Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی آهون منش روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا درباره برگزاری امتحانات پایان ترم این دانشگاه ها در نیمسال تحصیلی جاری، اظهار داشت: بر اساس اعلام وزارت علوم، همه دانشگاه های غیردولتی موظف به برگزاری غیرحضوری امتحانات پایان ترم هستند.

وی با بیان اینکه امتحانات دروس عملی و کارگاهی ابتدای ترم بهمن ماه برگزار می شود، افزود: این احتمال وجود دارد برگزاری امتحانات پایان ترم دروس عملی ترم تحصیلی جاری به دلیل احتمال کاهش شیوع ویروس کرونا در زمستان امسال برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رییس اتحادیه دانشگاه های غیردولتی غیرانتفاعی، زمان برگزاری امتحانات عملی و کارگاهی همزمان با امتحانات سایر دروس تئوری نیست و به دانشجویان اعلام می شود.

وی همچنین برگزاری ترم دوم سال تحصیلی جاری را غیرحضوری اعلام کرد و گفت: بر اساس اعلام وزارت علوم، کلاس های درس ترم دوم سال تحصیلی جاری دانشگاه های غیردولتی مانند ترم نخست به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

آهون منش همچنین درباره برگزاری امتحانات پایان ترم دروس عملی و کارگاهی ترم دوم سال تحصیلی گذشته که با شیوع ویروس کرونا همزمان شد، خاطرنشان کرد: همه امتحانات پایان ترم این دروس عملی در ابتدای ترم تحصیلی جاری برگزار و نمره ها لحاظ شد.

به گزارش ایرنا، سال تحصیلی جدید از ۱۵ شهریورماه با برگزاری کلاس های مجازی در دانشگاه ها آغاز شد و دانشجویان ورودی جدید بعد از اعلام نتایج آزمون های ۹۹ از آبان ماه امسال به کلاس های درس رفتند.

روند برگزاری کلاس های الکترونیکی از اسفندماه سال ۹۸ به علت شیوع ویروس کرونا در کشور آغاز شد و این روند همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری ویروس کرونا دانشجو پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری ویروس کرونا دانشجو وزارت علوم تحقیقات و فناوری ویروس کرونا دانشجو اخبار کنکور برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه های غیردولتی ویروس کرونا تحصیلی جاری دانشگاه ها سال تحصیلی دروس عملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۵۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در نخستین جلسه شورای آموزش‌و‌پرورش، گفت: باتوجه به تاثیر مستقیم نمرات امتحانات‌نهایی در کنکور، لازم است آزمون در فضایی آرام و مناسب برگزار شود.

وی اضافه کرد: همچنین تجهیزات و امکانات لازم از جمله تهیه کاغذ از طرف فرمانداری تامین شده و از این بابت هم جای نگرانی نیست.

فرماندار ویژه مهاباد با تاکید بر آگاه‌سازی دانش‌آموزان از نحوه برگزاری امتحانات‌نهایی، افزود: تعمیرات جزیی برخی از مدارس نیز برای بعد از برگزاری امتحانات در دستور کار قرار دارد.

عباسی با اشاره به برنامه‌ریزی برای بزرگداشت هفته معلم، بیان کرد: آموزش‌و‌پرورش زمینه‌ساز رشد و توسعه اجتماعی در جامعه بوده که در سایه تلاش معلمان امکان‌پذیر است.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت دارای بیش از ۵۰ هزار دانش‌آموز است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • دفترچه سوالات هنر و زبان‌های خارجی نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد + لینک سایت sanjesh.org
  • کنکور هنر ۱۴۰۳ + تاریخ، زمان برگزاری و تعداد سوالات
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • برگزاری امتحانات نهایی در ۵۰ حوزه امتحانی در سمنان
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود
  • مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند