Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، یک شهردار سابق منطقه و یک مسئول میانی در شهرداری قدس دستگیر شدند. این دستگیری‌ها با دستور مقام قضائی انجام شده است.

پرونده تخلف در شهرداری قدس همچنان باز است و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، پیش از این نیز دو کارمند شهرداری قدس دستگیر شده بودند.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: هفته پژوهش کارت اعتباری سهام عدالت کنت مک کنزی سنتکام واکسن فایزر شهر قدس قلعه حسن خان شهرداری کارمند شهرداری بازداشت هفته پژوهش کارت اعتباری سهام عدالت کنت مک کنزی سنتکام واکسن فایزر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۶۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد حوزه‌های تخصصی شهرداری‌های استان تهران ارزیابی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، هادی رحمتی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری نخستین جلسه از سلسله نشست‌های بررسی اقدامات شهرداری‌ها بر اساس گزارش‌های ارزیابی عملکرد حوزه‌های تخصصی شهرداری‌های شهرهای تابعه استان تهران خبر داد.

وی با بیان اینکه اولین جلسه با حضور شهردار، معاون و مدیران دوایر شهرداری دماوند برگزار شده است گفت: با توجه به اهمیت ارزیابی عملکرد حوزه‌های تخصصی شهرداری‌ها در شهرستان‌های استان تهران، این جلسات با حضور شهردار و مدیران سایر شهرداری‌های استان نیز پیگیری خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران با تاکید بر ضرورت اصلاح نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت در شهرداری‌ها عنوان کرد: این ارزیابی‌ها با هدف ارتقا سطح کمی و کیفی و افزایش بهره‌وری شهرداری‌های استان انجام می‌شود.

کد خبر 6083892

دیگر خبرها

  • بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری دستگیر شده‌اند
  •  سرشبکه هرمی ترینوست دستگیر شد
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر دستگیر شد
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائمشهر بازداشت شد
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در مازندران
  • عملکرد حوزه‌های تخصصی شهرداری‌های استان تهران ارزیابی می‌شود
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم‌شهر بازداشت شد
  • عاملان تیراندازی در غرب تهران دستگیر شدند
  • شهردار یکی از شهرهای تهران بازداشت شد