Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، هیچ کارشناس و صاحب نظری نمی تواند اجرایی شدن یک پروژه را به طول 12 سال با هیچ دلیل و منطقی توجیه کند اما به هرحال این مسیر برای رسیدن به خط پایان 12 بهار، تابستان، پاییز و زمستان را دیده و حالا می خواهد زیر چرخ خودروهایی که قرار است زودتر به مقصد برسند آرام گیرد.

اما این آرامش همچنان با اما و اگر همراه هست از جمله مجهز نبودن به سیستم روشنایی، یعنی هنوز هیچ چراغی در شب این جاده که عنوان آزاد راه با 6 باند و به طول 22 کیلومتر را با خود یدک می کشد سوسو نخواهد کرد و رانندگان اگر شب را برای تردد در این جاده انتخاب می کنند باید به چراغ و روشنایی خودروهای خود بسنده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطمئنا کوتاه شدن مسیر سهند به تبریز، کاهش بارترافیکی جاده ترانزیتی آذرشهر به تبریز، کاهش مصرف سوخت و نقشی که بهره برداری از این پروژه در رشد و توسعه شهر جدید سهند،پذیرای نزدیک به 150 هزار خیل عظیمی از جمعیت سریز شده تبریزی خواهد بود که این شهر را به عنوان سکونتگاه دور از هیاهوی کلانشهرها و خوش آب و هوا را انتخاب کرده اند نمی توان کتمان کرد اما به نظر می رسد نمی توان از کنار تبعاتی که نواقصات موجود در این پروژه با توجه به سردسیر و حاکم بودن زمستان های همراه با برف و بوران بر آن و عدم توجه به رفع آنها به راحتی گذاشت و از کنار آن با سکوت و چشم بسته رد شد.

مسئولان حوزه راه و شهرسازی استان عنوان می کنند نبود سیستم روشنایی نمی تواند مانع از بهره برداری این پروژه شود و مجوز بهره برداری وابسته و منوط به این موضوع نیست هر چند رییس دادگستری آذربایجان شرقی شوری این غذا را احساس کرده و بارها نسبت به بهره برداری ناقص این پروژه تذکر داده و حتی در مقطعی آستین ها را بالا زد و گفتن نخواهد گذاشت این پروژه به بصورت ناقص افتتاح شود.

پیمانکار این آزاد راه نیز که می گوید استانداردترین مسیر شمال غرب کشور را ساخته عنوان می کند تا خرداد سال آینده تلاش خواهد کرد سیستم روشنایی آزاد راه سهند- تبریز را که هنوز مجری برای آن پیدا نشده به اتمام برساند.

در حالی آزاد راه تبریز_سهند سراسیمه و ناقص آن هم بعد از ۱۲ سال افتتاح شد که به گفته شهروندان، استانداردها و زیرساخت‌های ایمنی ندارد بطوریکه در روز اول افتتاح شاهد تصادف زنجیره ای به دلیل یخ زدن آزاد راه بودیم. 


آزاد راهی که زودتر از بار ترافیکی تصادف را تجربه کرد

آزاد راه سهند- تبریز چند ساعت بعداز بریدن روبان قرمزش توسط وزیر راه و شهرسازی تصادف را تجربه کرد.

دیروز بعداز 12 سال تلاش و ممارست برای نزدیک تر شدن مسیر شهر جدید سهند و تبریز بالاخره آزاد راه 22 کیلومتری به این منظور با حضور مقام ارشد حوزه راه و شهرسازی یعنی وزیر این مسند، افتتاح و به بهره برداری رسید.

اما چند ساعت بعداز این اتفاق میمون تصادفی در آزاد راه سهند- تبریز اتفاق افتاده تا این مسیر تازه از تنور احداث در آمده تصادف رو زودتر از ترافیک تجربه کند.

هرچند در مورد خود مسیر نیز گفته می شود از استاندارد کامل برخوردار است و حتی پیمانکار آن عنوان استانداردترین راه شمال غرب کشور را نیز به این آزاد راه می دهد.

مدیرکل راه و شهرسازی بر شیب 6 درصدی این مسیر تاکید و آن را مطابق استاندارد اعلام می کند.
 

انتهای پیام/60014

 

منبع: فارس

کلیدواژه: تبریز وزیر راه و شهرسازی راه و شهرسازی آزاد راه سهند بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۶۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکو خمس: هیج وقت حس عدم امنیت در ایران نداشتم

پاکو خمس، سرمربی اسپانیایی سرانجام هفته گذشته به حضور ۴۹۵ روزه خود در تراکتور پایان داد و رسماً از این تیم جدا شد. خمس که دوران متفاوتی را در تراکتور پشت سر گذاشت درباره آنچه در این مدت تجربه کرد به صحبت پرداخت.

* از تجربه زندگی و کار در ایران راضی بودید؟

تجربه فوق العاده مثبتی در ایران داشتم، چه به لحاظ کاری و چه زندگی. قبل از اینکه ایران را ببینم تصویر خیلی مبهمی از این کشور داشتم ولی برایم تجربه فوق العاده و فراموش نشدنی شد.

* رفتار مردم تبریز با شما چگونه بود؟

از مهمان‌نوازی بی‌نظیر مردم تبریز بسیار تشکر می‌کنم. رفتار آنها با ما فوق‌العاده بود؛ پُر از عشق و احترام. این خیلی مهم بود، چون احساس غربت نمی‌کردیم. برای ما خداحافظی خیلی سخت بود چرا که یک سال و نیم پُر از محبت داشتیم و جمع شدن اشک در چشم من و دستیارانم و مسئولان تیم و اطرافیان مشهود بود.

* این سؤال‌ها را از این بابت مطرح کردیم که برخی رسانه‌های خارجی اعلام کردند شما حس مثبت و امنیت در تبریز نداشتید.

حتی یک لحظه حس عدم امنیت نداشتم. همیشه جو تبریز و ایران را امن می‌دیدم و از این نظر بسیار خوشحال بودم. تنها دغدغه من نگرانی خانواده‌ام و مسائل خانوادگی بود.

* دوباره به ایران بازخواهید گشت؟

معلوم است که دوست دارم برگردم. ایران همیشه در ذهن من است. ولی صادقانه بگویم فکر نمی‌کنم در تیمی غیر از تراکتور بخواهم مربیگری کنم. شاید، چون که بیش از حد با باشگاه و دوستم آقای زنوزی و مدیر باشگاه و هواداران بی‌نظیر و بی شمار تراکتور از نظر عاطفی درگیر بوده و هستم. آقای زنوزی همانند یکی از اعضای خانواده‌ام بود.

* حقیقت دارد که تنها حقوق ماهانه‌تان تا زمان فسخ قرارداد را دریافت کرده و هیچ غرامتی نگرفته‌اید؟

بله فقط حقوقم تا روزی که کار کردم را گرفتم و هیچ غرامتی دریافت نکردم.

* چه پیامی برای هواداران در ایران و البته تراکتوری‌ها دارید؟

تراکتور و هوادارانش همیشه در قلب من هستند. صادقانه بگویم حق فوتبال ایران بهترین‌هاست. باید همه در کنار هم بجنگند تا لیگ ایران را تبدیل به یکی از برترین لیگ‌ها کنند؛ چرا که هم ظرفیتش موجود است هم حق فوتبال ایران و هوادارانش است.

منبع: تسنیم

tags # تراکتورسازی تبریز سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز
  • پاکو خمس: هیج وقت حس عدم امنیت در ایران نداشتم
  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر
  • مسیرگشایی‌های تبریز از پروژه‌های شاخص کشور در حوزه بازآفرینی است
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد