Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سامانه «فارس من» سامانه‌‌ای است که مخاطبان خبرگزاری فارس می‌توانند از طریق آن مشکلات خود در تمام حوزه‌ها را مطرح کنند تا خبرنگاران خبرگزاری این مشکلات را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان خبرگزاری فارس موضوع «درخواست خط واحد برای شهر خلخال» را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار گفت‌وگو با مسئولان شدند که خبرنگاران نیز برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پیگیری خبرنگار فارس، رادبه پرنده، عضو شورای اسلامی شهر خلخال اظهار کرد: ازدیاد تاکسی‌ها و ترافیک خیابان‌های خلخال مانع راه اندازی اتوبوس برای جابجایی مسافر در شهر است.

وی افزود: در اوایل دهه هفتاد اتوبوس و مینی‌بوس‌های شرکت اتوبوس‌رانی در شهر تردد داشتند که به علت عدم استقبال مردم  عملا بلااستفاده ماند و جمع آوری شد.

‌سخنگوی شورای اسلامی شهر خلخال بیان کرد:  اکنون با وضعیت ازدیاد خودروها و شلوغی بیش از حد خیابان امام خمینی(ره)  راه اندازی این خطوط از نظر شورای اسلامی غیر ممکن است.

‌عضو شورای اسلامی شهر خلخال با اشاره به راه اندازی خط ویژه شهری در بهار ۱۴۰۰ اذعان داشت: در بیشتر شهرهای کشور به لحاظ ترافیک ایجاد شده، اتوبوس‌های شهری عملا استفاده نمی‌شود و به‌جای آنها تاکسی اضافه شده است.

‌پرنده گفت: در حال حاضر بیش از یک‌صد و هفتاد تاکسی در حال خدمت‌رسانی در شهر خلخال هستند و در بیشتر مسیرها نیز خط ویژه برای جابجایی مسافرین وجود دارد.

‌‌عضو شورای اسلامی شهر خلخال بیان داشت: در شرایط کنونی شهر خلخال، به کارگیری ناوگان اتوبوس‌رانی میسر نبوده و تنها به ترافیک شهر منجر می‌شود.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: اتوبوس شهری تاکسی ترافیک شهر خلخال خلخال شورای اسلامی شهر خلخال خبرگزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۶۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای اتوبوس‌های برقی داخلی به کجا رسید؟

مهدی چمران در آغاز دویست‌وبیست‌ونهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگاران در خصوص دستور کار جلسه امروز شورا، افزود: «در جلسه امروز گزارش‌های حسابرسی سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ ارائه و بررسی می‌شود.»

به گزارش ایرنا، رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: «در حوزه مسکن، کار و فعالیت اصلی با وزارت راه و شهرسازی است و مدیریت شهری و ما می‌توانیم کمک‌کننده باشیم و هماهنگی‌ها را برای ارائه زمین انجام دهیم.»

رئیس شورای اسلامی شهر تهران سپس با بیان اینکه خوشبختانه ساخت واگن‌های ملی در حال طی کردن مراحل آزمایشی است، اظهار کرد: شاید هفته آینده بازدید از این واگن‌ها صورت بگیرد و این واگن‌ها می‌توانند وارد خطوط شوند.

چمران همچنین گفت: به نظر نمی‌رسد اتوبوس‌های برقی تولید داخلی تا پایان سال نیز وارد خطوط حمل و نقل پایتخت شوند و با برنامه‌هایی که ما دیدیم بعید است امسال به پایان برسد و آنچه خواهیم گرفت اتوبوس‌های دیزلی است که متاسفانه تحویل نگرفتیم.

به گفته وی، روز سه‌شنبه معاون حمل و نقل و ترافیک گزارش آن را ارائه خواهد داد و فکر نمی‌کنیم بیشتر از ۶۵۰ دستگاه اتوبوس تحویل داده شده باشد.

وی ادامه داد: برخی قطعات اتوبوس‌های داخلی در گمرک ترخیص نشده و پیگیری کردیم که این مشکلات برطرف شد، امیدواریم زودتر وارد شود و اگر این اقدام صورت بگیرد تعداد زیادی اتوبوس به کار گرفته خواهد شد.

چمران با بیان اینکه تامین تاکسی از طریق بخش خصوصی دنبال می‌شود، گفت: شهرداری نمی‌تواند تاکسی دار باشد و باید به رانندگان ارائه شود، اگر تاکسی‌های برقی وارد شهر شوند اتفاق خوبی خواهد افتاد وقتی خودرو‌های برقی وارد شوند در کاهش آلودگی هوا نیز اثرگذار خواهند بود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ما در بخش مسکن برنامه خاصی نداریم و این اقدام با وزارت راه و شهرسازی است، یادآور شد: ما می‌توانیم هماهنگی‌ها را برای ارائه زمین انجام دهیم و کمک‌های ما به این شکل است و کار اصلی با وزارت مسکن است.

دیگر خبرها

  • تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز
  • استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • اختصاص ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • تزریق تدریجی ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل مشهد
  • ورود ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • تزریق اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد آغاز شد
  • تزریق اتوبوس به ناوگان حمل ونقل عمومی مشهد آغاز شد
  • قطار ملی مترو در حال طی کردن مراحل آزمایشی برای ورود به ناوگان
  • ماجرای اتوبوس‌های برقی داخلی به کجا رسید؟
  • اتوبوس‌های برقی داخلی تا پایان سال هم ساخته نخواهند شد