Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@11:43:22 GMT

۱۰ هزار کارمند قزوینی تست کرونا می‌دهند

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۲۶۸۰۶

۱۰ هزار کارمند قزوینی تست کرونا می‌دهند

گروه استان‌ها- مسئول سازمان بسیج ادارات استان قزوین گفت: بنا داریم در راستای طرح شهید سلیمانی در یک هفته آینده از ۱۰ هزار نفر از کارمندان ادارات مختلف استان قزوین تست کرونا بگیریم. - اخبار استانها -

حسین فیضی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، با اشاره به برنامه‌های آینده بسیج ادارات قزوین در طرح شهید سلیمانی اظهار داشت: کیت‌های تست سریع تشخیص کرونا از طریق سازمان بسیج جامعه پزشکی در اختیار ما قرار گرفته و بنا داریم در راستای طرح شهید سلیمانی در یک هفته آینده از 10 هزار نفر از کارمندان ادارات مختلف استان قزوین تست کرونا بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هزار بسته معیشتی به ارزش ریالی 300 میلیون تومان با همکاری ادارات استان تهیه کردیم و در اختیار تیم‌های حمایتی و جهادی طرح شهید سلیمانی قرار دادیم تا به صورت هدفمند بین خانواده‌هایی که از نظر معیشتی دچار مشکل هستند توزیع شود.

مسئول سازمان بسیج ادارات استان قزوین ادامه داد: در طول چند ماه اخیر و پیش از اجرای طرح شهید سلیمانی در قزوین نیز حدود 700 بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته بین 300 تا 400 هزار تومان بین خانواده‌های نیازمند جنوب شهر قزوین، خیابان اصفهان، منتظری و شیشه‌‌چی و شهر اقبالیه و شریف آباد توزیع کردیم.

فیضی با بیان اینکه کرونا به شدت معیشت خانوارها را نشانه رفته و دختران و پسران جوانی که در شرف تشکیل زندگی مشترک هستند به مراتب مستثنی از آسیب‌های اقتصادی دوران کرونا نیستند، عنوان کرد: 30 زوج جوانی که قصد آغاز زندگی مشترک داشته و توان تهیه ملزومات ابتدایی زندگی مشترک را ندارند شناسایی کردیم و در حال تهیه جهیزیه برای این نو خانوارها هستیم که تاکنون 5 سری جهیزیه تهیه شده است‌.

رفع مشکل دستگاه اکسیژن‌ساز در بیمارستان پلدختر؛ مشکل بیماران کرونایی برطرف می‌شودروند ابتلا به بیماری کرونا در استان سمنان همچنان ادامه دارد؛ مردم با کادر درمان مشارکت کنندجهش ویروس کرونا طبیعی است؛ مردم وحشت‌‌زده نشوند!

وی خاطرنشان کرد: ما در بسیج کارمندان در تمام اقدامات حمایتی از قبیل رزمایش کمک‌های مومنانه، طرح شهید سلیمانی و تهیه جهیزیه و دیگر قضایا کارها را به صورت "خیّر محور" جلو برده و از ظرفیت خود ادارات استان حداکثر استفاده را برده‌ایم‌.

مسئول سازمان بسیج ادارات استان قزوین با اشاره به اینکه بسیج ادارات استان قزوین در زلزله کرمانشاه، سیل گلستان، لرستان و سیستان نیز به کمک ادارات استان کمک‌های شایانی به مردم آن مناطق انجام داد، تصریح کرد: به عنوان نمونه در قضیه سیل سیستان، 10 چرخ خیاطی تهیه و برای خانواده‌های سیل زده ارسال کردیم تا از طریق آن‌ها درآمد زایی داشته باشند، در ایام کرونا نیز توانمان را بر ایجاد مشاغل خانگی گذاشته‌ایم.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا افزایش حقوق کارمندان استانداری قزوین ویروس کرونا افزایش حقوق کارمندان استانداری قزوین بسیج ادارات استان قزوین طرح شهید سلیمانی سازمان بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۶۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراه با اخبار ورزشی سوم اردیبهشت استان قزوین

ملیکا محمدی شطرنج باز قزوینی در ترکیب تیم ملی بانوان راهی رقابت‌های شهر‌های آسیا در مانسینک روسیه شد.

این رقابت‌ها با شرکت ۱۵ تیم از ۱۱ کشور از امروز آغاز شده است.

هندبالیست قزوینی در اردوی تدارکاتی ترکیه

محمد بابالادی در ترکیب تیم ملی هندبال نوجوانان برای حضور در اردوی تدارکاتی راهی ترکیه شد.

این اردو تا هفتم اردیبهشت برگزار و تیم ملی دو دیدار دوستانه به تیم ملی ترکیه برگزار خواهد کرد.

ژیمناست قزوینی در اردوی تیم ملی

علیرضا نبی پور ملی پوش قزوینی به مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک دعوت شد.

این اردو ۱۰ تا ۱۶ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

قهرمانی کاراته کای قزوینی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی

لیلا برجعلی ملی پوش قزوینی در پایان رقابت‌های انتخابی تیم ملی بزرگسالان در دسته ۶۸ کیلوگرم با شکست تمامی حریفان قهرمان شد.

همدان میزبان این رقابت‌ها است.

برد تیم ملی فوتبال دختران با گلزنی ملی پوش قزوینی

تیم ملی فوتبال دختران جوان ایران که در رقابت‌های کافا حضور دارد در اولین دیدار خود با حساب ۴ - ۲ برابر ازبکستان به برتری رسید.

مریم دینی ملی پوش استان یکی از گل‌های کشورمان در این بازی را به ثمر رساند.

پرنیا رحمانی دیگر ملی پوش استان و طاهره کشتیرانی بعنوان سرپرست دیگر نمایندگان استان در تیم ملی فوتبال جوانان هستند.

دعوت دو فوتبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی جوانان

محمد مهدی منصوری و سهیل لشگری ملی پوشان قزوینی تیم‌های شمس آذر قزوین و فجر سپاسی شیراز به مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان دعوت شدند.

این اردو از امروز تا ۵ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • نگاهی به چند خبر ورزشی چهارم اردیبهشت استان قزوین
  • همراه با اخبار ورزشی سوم اردیبهشت استان قزوین
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر دستگیر شد
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائمشهر بازداشت شد
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در مازندران
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم‌شهر بازداشت شد
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • آغاز کشت چغندر قند با استقبال کشاورزان قزوینی+ فیلم