Web Analytics Made Easy - Statcounter

عسکری، معاون سرمایه گذاری گروه مالی و سخنگوی سهام بانک دی در خصوص فرآیند افزایش سرمایه بانک دی گفت: همانطور که مطلع هستید بانک‌های پذیرفته شده در بازار سرمایه تحت نظارت دو نهاد بانک مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادارهستند که برای اجرای فرآیند افزایش سرمایه باید تائیدیه و مجوز‌های مورد نظر از نهاد‌های مزبور را اخذ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: بانک دی طرح توجیهی افزایش سرمایه و مستندات مربوطه را پس از اخذ تائیدیه از حسابرس و بازرس قانونی برای نهاد‌های ذیربط ارسال کرده و در حال حاضر گزارشات و اطلاعات ارسالی در حال بررسی است و اخبار مرتبط با این موضوع به محض حصول نتیجه از طریق کانال‌های رسمی به اطلاع سهامداران محترم خواهد رسید.   عسکری تاکید کرد: بدیهی است در صورت اخذ تاییدیه و مجوز از نهاد‌های ذیربط، برای ادامه فرآیند اجرایی افزایش سرمایه، بانک برای دعوت از سهامداران برای برگزاری مجمع عمومی فوق العاده به منظور تصویب طرح افزایش سرمایه اقدام خواهد کرد.   سخنگوی سهام بانک دی در ادامه افزود: در خصوص وضعیت سهام بانک در بازار سرمایه، بررسی شاخص‌هایی مانند قدرت نقدشوندگی، حجم و ارزش معاملات و بازدهی سهام از ابتدای سال جاری تاکنون نشان دهنده وضعیت مناسب بانک دی در مقایسه با سایر بانک‌ها است. قیمت سهام بانک دی در بازار و توسط مکانیزم عرضه و تقاضا تعیین می‌شود. همچنین دلیل اصلی بررسی سهام بانک دی توسط سرمایه گذاران، تحلیلگران و فعالان بازار سرمایه، بهبود عملکرد بانک در حوزه‌های مختلف عملیاتی است.   وی افزود: تحولات بنیادین در شاخص‌های کلیدی عملکرد بانک با حضور هیئت مدیره جدید آغاز شد و همچنان با سرعت و دقت استمرار دارد. در همین راستا می‌توان به برخی از دستاورد‌ها و اقدامات اساسی بانک از جمله کاهش چشمگیر زیان انباشته، کاهش بهای تمام شده پول، بهبود نسبت NPL، به صفر رسیدن اضافه برداشت از بانک مرکزی و افزایش سودناشی از فروش اموال و املاک مازاد بانک اشاره کرد.   عسکری در ادامه با اشاره به شرایط بازار سرمایه تاکید کرد: در حال حاضر معاملات بازار سرمایه به دلیل کاهش هیجانات و افزایش عمق بازار به سمت منطقی‌تر شدن حرکت کرده است و سرمایه گذاران و تحلیلگران با نگاهی بنیادی و بلند مدت نسبت به شناسایی سهام شرکت‌هایی با عملکرد مناسب و دارای برنامه‌های توسعه‌ای اقدام کرده و بازار به تملک سهام این شرکت‌ها تمایل پیدا کرده است.   وی در پایان خاطرنشان کرد: به سهامداران بانک دی توصیه می‌شود برای تصمیم گیری در خصوص خرید و فروش سهام بانک دی، ضمن بهره گیری از تحلیل کارشناسی و در نظر گرفتن عملکرد بنیادی بانک، وضعیت عمومی بازار سرمایه را نیز مورد توجه قرار دهند، چرا که سهام بانک دی نیز تابع روند بازار است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بانک دی افزایش سرمایه پارسی خبر افزایش سرمایه بازار سرمایه سهام بانک دی بانک دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۶۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۲۰ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد

رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: باتوجه به شرایط حاکم و اعمال محدودیت دامنه نوسان سهام به +-۱% و صندوق‌ها به +-۲%؛ تمایل به صف فروش و صف خرید تا نقطه تعادل بود.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: با معاملات بسیار جذاب روز گذشته فولاد مبارکه در بورس کالا، توجه‌ها به این سهم و این صنعت بیشتر شد. اکثر صف فروش‌های مهم جمع آوری شدند و بازار به سمت تعادل رفت. معاملات بورس کالا، احتمال رشد نرخ دلار نیما، قیمت‌های جهانی فلزات اساسی درکنار قیمت جذاب سهام از ارزندگی این بازار حرفی برای گفتن نمی‌گذارد. اما ریسک سیاسی تردید و ترس در دل سهامدار انداخته است.

او در ادامه اظهار کرد: امروز ۸۷ نماد صف خرید و ۲۹۰ نماد صف فروش بودند همچنین تعداد نماد‌های مثبت ۱۷۸ و نماد‌های منفی ۶۱۶ بود همچنین ۱۵۲ میلیارد تومان خروج نقدینگی از صندوق درآمد ثابت و خالص سفارشات با خروج ۷۲۰ میلیارد تومانی پول از بازار سرمایه ثبت شد.

او می‌گوید: ارزش کل معاملات امروز بازار ۹۸۴۹ میلیارد تومان بوده که از این مبلغ ۳۸۱۶ میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام و حق تقدم بوده است. بیشترین ارزش معاملات را گروه فلزات اساسی با ثبت رقم ۳۷۴ میلیارد تومان (۱.۲ برابر میانگین هفتگی) به خود اختصاص داده است در نهایت هم شاخص کل با کاهش ۴۹۹۸ واحدی به سطح ۲ میلیون و ۲۰۱ هزار واحد رسید. از فردا اگر اطلاعیه جدیدی منتشر نشود دامنه نوسان به روال سابق باز خواهد گشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • چطور در بازار بورس سرمایه گذاری کنیم؟
  • ۷۲۰ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • سرمایه‌داران بزرگ برای خرید استقلال پیشقدم شدند؛ خریداران استقلال چه شرکت‌هایی هستند؟
  • آخرین جزئیات از روند برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت اعلام شد
  • راه‌های نجات سرمایه از باتلاق ریسک
  • پرسودترین بازار‌های ۱۴۰۳
  • کاهش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس/تغییر دامنه نوسان اقدامی موثر بود؟
  • چرا قیمت طلا در بازار جهانی رو به افزایش است؟
  • اثر موقت درگیری نظامی و بازگشت آرامش در بازارهای سهام
  • تخلیه رشد بهاری بورس