Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سیدمحسن حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه متقاضیان مسکن ملی در استان، یک هزار و ٧۴٠ میلیارد ریال وجه مورد نیاز را واریز کرده‌اند، گفت: تمام متقاضیان در مرحله نخست ثبت‌نام باید ۴۰۰ میلیون ریال واریز کنند تا مراحل ساخت و ساز مسکن ملی در استان آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمزه‌لو اظهار داشت: بعد از پالایش ۴١ هزار و ١٧۴ متقاضی ثبت‌نام کننده، از این تعداد چهار هزار و ٣٣٣ متقاضی وجه اولیه به مبلغ ۴٠٠ میلیون ریال را واریز کرده‌اند.

او اضافه کرد: در روز‌های آینده، عملیات اجرایی پنج هزار و ١٠٠ واحد در شهر‌های ارومیه، خوی، منطقه آزادماکو، بازرگان، پلدشت، شوط، مهاباد، نقده و اشنویه آغاز می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: به زودی فراخوان ثبت‌نام برای متقاضایان جدید این طرح به شکل محدود در شهر‌های ارومیه، خوی، چایپاره، بوکان، محمدیار، شاهین دژ، نقده و سیه چشمه اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ط

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن ملی راه و شهرسازی ساخت و ساز مسکن مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۷۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدوم شدن دو نفر در ارومیه بدلیل انفجار کپسول گاز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، فرزین رضازاده رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث آذربایجان‌غربی گفت: انفجار کپسول گاز در ارومیه موجب مصدوم شدن دو نفر شد.

رضازاده در خصوص این حادثه افزود: ظهر امروز در اثر انفجار کپسول گاز در منزل مسکونی واقع در یکی از خیابان‌های شهر ارومیه مردی ۵۰ ساله و ۳۰ ساله مصدوم شدند.

وی ادامه داد: مرد ۳۰ ساله با وضعیتی پایدار بعد از معاینات پیش بیمارستانی در محل درمان شد و مرد ۵۰ ساله با سوختگی ۴۰ درصدی به بیمارستان منتقل شد

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897928

دیگر خبرها

  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • اختصاص ۸۰۰ میلیاردریال برای اجرای طرح‌های مرمتی در آذربایجان غربی
  • ‌تأیید درخواست ۲۱۱۱ نفر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • قطعی گاز در ارومیه
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون متر مکعب آب به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • مصدوم شدن دو نفر در ارومیه بدلیل انفجار کپسول گاز
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ساعات گذشته
  • بیش از ۸ هزار متقاضی وام‌ازدواج در آذربایجان‌غربی در صف انتظار