Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@05:57:57 GMT

جلوه‌های ویژه فصل دوم سریال جک رایان

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۲۷۴۵۵

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 سریال «جک رایان/JACK RYAN» ساخته کارلتون کیوس و گراهام رونالد براساس داستانی به ‌نام رایان ورس اثر تام کلنسی ساخته شده‌ است. جک رایان ، تحلیلگر سازمان سی آی ای به همراه رییس خود، به دنبال کشف سرنخ هایی درمورد معامله‌هایی مشکوک هستند... . جان کرازینسکی، وندل پیرس، ابی کورنیش، علی سلیمان، دینا شهابی، جان هوجینکر، نومی راپاس، جوردی مویا، فرنسیسکو دنیس، کریستینا اومانیا، جوان آدپو و مایکل کلی در این سریال مقابل دوربین ریچارد راتکوسکی، چککو وارسه و کریستفر فلونا بازی کردند و جان ام والریو، پائول ترجو، سارا بوید و ویکاژ پیتل این مجموعه تلویزیونی را تدوین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلوه‌های ویژه فصل دوم سریال توسط «دیجیتال فرونت ایر / Digital Frontier» پیاده سازی شد که پشت صحنه آن را در تابناک می‌بینید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: هفته پژوهش کارت اعتباری سهام عدالت کنت مک کنزی سنتکام واکسن فایزر پشت صحنه جلوه های ویژه ویدیو فیلم سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۷۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی GTA 6 جلوه‌های گرافیکی بسیار چشم‌نواز خواهد داشت

اولین تریلر GTA 6 نشان داد این بازی از نظر بصری بسیار جذاب خواهد بود. طبق تریلر، سازندگان بازی با به‌کارگیری فناوری رهگیری پرتو (Ray Tracing) بازتاب‌های دقیق و سایه‌های واقعی‌تری در این بازی به‌ ارمغان خواهند آورد.

اکنون فهرست استخدامی جدید راک‌استار تأیید می‌کند که GTA 6 تمرکز بسیار زیادی برای استفاده از رهگیری پرتو و جلوه‌های بصری خواهد داشت.

بر اساس اطلاعات آگهی استخدامی راک‌استار در لینکدین، این تیم به‌دنبال برنامه‌نویس ارشد گرافیک است. راک‌استار قصد دارد کسی را استخدام کند که تجربه‌ی کار با رابط‌های برنامه‌نویسی (API) رهگیری پرتو بلادرنگ را داشته باشد و این شواهد با آنچه در تریلر اولیه نمایش داده‌‌ شد، مطابقت دارد.

این اولین‌بار نیست که راک‌استار از رهگیری پرتو در بازی‌های خود استفاده می‌کند. راک‌استار از فناوری مشابهی در آپدیت نسل‌نهمی GTA 5 استفاده کرد و انتظار می‌رود نسخه بعدی این فناوری با جلوه‌های بصری بهتر در GTA 6 استفاده شود.

استفاده از فناوری‌ پیشرفته‌ی رهگیری پرتو احتمالاً باعث می‌شود تا GTA 6 برای اجرای روان به سخت‌افزار نسبتاً قدرتمندی نیاز داشته باشد. بازی‌های مدرن مانند Spider-Man 2 از رهگیری پرتو برای نورپردازی پیشرفته استفاده می‌کنند و اگر راکستار گیمز روی چنین سیستمی تکیه کند، کنسول‌ها و کامپیوترهای شخصی برای اجرای GTA 6 باید از حداکثر توان پردازشی خود بهره ببرند.

طبق گزارش‌های مختلف، کنسول بازی سونی مدل پلی‌ استیشن ۵ پرو با تمرکز ویژه بر رهگیری پرتو از راه خواهد رسید. سونی از استودیوها درخواست کرده است تا بازی‌های خود را با ادغام رهگیری پرتو بهبودیافته و پشتیبانی از وضوح بیشتر، برای نسخه‌ی پرو PS5 آماده کنند.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • 10 سریال گانگستری تماشایی که بر اساس داستان واقعی ساخته شدند(+عکس)
  • جلوه‌های منحصر به‌فرد از سرزمین بهشتی گیلان (فیلم)
  • برای خانه‌ات بجنگ!
  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان
  • جلوه‌های منحصر به‌فرد از سرزمین بهشتی گیلان + فیلم
  • (ویدئو) پایان شکست ناپذیری دوین هِنی به دستان رایان گارسیا رقم خورد!
  • نگاهی به طبیعت لارستان و جلوه ای از گل‌های بهاری + فیلم و تصاویر
  • بازی GTA 6 جلوه‌های گرافیکی بسیار چشم‌نواز خواهد داشت
  • گل دیدنی رایان خرافنبرخ به فولام (فولام 1-2 لیورپول)
  • ملاقات رایان گاسلینگ و امیلی بلانت با مانوئل نویر و هری کین در برلین + عکس