Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان هرمزگان در بیانیه‌ای در خصوص رقصیدن مدیر روابط عمومی پست استان نوشت: از استاندار هرمزگان و دادگستری استان می‌خواهیم با ورود به موضوع و برخورد با مسببان این اقدام هتاکانه، مانع از تکرار چنین وقایع تلخی شوند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان هرمزگان با صدور بیانیه ای، رقصیدن مدیر روابط عمومی پست استان در محل کار خود را محکوم کرد و نوشت: از استاندار هرمزگان به عنوان نماینده عالی دولت در استان و دادگستری استان به عنوان مدعی العموم مطالبه می‌کنیم با ورود جدی به موضوع و برخورد با مسببان این اقدام هتاکانه و جریان منتشر کننده آن که به دنبال قبح شکنی فضای اجتماعی استان است، مانع از تکرار چنین وقایع تلخی گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بیانیه آمده است:
این انقلاب و نظام به برکت خون هزاران شهید و نثار جان شیر مردانی آبیاری شده است که راه امام، اسلام، قرآن و اهل بیت (ع) فراموش و کمرنگ نشود، اما متأسفانه اخبار و موضوعاتی را می‌شنویم که حکایت به بیراه رفتن برخی مسئولین از خط انقلاب و شئونات اجتماعی دارد، باید شاهد رقاصی مدیر روابط عمومی اداره کل پست استان هرمزگان باشیم.

بی شک امروز که انقلاب اسلامی نیاز به تقویت بنیه معنوی خود دارد و باید توسط مسؤولان معنوی، سیاسی و فرهنگی راه‌های گسترش فرهنگ دینی پایه‌ریزی و تقویت شود، متأسفانه فرهنگ ضدارزشی و غربی که با هدف از بین بردن هویت اسلامی و انقلابی ملت ایران به‌وسیله بدخواهان برنامه‌ریزی شده و توسط برخی مدیران ترویج می‌گردد، هویدا می‌شود.

چطور مدیر روابط عمومی اداره کل پست استان هرمزگان به خود اجازه می‌دهد در مقابل چندین نفر از بانوان، اقدام به برپایی رقص به هر بهانه‌ای کند؟

مقام معظم رهبری سال‌هاست درباره نفوذ صحبت می‌کنند، مدیران بالادستی بایستی مجموعه تحت شعاع خود را از نفوذ فرهنگی که منجر ترویج اعمال ضدارزشی و ضد دینی در جامعه خواهد شد حراست کنند.

«در فرهنگ -این دوستانی که مرتبط با مسئله‌ی فرهنگ هستند جدّاً توجّه کنند- ما مواجه هستیم با یک حمله‌ی همه‌جانبه؛ یک جبهه‌ی عظیمی از لحاظ فرهنگی دارند به ما تهاجم میکنند؛ این هم در خلال حرفهایشان هست، البتّه ما میدانستیم این حرف را، امّا حالا دیگر خودشان هم صریحاً میگویند که «غلبه‌ی بر جمهوری اسلامی و غلبه‌ی بر حاکمیّت اسلام، با جنگ نظامی و با تحریم اقتصادی موفّقیّت‌آمیز نیست، [بلکه]با کار فرهنگی و نفوذ فرهنگی موفّقیّت‌آمیز است؛ ذهن‌ها را باید تغییر داد، روی مغز‌ها باید کار کرد، هوس‌ها را باید تحریک کرد»؛ این را الان صریح میگویند.» ۱۳۹۸/۰۵/۳۰
گزیده‌ای از بیانات در دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان هرمزگان ضمن محکومیت شدید این اقدام شنیع که مبانی دینی و آبروی مردم استان را نشانه رفته است از استاندار هرمزگان به عنوان نماینده عالی دولت در استان و دادگستری استان به عنوان مدعی العموم مطالبه می‌کند با ورود جدی به موضوع و برخورد با مسببان این اقدام هتاکانه و جریان منتشر کننده‌ی آن که به دنبال قبح شکنی فضای اجتماعی استان است، مانع از تکرار چنین وقایع تلخی گردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی هرمزگان اداره پست هرمزگان استاندار هرمزگان مدیر روابط عمومی استان هرمزگان پست استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۸۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه ویژه‌ای برای فرهنگ قزوین لحاظ کردیم

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در نشست شورای فرهنگ عمومی استان قزوین که با حضور حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، گفت: آمار اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگ و هنر استان قزوین نسبت به سال‌های گذشته با افزایش چشمگیری همراه است.

وی اضافه کرد: اگر بخواهیم با زبان برنامه و بودجه صحبت کنیم، در دولت سیزدهم وزن بودجه فرهنگی استان نسبت به گذشته افزایش داشته تا جایی که سال گذشته با انجام طرح شهید آوینی اقدامات خوبی در حوزه بودجه فرهنگی اتفاق افتاد.

استاندار قزوین تاکید کرد: قرارگاه ویژه‌ای را در استان قزوین راه اندازی کردیم تا با کمک و استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و دستگاه‌های امنیتی بر مسایل مهم استان تحلیل و بررسی صورت بگیرد.

اعلایی، یکی از دستاورد‌های مهم فرهنگی در راستای نشاط اجتماعی را توسعه ورزش دانست و بیان کرد: در این رابطه صعود تیم فوتبال شمس آذر قزوین به رقابت‌های لیگ برتر برای نخستین مرتبه در تاریخ ورزشی استان که تبعات مثبت فرهنگی بسیاری را نیز به همراه داشت تاکنون نشاط اجتماعی قابل قبولی را در استان ایجاد کرده است.

استاندار قزوین در ادامه بر انجام ماموریت دستگاه‌های اجرایی در استان تاکید کرد و گفت: صحبت در حوزه فرهنگی بسیار وسیع است چرا که فرهنگ مقوله‌ای سیار و انتزاعی است، به هرحال در حوزه ماموریتی دستگاه‌های متولی داریم که با وجود بهره مندی از اعتباراتشان بایستی در این حوزه نیز اهتمام لازم را داشته باشند.

به گفته وی، شورای فرهنگی عمومی استان قزوین در راستای تقویت سیاست‌های کلی کشور گام برمی دارد و در این راستا به اجرایی شدن هرچه بهتر وظایف دستگاه‌ها نیز کمک می‌کند.

اعلایی بیان کرد: استان قزوین در حوزه فرهنگ و شهادت دارای ارزش‌های غنی است و در وقایع ۲ سال گذشته که با جنگ ترکیبی دشمن نیز همراه بود، قزوین با کمترین آسیب فرهنگی مواجه بود که این مساله بیانگر وجود باور‌های عمیق اعتقادی رایج بین مردم این دیار بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • نگاه قرارگاهی در حوزه فرهنگ استان کرمانشاه
  • زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • برش استانی فرهنگی قزوین از برش‌های مستغنی و باکیفیت کشور است
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • تشکیل شورای تأمین فرهنگی در استان قزوین
  • دستگاه‌ها دلیل عدم اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی را اعلام کنند
  • بودجه ویژه‌ای برای فرهنگ قزوین لحاظ کردیم
  • شورای فرهنگ عمومی باید به قرارگاه تبدیل شود
  • فناوری‌های تجربه شده در حوزه فرهنگی اجرا شود