Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سایت فدراسیون جهانی وزنه‌برداری، مایکل ایرانی کمتر از یک هفته به پایان سال2020 پیامی را به تمامی مخاطبان این رشته المپیکی داد که او در بخشی از صحبت های خود اظهار داشت: صادقانه بگویم سال 2020 برای وزنه‌برداری سال سختی بود و برای بهتر شدن اوضاع در سال 2021 قول می‌دهیم تا بیشتر تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

IWF (فدراسیون جهانی وزنه‌برداری) همکاری خود را با ITA (آژانس بین‌المللی ضد دوپینگ) تا سال 2024 تمدید کردیم و به آن اختیار دادیم تا ادعاهای مطرح شده توسط پروفسور مک لارن و WADA (سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ) را بررسی کند.

وی افزود: ما یک کمیته انضباطی و اخلاقی متشکل از متخصصان مستقل ایجاد کرده‌ایم که هم اکنون کارهای اجرایی و عملیاتی خود را آغاز کرده است.

ایرانی با اشاره به رایزنی‌های گسترده IWF با 13 فدراسیون ملی، عنوان کرد: از این فدراسیون‌ها که ایده‌های خود را ارائه داده‌اند، متشکرم. همه را تشویق می‌کنم که ایده‌ها و نظرات خودشان را بدون تأخیر به فدراسیون جهانی وزنه‌برداری ارائه دهند.

رئیس موقت فدراسیون جهانی وزنه‌برداری درباره بدترین شرایط این فدراسیون هم گفت: زمانی که IOC (کمیته بین‌المللی المپیک) تصمیم داشت تا وزنه‌برداری از بازی‌های المپیک 2024 پاریس محروم شود، به شدت تاسف‌بار بود. چون وزنه‌برداران جوان بدون تقصیر، از فرصت هیجان انگیز حضور در بازی‌های المپیک محروم می‌شدند. ولی تقلب و خیانت مدیران قبلی IWF تمام شده است و ما باید مصمم باشیم که بهتر عمل کنیم.

وی ادامه داد: همچنین نباید در مورد سختی‌های کاری که پیش رو داریم و موانعی که باید از آنها عبور کنیم، توهم داشته باشیم. به عنوان مثال، باید ترتیبی اتخاذ کنیم تا کنگره‌ها بدون توجه به محدودیت‌های سفر برگزار شوند. 

ایرانی در خصوص برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات انتخابی المپیک توکیو، گفت: باید با موفقیت رقابتهای گزینشی و بازی‌های المپیک توکیو را برگزار کنیم. وزنه‌برداری در المپیک توکیو این شانس را دارد که با عملکرد مناسب و ایده‌آل به عنوان چراغی درخشان از امید، این حضور را جشن بگیرد. ما مدیون وزنه‌برداران خود هستیم که اطمینان حاصل کنیم موقعیت‌هایی را که به آنها ارائه می‌دهیم به شایسته‌ترین نحو از آن استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مایکل ایرانی رئیس موقت فدراسیون جهانی وزنه برداری وزنه برداری فدراسیون جهانی وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۹۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار در خصوص عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب

به گزارش سازمان سنجش آموزش کشور محمد حسین حاجیلو در مورد تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری نوبت اول کنکور سال ۱۴۰۳، تصریح کرد: برنامه ریزی های لازم در سه بخش قبل، حین و پس از برگزاری آزمون سراسری در حال انجام است و تمام تمهیدات لازم برای برگزاری آزمونی امن و در سلامت کامل اندیشیده شده است.

قائم مقام رئیس سازمان سنجش آموزش کشور  با تأکید بر اینکه والدین  و به ویژه داوطلبان باید مراقب باشند تا فریب کانال های مجازی متخلف را نخورند گفت: لازم است داوطلبان هوشیار باشند تا تحت تأثیر تبلیغات کذب قرار نگیرند و سرنوشت خود را به  دست این افراد  سودجو ندهند چراکه این سوداگران هدفی جز اخاذی و کلاهبرداری ندارند بنابراین ضرورت دارد داوطلبانی که وارد شبکه‌های مجازی مدعی تقلب و تضمین قبولی شده‌اند هر چه سریع‌تر از این شبکه‌ها  که همگی تحت رصد دستگاه های امنیتی هستند، خارج شوند تا مشمول مجازات‌های قانونی نشوند.

رئیس شورای حفاظت آزمون سراسری در خصوص عضویت داوطلبان آزمون سراسری در گروه‌ها و کانال‌های مدعی تقلب هشدار داد و گفت: مطابق قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم آزمون‌های سراسری  که به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است، همراه داشتن وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه‌های حافظه‌دار در جلسه آزمون سراسری تخلف ۱ تا ۱۰سال محرومیت از آزمون به دنبال دارد.

حاجیلو درباره اطلاع رسانی عمومی بمنظور تنویر افکار عمومی گفت: با توجه به هماهنگی بعمل آمده با معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و بر مبنای قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون های سراسری مصوبه مجلس شورای اسلامی، برای پیشگیری از تخلفات احتمالی آزمون سراسری، پیامکی به تمام شهروندان سراسر کشور ارسال شده است.

حاجیلو در پایان  با تشکر از زحمات دستگاه‌های قضائی، امنیتی، انتظامی و اجرایی، گفت: وزارت کشور، استانداران و فرمانداران خیلی پررنگتر از گذشته در راستای امنیت آزمون، برای برگزاری آزمون سراسری که پدیده ای  ملی و تعیین کننده سرنوشت جوانان کشور  است با تمام توان پای کار هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • ایران خواستار بازگشت به جایگاه قبلی خود در اجلاس جهانی کدکس شد
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • قائم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار درباره عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • قانم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار در خصوص عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • پاداش تاریخی برای بلندقامتان ایران در صورت کسب سهمیه المپیک