Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان مورخه ۳ دیماه/کشف ۱۵ فقره سرقت به عنف و مسلحانه تا كشف یک تن و ۶۱ کیلو تریاک توسط تکاوران جنوب شرق کشور

"سردار طاهری"در جمع اعضای هیات وزنه برداری استان:
لزوم استفاده از ظرفیت ورزشکاران برای توسعه رفتارهای اجتماعی سازنده

 

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در جمع اعضای هیات وزنه برداری استان گفت: ظرفیت ورزشکاران برای توسعه رفتارهای اجتماعی سازنده بسیار مناسب است که هر یک از ورزشکاران با درک این مهم در تقویت جسم خود، براي ديگران نيز الگو و مشوق ورزش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، سردار"احمد طاهری "در این دیدار که در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: ورزشکارانی که در برای سلامت جسم و اخلاق خود فعالیت می کنند از سرمایه های اجتماعی موثر در تامین نظم و امنیت هستند.
وی با قدردانی از حضور هیات وزنه برداری استان، افزود: یکی از مراکزی که در حال حاضر به تولید و تامین امنیت کمک می کند باشگاه های ورزشی هستند که ساعات فراغت جوانان و نوجوانان را پر می کنند و آنها را در مسیر زندگی اخلاقی با آداب اجتماعی و پهلوانی قرار می دهد.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: نیروی انتظامی به نقش و جایگاه شما ورزشکاران واقف است و شما یاید به خود افتخار کنید که با همت خود تلاش می کنید تا انسانهای مفید و موثری برای جامعه باشید.
سردار طاهری در پایان خاطر نشان کرد: ظرفیت ورزشکاران برای توسعه رفتارهای اجتماعی سازنده بسیار مناسب است که هر یک از ورزشکاران با درک این مهم در تقویت جسم خود، براي ديگران نيز الگو و مشوق ورزش هستند.
گفتنی است، اعضای هیات وزنه برداری استان با حضور در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان انتصاب شایسته سردار "احمد طاهری" فرمانده انتظامی استان را تبریک گفتند و بر مشارکت و همکاری این هیات با فرماندهی انتظامی استان تاکید داشتند.

 

با تلاش شبانه روزی پلیس 12 نفر از عاملان سرقت های به عنف و مسلحانه در جنوب شرق کشور دستگیر و 15 فقره سرقت کشف شد


سردار"احمد طاهری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: پلیس آگاهی با همکاری دیگر رده های عملیاتی سطح استان در بررسی پرونده های سرقت هاي به عنف و مسلحانه، طی یک هفته گذشته 12 نفر از عاملان این سرقت ها را شناسایی کردند.
وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی در شهرستان های "زاهدان"، "ایرانشهر"، "زابل"، "سراوان"،" خاش"و "چابهار" با هماهنگی های قضائی در عملیاتهای متعدد این سارقان را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ادامه بیان داشت: با دستگیری این سارقان ضمن کشف یک دستگاه خودرو و 2 دستگاه موتورسیکلت مسروقه در بازرسی از مخفیگاه متهمان، 10 دستگاه تلفن همراه مسروقه، مقادیری وجه نقد به همراه 3 قبضه اسلحه کمری، 23 فشنگ جنگی بهمراه تعدادی چاقو و قمه کشف شد.
سردار طاهری تصریح کرد: متهمان در بازجوئی های به عمل آمده به یک فقره سرقت مسلحانه منزل، یک فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه،2 فقره سرقت به عنف مغازه، یک فقره سرقت به عنف خودرو، 2 فقره سرقت به عنف موتورسیکلت، یک فقره قاپ زنی، و 7 فقره سرقت به عنف تلفن همراه اعتراف کردند.
وی با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی خاطر نشان کرد: پليس سیستان و بلوچستان بر تداوم اجراي طرح هاي ارتقاء امنيت اجتماعي بویژه در برخورد با جرایم خشن و سرقت های مسلحانه برای افزايش رفاه اجتماعي شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و در این مسیر از هيچ تلاشي دريغ نخواهد كرد.

 

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و61 کیلو مواد افیونی در درگیری پلیس با اعضای یک باند حرفه ای قاچاق مواد مخدر در جنوب شرق کشور خبر داد.


سردار "احمد طاهری" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های"ایرانشهر، زاهدان، زابل، هیرمند، هامون و چابهار" با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، اعضای یک باند سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال محموله مواد مخدر از شهرستان های مذکور به مرکز کشور را داشتند، شناسایی کردند.
وی گفت: در این رابطه مأموران انتظامی شهرستان "ایرانشهر" در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه و انجام یک سری اقدامات تخصصي و شبانه، یک تیم از اعضای این باند قاچاق را که با 3 دستگاه خودروی پژو 405 در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در یکی از محورهای شهرستان " ایرانشهر" بودند، شناسایی و به آنها دستور ایست دادند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: سوداگران مرگ با مشاهده ماموران در حالیکه خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار از محل را داشتند که بر اثر آتش پرحجم تکاوران پلیس، عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودروها به سمت مناطق صعب العبور و ارتفاعات اطراف متواری شدند.
این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: طی این عملیات با عکس العمل سریع مأموران در نهایت 5 نفر از قاچاقچیان دستگیر و در بازرسی از خودروهای متوقف شده آنان 243 کیلو و 380 گرم تریاک کشف شد.
سردار طاهری خاطرنشان کرد: در ادامه این عملیات، تکاوران انتظامی شهرستان های جنوب استان سیستان و بلوچستان طی عملیاتی هماهنگ با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یک تیم دیگر از اعضای این باند حرفه ای قاچاق مواد افیونی را که به وسیله چند دستگاه خودروی پژو و یک دستگاه پراید در حال انتقال مقادیر قابل توجهی مواد افیونی در یکی از محورهای موصلاتی در جنوب استان بودند را شناسایی و تحت نظر قرار دادند.
وی بیان کرد: سوداگران مرگ با ورود به منطقه کمین ماموران، به سمت آنان تیراندازی و پس از یک ساعت درگیری شدید، با رها کردن خودروی خود و استفاده از تاریکی شب به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه عملیات برای دستگیری قاچاقچیان متواری، افزود: در این عملیات، مأموران انتظامی ضمن دستگیری 5 قاچاقچی در بازرسی از 6 دستگاه خودروی متوقف شده و همچنین بازدید از محل دپوی سوداگران مرگ 817 کیلو و 895 گرم تریاک، یک قبضه سلاح کلت کمری، یک تیغه خشاب و مقادیری مهمات جنگی کشف کردند.
سردار طاهری با اشاره به اینکه در نتیجه انهدام هر 2 تیم از این باند، در مجموع یک تن و 61 کیلو و275 گرم تریاک کشف شده است، گفت: نیروی انتظامی با تمام توان در گلوگاه ها و ورودی های قاچاق مواد مخدر استان حضور فعال و گسترده دارد و در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر با قاطعیت تمام و سرسختانه با قاچاقچیان برخورد می کند و اجازه هیچ گونه تحرکی را به آنان نمی دهد

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: امنیت و سلامتی اهدای لوح شادابی فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان هیات وزنه برداری استان فقره سرقت به عنف عنف و مسلحانه نیروی انتظامی سردار طاهری مواد افیونی قاچاق مواد احمد طاهری مواد مخدر یک فقره کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۹۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان: تامین کننده امنیت و حافظ جان و مال مردم هستیم / سارقان تحت رصد کامل پلیس هستند

سردار احمدرضا رادان روز سه‌شنبه در رزمایش نوروزی ۱۴۰۳ فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در محل میدان آزادی با تبریک ایام ماه مبارک رمضان و پیشاپیش سال نو به مردم ایران زمین و پرسنل فراجا افزود: سالی که آخرین لحظات آن را طی می‌کنیم با تقدیم بیش از ۹۰ شهید در راه آرامش و امنیت مردم پست سر گذاشتیم مردمی که شایسته بهترین‌ها خاصه در بعد امنیت و انتظام هستند.

وی ادامه داد: در حالیکه در نوروز و تعطیلات زمانی حاصل می‌شود تا مردم خستگی یک سال را از تن بیرون کرده و استراحتی توأم با آرامش انجام دهند، مجاهدان فی سبیل‌الله نیروی انتظامی در بهار قرآن و طبیعت از آسایش خود گذشته تا امنیت و آرامش مردم را پایداری کنند، آنها بر این عهد ایستاده و امروز نمونه‌ای از آمادگی خود در کشور را به نمایش گذاشتند.

فرمانده فراجا تاکید کرد: امروز پلیس خدمتگزار از مرز، شهر به شهر، روستاها، خیابان‌ها و جاده‌های سراسر کشور آماده‌باش قرار گرفته تا خادمان خوبی برای مردم باشند، شهرهای مسافرپذیر در زمره پوشش کامل نیروی انتظامی قرار دارند.

وی یادآور شد: تلاش می‌کنیم آرامش و امنیت را به گونه‌ای رقم بزنیم که سال ۱۴۰۳ توأم با امنیت بیشتر برای مردم باشد؛ اجازه نمی‌دهیم که گردن‌کشان و قانون‌گریزان بر مردم چیرگی داشته باشند.

سردار رادان اظهار کرد: سارقان تحت رصد کامل پلیس هستند و با قاچاقچیان کالا و مواد مخدر نیز برخورد لازم صورت گرفته و رصد و پایش مرزها را نیز با دقت انجام می‌دهیم.

به گفته وی، امروز رزمایش پلیس پایتخت با چند هزار خودرو، موتور و یگان‌های انتظامی، آگاهی و راهور در شرق و غرب تهران بزرگ برنامه‌ریزی شده تا با تلاش بی وقفه در خدمت مردم باشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور اضافه کرد: امیدواریم همه شهروندان با رعایت مقررات و مسایل امنیتی و انتظامی در نگهداشت وسایل خود همکاران خوبی برای پرسنل نیروی انتظامی باشند.

وی از خانواده‌های مجاهدان فی سبیل‌الله نیروی انتظامی عذرخواهی کرد که امسال هم در تعطیلات باید صبوری بیشتری داشته باشند تا این امر مهم در آماده‌باش همسران و فرزندان آنها برای تأمین امنیت و آرامش مردم اثرگذار باشد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • هشدار جدی سردار رادان به سارقان خشن در سال جدید
  • سردار رادان: تامین کننده امنیت و حافظ جان و مال مردم هستیم / سارقان تحت رصد کامل پلیس هستند
  • سردار رادان: تامین کننده امنیت و حافظ جان و مال مردم هستیم
  • از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی تا دستگیری سارقان با بیش از ۴۰ فقره سرقت در فارس
  • کاهش ۱۴ درصدی سرقت در استان گلستان
  • کشف ۱۷ کیلوگرم «شیشه» در درگیری مسلحانه
  • کشف قرص‌های غیرمجاز و دستگیری سارقان منزل در فارس
  • از قرص‌های غیرمجازی که به کشور‌های عربی نرسید تا توقیف گازوئیل قاچاق
  • ۱۰ فقره سرقت در پرونده سارق قطعات
  • دستگیری فعال غیرمجاز ارزی در تبریز