Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@20:52:10 GMT

حفظ کاربری‌ها جزء حقوق عمومی است

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۲۹۷۰۷

حفظ کاربری‌ها جزء حقوق عمومی است

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا کمیلی مقدم، رئیس دادگستری شهرستان اسلامشهر در جلسه شورای مدیران ارشد شهرداری از تلاش‌های مجموعه مدیران و پرسنل آن قدردانی کرد.

رئیس دادگستری شهرستان اسلامشهر گفت: با عنایت پروردگار متعال و همت زحمتکشان شهرداری، تحولات چشمگیر در تمام ابعاد شهر به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز هر شخصی که در این شهر زندگی می‌کند؛ شاهد توسعه و پویایی شهر در تمام ابعادش می‌شود که همه این‌ها به واسطه عنایت خدا و همت مجموعه مدیریت شهری اسلامشهر است.

کمیلی مقدم به موضوع بهداشت قضایی نیز اشاره کرد و گفت: طی یکسال به طور متوسط ۱۰۰ هزار پرونده در حوزه قضایی اسلامشهر مورد رسیدگی قرار می‌گیرد که این میزان، آمار قابل توجهی است و در این میان نقش شهرداری برای کاهش ورود برخی پرونده‌ها حائز اهمیت است؛ به نحوی که شهرداری تا جایی که ممکن است باید موضوع وصول مطالبات خود را بدون درگیر شدن در مباحث دادگستری به ویژه از طریق اجرای ثبت، حل و فصل کند؛ مگر در مواقع لزوم که نیاز به هماهنگی با حوزه قضایی و دادگستری باشد.

وی در ادامه به لزوم حفظ حقوق عمومی اشاره کرد و افزود: ما حق نداریم نسبت به بیت المال و حقوق عمومی مماشات کنیم، حفظ کاربری‌ها جزء حقوق عمومی است و نباید در تغییر کاربری غیرقانونی اراضی شهری سکوت کرد.

رئیس دادگستری شهرستان اسلامشهر در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به طرح مشکلات و موانعی که از سوی سازمان نظام مهندسی در مسیر ارائه خدمات به شهروندان وجود دارد، اظهار کرد: کار مردم باید در زمان متعارف خودش انجام شود، باید هر گونه وقفه‌ای که مانع ارائه خدمات به مردم می‌شود را برطرف کرد و دستگاه‌های مربوطه مکلف به همکاری هستند تا کار‌ها با سرعت و کیفیت مطلوبی پیش برود؛ ضمن اینکه شهرداری هم نباید از ظرفیت‌های قانونی به ویژه استفاده از تبصره ۷ ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها برای پاسخگو کردن مهندسین ناظر، غافل باشد.

در پایان این جلسه از مدیرمنطقه ۳ شهرداری شهرستان و تعدادی از معاونان و مسئولان واحد‌های این منطقه به دلیل تلاش موفق آنان در وصول مطالبات معوق شهرداری توسط رئیس دادگستری شهرستان اسلامشهر با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حفظ حقوق عمومی دادگستری استان تهران تغییر کاربری غیرمجاز رئیس دادگستری شهرستان اسلامشهر حقوق عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۹۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام موتورسیکلت‌های توقیفی بندرخمیر فروخته شد

رئیس کل دادگستری هرمزگان از تعیین تکلیف تمام موتورسیکلت‌های توقیفی در پارکینگ‌های شهرستان بندر خمیر خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر لزوم صیانت از بیت‌المال و تعیین تکلیف فوری وسایل نقلیه موجود در پارکینگ‌های سراسر کشور، از پارکینگ وسایل نقلیه توقیفی شهرستان بندر خمیر بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در جریان این بازدید اظهار کرد: با برگزاری سه مرحله مزایده، تمام موتورسیکلت‌های توقیفی در پارکینگ‌های شهرستان بندر خمیر فروخته شد.

وی با اشاره به فروش 856 دستگاه موتورسیکلت در نتیجه برگزاری این مزایده‌ها گفت: در نتیجه این امر، پارکینگ انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بندر خمیر به صورت کامل تعطیل شد.

قهرمانی همچنین تصریح کرد: با توجه به روند روبه رشدی که در جهت ساماندهی به وضعیت پارکینگ‌ها حاصل شده و در نتیجه برگزاری مستمر مزایده ها، بیشتر وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌های استان هرمزگان نیز تعیین تعیین شده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان با بیان اینکه پس از دستورات صریح ریاست قوه قضاییه مبنی بر تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی، حجت بر همه دستگاه‌های متولی تمام شده است، تأکید کرد: دادگستری هرمزگان از هیچ کوششی برای جلوگیری از تخریب و تضییع اموال توقیفی موجود در پارکینگ‌های استان، فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمام موتورسیکلت‌های توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی پیگیری تخصیص حقوق دولتی استان از محل درآمدی و عایدی‌های استان
  • حقوق ۱۵ میلیون تومانی و شغل آبرومند در انتظار زباله‌گردها
  • جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در شهرکرد
  • جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی
  • حقوق ۱۵ میلیون تومانی برای زباله گرد‌ها ؟
  • حقوق ۱۵ میلیون تومانی برای زباله‌گرد‌ها؟
  • تالاب انزلی باید هر چه زودتر لایروبی شود
  • آزاد سازی ٢٠ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی اسلامشهر
  • تقدیراز اقدامات مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در صیانت از حقوق بیت المال