Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان شرقی گفت: همزمان با یکصدمین سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی؛ نشست تخصصی نگاهی به دستاوردهای مطبوعاتی نهضت آزادیستان در تبریز برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، مرتضی شفیعی، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با یکصدمین سالگرد شهادت مجاهد نستوه و عالم مبارز، شیخ محمد خیابانی؛ نشست تخصصی نگاهی به دستاوردهای مطبوعاتی نهضت آزادیستان در تبریز برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این نشست ششم دی ماه به همت خانه مطبوعات استان و ستاد همایش بزرگداشت یکصدمین سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی؛ در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

شفیعی با بیان این‌که «نشست تخصصی نگاهی به دستاوردهای مطبوعاتی نهضت آزادیستان» با سخنرانی و حضور اساتید و پژوهشگران برجسته تاریخ معاصر و مطبوعات کشور همراه خواهد بود، گفت: قرار است این نشست در آدرس‌های اینستاگرامی Azarshnews@ و @shahidkhiyabani به صورت زنده برای عموم علاقه‌مندان پخش شود.

شهید شیخ محمد خیابانی الگوی نمایندگان مجلس استشیخ محمد خیابانی مدرس ثانی است/ساخت سریال تاریخی در آینده نزدیکمهلت ارسال مقالات همایش بین‌المللی شیخ محمد خیابانی پایان آذر ماه است /بازخوانی مقابله با استبداد داخلی و سلطه خارجی در انقلاب مشروطه

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان شرقی افزود: دکتر سیروس برادران شکوهی، استاد تاریخ دانشگاه تبریز، دکتر عباس قدیمی، استاد تاریخ دانشگاه تبریز و محمد عزیزی راد پژوهشگر تاریخ مطبوعات آذربایجان در این نشست تخصصی به طرح موضوع خواهند پرداخت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که آذربایجان و تبریز مهد پرورش علمای مبارز و فعالان برجسته مطبوعاتی در طول تاریخ بوده است، اظهار داشت: نگاهی به تاریخ آذربایجان نشان می‌دهد که این خطه زرخیز از ایران اسلامی همواره نقش محوری و اصلی در جریان‌های مختلف سیاسی، مطبوعاتی، فرهنگی، دینی و اقصادی داشته است.

انتهای پیام/111/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شیخ محمد خیابانی نشست تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۹۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز

در رده سنی نونهالان هم ۳۸۴کشتی گیر از سایر شهرستان‌های استان حضور داشتند و رقابت‌های بسیار جذاب و مهیجی را به نمایش گذاشتند.

 در هردو رشته کشتی فرنگی و آزاد تیمی خردسالان ونونهالان:تیم‌های میانه وتبریز اول شدند.

تیم خردسالان منتخب استان در رقابت‌های لیگ منطقه‌ای حضور خواهد داشت؛ و تیم نونهالان هم از ۹تا ۱۶اردیبهشت در رقابت‌های انتخابی تیم ملی نونهالان به میزبانی استان تهران حضور خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • عملیات عمرانی بزرگترین پروژه مسیر گشایی تاریخ تبریز
  • آخرین دستاوردهای حوزه پایداری انرژی بررسی شد
  • استهبان، رتبه نخست فارس در عملکرد اجرایی نهضت ملی مسکن را کسب کرد
  • استهبان رتبه نخست را در اجرای نهضت ملی مسکن در فارس کسب کرد
  • برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز
  • ماکو رتبه اول آذربایجان غربی در نهضت ملی مسکن است
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی تراکتور و نساجی مازندران
  • «تاریخ طب در ایران» بررسی می‌شود
  • «تاریخ طب در ایران» معرفی و بررسی می‌شود
  • دستاوردهای تاریخ‌ساز عملیات «وعده صادق»