Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به رشد ۳۷ درصدی آمار پذیرش رشته های پرطرفدار پزشکی در بین دانش آموزان خوزستان گفت: ۶۲ دانش آموز خوزستانی رتبه های زیر ۱۰۰۰ کشوری کنکور سراسری ۹۹ را از آن خود کردند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، کورش مودت در مراسم تجلیل از دانش آموزان زیر رتبه هزار کنکور سراسری ۹۹ اظهار کرد: موفقیت دانش آموزان خوزستانی در کسب رتبه های برتر کنکور سراسری ۹۹ زمینه رشد ۳۷ درصدی آمار پذیرش رشته های پزشکی و ۴۰ درصدی رشته های پیراپزشکی را فراهم آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به رشد ۳۷ درصدی رتبه های زیر هزار کشوری کنکور سراسری در استان خوزستان، گفت در سال ۹۸ بالغ بر ۲۱۴ دانش آموز و در سال ۹۹ نیز ۲۹۴ دانش آموز موفق به کسب رتبه زیر هزار کشوری شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش افزود: در سال ۹۸ بالغ بر ۳۹۴ دانش آموز خوزستانی موفق به راهیابی به رشته های پزشکی شدند در حالی که در سال ۹۹ بالغ بر ۵۴۱ دانش آموز به رشته های پزشکی راه یافتند که معادل ۳۷ درصد رشد داشته است. در رشته های پیراپزشکی نیز از ۴۷۸ پذیرفته شده در سال ۹۸ به ۶۶۹ نفر در سال ۹۹ رشد داشته است.

مودت در پایان بیان کرد: دانش آموزان خوزستانی موفق به کسب ۶۲ رتبه زیر هزار کشوری در کنکور سراسری ۹۹ شدند. امروز نیز شاهد تقدیر از دانش آموزان رتبه های برتر کنکور در ۱۲ شهرستان استان خوزستان هستیم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش تجلیل آموزش و پرورش خوزستان رشته پزشکی برنا خوزستان پیراپزشکی رتبه های زیر هزار کنکور کنکور سراسری ۹۹ رشته های پزشکی رشد ۳۷ درصدی دانش آموزان دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۰۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پذیرش مدارس سمپاد استان قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین؛کریمی در گفتگو با بخش خبری ۲۰ گفت: ۳ هزار و ۲۰۰ نفر داوطلب آزمون مدارس استعداد‌های درخشان هستند که از این تعداد ۱۱۵ دانش آموز دختر و ۱۱۵ دانش آموز پسر  پذیرش می‌شوند. وی افزود: این سهمیه پذیرش پارسال ۱۱۲ نفر برای دختران و ۱۱۲ نفر برای پسران بود که به هر کدام ۳ نفر اضافه شده است.   به گفته رئیس اداره استعداد‌های درخشان آموزش و پرورش استان،  آزمون مدارس سمپاد برای متوسطه اول ۳۱ خرداد و  برای متوسطه دوم یکم تیر برگزار می‌شود.   کریمی گفت: ۶ مدرسه استعداد‌های درخشان در استان فعال است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • مدیریت اضطراب دانش آموزان کنکوری
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • این دانش‌آموزان و طلاب از امسال بدون کنکور معلم می‌شوند
  • لزوم تلاش برای افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • ما نخبه نیستیم، عدالت آموزشی در اغماست! / سهم ثروت برای قبولی در رشته‌های پرطرفدار چقدر است؟ +فیلم
  • آمار داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ / پیشتازی ۲۶ درصدی داوطلبان زن در نوبت اول
  • افزایش پذیرش مدارس سمپاد استان قزوین
  • راهیابی چهارده دانش آموز کیش به مرحله اول المپیاد کشور