Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@07:04:33 GMT

دستگیری متخلف کنکور سراسری ۹۹

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۳۰۳۶۳

دستگیری متخلف کنکور سراسری ۹۹

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ موسوی فرمانده انتظامی گچساران از دستگیری عامل تغییر اطلاعات انتخاب رشته داوطلبان کنکور سراسری سال ۹۹ در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ موسوی افزود: در پی شکایت یکی از داوطلبان کنکور سراسری مبنی بر تغییر اولویت های انتخاب رشته وی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: با انجام تحقیقات پلیسی مشخص شد متهم با ورود به صفحه انتخاب رشته داوطلبان تمام اولویت‌های انتخابی آنان را به رشته‌های نامناسب تغییر داده است.

سرهنگ موسوی افزود: کارشناسان پلیس فتا متهم را که خود نیز از شرکت کنندگان کنکور سراسری بوده و با شاکی اختلافات شخصی داشته شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست از اشتراک اطلاعات شخصی و محرمانه خود در فضای مجازی و افراد خودداری کنند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری متهم کهگیلویه و بویراحمد کنکور سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۰۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در هرمزگان گفت: امسال بیش از 23 هزار نفر داوطلب در آزمون کنکور سراسری با هم به رقابت می‌کنند.

شهرام گلزاری با اشاره به اینکه داوطلبان ۶۹ درصد خانم و ۳۱ درصد آقا هستند، افزود: از این شمار ۱۶ هزار و ۶۹ تن خانم و ۷ هزار و ۲۲۹ تن آقا هستند.

گلزاری افزود: آزمون کنکور رشته‌های زبان و هنر نیز عصر روز پنجشنبه ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در هرمزگان گفت: همچنین کنکور رشته علوم تجربی روز جمعه هفتم اردیبهشت ساعت ۸ صبح برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه داوطلبان کارت ورود به جلسه و مدرک شناسایی عکس دار همراه داشته باشند، افزود: داوطلبان یک ساعت پیش از شروع آزمون در محل حضور داشته باشند و از آوردن لوازم الکترونیکی، تلفن همراه، ساعت هوشمند و خوراکی خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اعلام زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • آغاز ماراتن کنکور سراسری در گیلان
  • برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان
  • «استرس» و «توکل بر خدا» کلام مشترک این روزهای کنکوری‌ها
  • بزرگ‌ترین ماراتن علمی کشور در خط شروع ۱۴۰۳
  • آزمون کنکور سراسری فردا در گیلان
  • داوطلبان زن کنکور سراسری ۲ برابر داوطلبان مرد در گیلان
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • داوطلبان کنکور مراقب کلاهبرداران باشند/ ادعای دسترسی به سوالات
  • داوطلبان کنکور مراقب کلاهبرداران باشند