Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@01:13:55 GMT

آمار ازدواج در قشم ۲.۶ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۳۰۹۲۱

آمار ازدواج در قشم ۲.۶ درصد افزایش یافت

گروه استان‌ها ـ رئیس اداره ثبت احوال قشم گفت: آمار ازدواج در ۹ ماهه گذشته از سال ۱۳۹۹ با رشد ۲.۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته همراه بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، علی‌اکبر قربانی در دیدار با فرماندار این جزیره اظهار داشت: خوشبختانه آمار ازدواج در 9 ماهه گذشته از سال 1399 با رشد 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته همراه بود.

وی افزود: آمار ازدواج سال گذشته در قشم از فروردین تا پایان آذر ماه به 746 مورد رسید که این آمار در مدت مشابه امسال با 2.6 درصد رشد به رقم 766 مورد رسیده است.

رئیس اداره ثبت احوال قشم همچنین از کاهش آمار طلاق در 9 ماه گذشته از سال 99 در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به عنوان یک خبر مثبت یاد کرد و افزود: سال گذشته در مدت یاد شده 146 مورد طلاق در قشم ثبت شد که امسال با 6 مورد کمتر به 140 مورد رسیده است.

به گفته قربانی، در 9 ماه امسال دو هزار و 175 مورد ولادت در قشم ثبت شده است که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با ثبت دو هزار و 224 ولادت، همانند سه سال گذشته با کاهش همراه بوده است.

ثبت بیش از 20 هزار واقعه ولادت در لرستان؛ بیش از11 هزار ازدواج به ثبت رسیدثبت احوال: 4 میلیون ایرانی هنوز برای کارت ملی هوشمند ثبت‌نام نکرده‌اندسازمان ثبت احوال: دخل و تصرفی در ثبت تاریخ تولد نوزادان نداریم

او از ثبت 440 مورد وفات در این مدت از سال 99 خبر داد و افزود: با توجه به آمار فوتی‌های مدت مشابه سال گذشته در قشم با رقم 386 نفر، در این زمینه با افزایش 3.4 درصد مواجه بودیم.

علیرضا نصری در این دیدار نیز، اظهار داشت: آمار جمعیتی ثبت احوال در برنامه‌ریزی کلان جمعیتی ملاک عمل قرار می‌گیرد و از این رو نقش آماری این نهاد بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی با اعلام اینکه ثبت احوال باید برای تسهیل خدمات در این نهاد از سیستم‌های نوین خدماتی استفاده کند، ادامه داد: همکاری اداره ثبت احوال و شوراهای اسلامی شهری و  روستایی در بخش‌ها برای ارائه خدمات در مراکز بخش و جلوگیری از تردد غیر ضروری مردم بویژه در شرایط شیوع کرونا هم بسیار ضروری است.

شهرستان قشم شامل جزایر قشم، لارک و هنگام با جمعیتی حدود 150 هزار نفر در جنوب ایران واقع شده است.

انتهای پیام/7558/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدت مشابه سال گذشته آمار ازدواج ثبت احوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۰۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجم سد زاینده‌رود به ۳۶۸ میلیون متر مکعب رسید

بر اساس آخرین آمار اعلام‌شده از سوی دفتر مطالعات پایه منابع آب، حجم آب پشت سد زاینده‌رود به ۳۶۸ میلیون متر مکعب رسیده که برابر ۳۰ درصد از حجم سد بوده و نسبت به سال گذشته ۲۳ درصد کاهش را ثبت کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر اساس آخرین آمار اعلام‌شده از سوی دفتر مطالعات پایه منابع آب، از ابتدای سال آبی تا بیست‌وپنجم فروردین موجودی مخزن ۳۱ سد در کشور کاهش داشته است.

بیشترین کاهش حجم سد مربوط به «رودبال داراب» در استان فارس است که نسبت به سال گذشته ۶۷ درصد کاهش یافته است، پس از «سد رودبال»، «سد دوستی» در خراسان رضوی با ۶۳ درصد کاهش، «سد نساء» در استان کرمان با ۵۸ درصد کاهش، «چاه نیمه‌ها» در سیستان و بلوچستان با ۵۸ درصد کاهش، «سد استقلال» در استان هرمزگان با ۵۵ درصد کاهش، «سد تنگوئیه سیرجان» در استان کرمان با ۴۹ درصد کاهش، «سد ساوه» در استان مرکزی با ۴۷ درصد کاهش، «سد کمال صلح» در استان مرکزی و با ۳۹ درصد کاهش، «سد سرنی» در استان هرمزگان با ۳۸ درصد کاهش بیشترین کاهش حجم را در بین مهم‌ترین سدهای کشور داشته‌اند.

از سوی دیگر بیشترین افزایش حجم مربوط به «وشمگیر، گلستان، بوستان» در گلستان است که نسبت به سال گذشته حجم آن ۲۴۹۰ درصد افزایش یافته است، مجموع ۱۳ سد دریاچه ارومیه اکنون ۱۱۹۸ میلیون متر مکعب آب دارد که برابر ۷۳ درصد از حجم این سدهاست و نسبت به سال گذشته سه درصد افزایش یافته است.

وضعیت سدهای پنج‌گانه تهران چندان مناسب نیست و اکنون ۳۶۷ میلیون متر مکعب آب دارد که برابر ۱۹ درصد از حجم این سدهاست و نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد کاهش نشان می‌دهد.

در خوزستان که پرآب‌ترین جلگه کشور است نیز «زنجیره کارون» بیش از ۱۰ هزار و ۶۲۹ میلیون متر مکعب، «سد دز» دو هزار و ۵۵۹ میلیون متر مکعب، «سد کرخه» بیش از ۲۱۰۱ میلیون متر مکعب، «سد جره» ۱۶۷ و «سد مارون» ۸۷۷ میلیون متر مکعب آب دارد که در این بین بیشترین افزایش حجم مربوط به «سد کرخه» است که نسبت به سال گذشته ۱۹ درصد افزایش را ثبت کرده است.

حجم آب پشت سد زاینده‌رود به ۳۶۸ میلیون متر مکعب رسیده که برابر با ۳۰ درصد از حجم سد بوده و نسبت به سال گذشته ۲۳ درصد کاهش را ثبت کرده است.

کد خبر 745031

دیگر خبرها

  • تورم ماهانه قیمت ماهی بالاتر از گوشت قرمز و مرغ
  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • آمار مخاطبان در نوروز و رمضان ۸ درصد افزایش داشته است
  • رژیم صهیونیستی با کمبود نیروی کار مواجه شد
  • روز اهمیت به بی خانمانی جوانان Youth Homelessness Matters + پوستر و آمار
  • افزایش آمار شهدای خبرنگار در غزه
  • افزایش آمار شهدای خبرنگار در غزه بر اثر حملات رژیم صهیونیستی
  • افزایش آمار شهدای خبرنگار در غزه بر اثر حمله‌های رژیم صهیونیستی
  • حجم سد زاینده‌رود به ۳۶۸ میلیون متر مکعب رسید
  • ۷۵ درصد نوزادان زنجان در سال گذشته از مادران زیر ۳۵ سال به دنیا آمدند