Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس با ثبت ۵ کلین شیت در ۸ دیدار، بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ ماند.

به گزارش ایمنا، حامد لک دروازه‌بان پرسپولیس در دیدار مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی شاید بدشانس‌ترین بازیکن زمین بود چرا که بعد از مهار پنالتی جونیور نگرائو، ضربه ریباند تبدیل به گل شد. آه و حسرت حامد لک بعد از گل شدن ریباند پنالتی توسط مهاجم برزیلی اولسان، حسرت میلیون‌ها پرسپولیسی بود اما نکته جالب اینجاست که در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ و در جریان بازی، هیچ بازیکنی نتوانست دروازه لک را در جریان بازی باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع تمام حریفان با ستاره‌های میلیون دلاری‌شان در آسیا نتوانستند در جریان مسابقه از سد حامد لک بگذرند و دروازه او فقط ۴ بار از روی نقطه پنالتی باز شد.

حامد لک در هشتمین بازی‌اش با پیراهن پرسپولیس در آسیا گرچه نتوانست کلین شیت کند اما ۳ سیو داشت و با ثبت ۵ کلین‌شیت در دیدارهای گذشته سرخپوشان در این مسابقات، از این حیث بر فراز آسیا ایستاد و بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان لقب گرفت.

حامد با درخشش در آسیا و بعد از آن کلین شیت‌های متوالی در لیگ برتر، خیلی زود نزد هواداران محبوب شد و حالا راهی طولانی با پرسپولیس در پیش دارد.

گفتنی است که نام حامد لک در ترکیب منتخب فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز به چشم می‌خورد. این در حالی است که پیش‌تر او در ترکیب منتخب یک هشتم و یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ نیز حضور داشت.

منبع: مهر کد خبر 463712

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس حامد لک فینال لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق لیگ قهرمانان آسیا دروازه بان کلین شیت حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۱۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد درخشان مهاجم آلمان با گل جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، او که به عنوان بازیکن تعویضی در دیدار مقابل هلند وارد میدان شده بود در اوج حملات تیم ملی آلمان و در شرایطی که بازی با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد کرنر ارسالی از جناح چپ را در دقیقه 88 در جدال با ماتیاس دیلیخت و ویرجیل فندایک با ضربه‌ای که با شانه خود به توپ زد موفق شد دروازه‌بان درخشان تیم ملی هلند را مغلوب کرده و یازدهمین گل ملی خود را در پانزدهمین بازی ملی به ثمر برساند.

این گل البته محل مناقشه بود و به نظر می‌رسید که توپ از خط دروازه عبور نکرده اما در ابتدا تصمیم داور و سپس تیم وی‌آر، آلمان را بدل به برنده این مسابقه دیدنی و تهاجمی کرد این دومین برد بزرگ این تیم در فیفادی مارچ بود.

فولکروک از وردربرمن در فوتبال آلمان درخشیده و پس از حضور در جام جهانی گذشته به بوروسیا دورتموند منتقل شده  در حال حاضر انتخاب اول یولیان ناگلزمن سرمربی مانشافت نیست اما می‌تواند قفل هر مسابقه‌ای را بشکند.

به‌خاطر داشته باشید که تیم ملی فوتبال هلند از چه مدافعان با تجربه و فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد اما فولکروک با فیزیک عالی و اشتهای تمام نشدنی برای گل زنی امشب نیز تاثیرگذار و سرنوشت ساز ظاهر شد و رکورد ملی خود را باز هم بهبود بخشید.

دیگر خبرها

  • گلرهای سرخابی آماده نبردهای سرنوشت ساز قهرمانی!
  • مثل 38 میلیون نفر دلِ تماشای پنالتی را نداشتی لوا!‏
  • مربی تونس تقلب پنالتی رساند (عکس)
  • سیدحسین حسینی و ثبت ششمین کلین شیت در تیم ملی ایران
  • صعود تاریخی تیم ستاره پرسپولیس به یورو 2024
  • هالند با پیراهن نروژ پنالتی هم گل نمی‌زند! (عکس)
  • رکورد درخشان مهاجم آلمان با گل جنجالی
  • کلین شیت سیدحسین بعد از اعتماد ناگهانی
  • آمار فوق‌العاده ستاره پرسپولیس در انتخابی جام جهانی!
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!