Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@09:14:45 GMT

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۳۲۱۷۰

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو

فرارو- قرعه‌کشی مرحله دهم فروش فوق العاده ایران خودرو، با حضور نمایندگان سازمان‌ها و نهاد‌های نظارتی امروز برگزار شد.

در این طرح سه محصول پژو ۲۰۶ تیپ دو، پژو پارس بنزینی و پژو پارس با موتور تی یو۵ با موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه شده است.

نتیجه قرعه‌کشی به صورت پیامک اعلام می شود، همچنین ثبت نام کنندگان می توانند از اینجا نتایج را پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منتخبان این طرح، به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به پرداخت وجه کامل خودرو اقدام کنند و در صورت عدم واریز نفرات از فهرست ذخیره جایگزین خواهند شد.

نوع خودرو قیمت مصوب فروش رنگ قابل عرضه پژو ۲۰۶ تیپ دو ۱.۱۰۱.۱۱۳.۰۰۰ سفید پژو پارس بنزینی ۱.۲۱۵.۴۷۴.۰۰۰ سفید پژو پارس با موتور تی یو۵ ۱.۲۶۳.۴۹۱.۰۰۰ سفید

منبع: فرارو

کلیدواژه: ایران خودرو قرعه کشی ایران خودرو صنعت خودرو پژو پارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۲۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران فروشی و افزایش قیمت خلاف عدالت خودرو پژو پارس

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، طبق قانون شرکت های خودرو سازی می توانند هر ساله اقدام به پیش فروش خودروهای خود کنند که این اقدام نوعی تشویق برای خودروسازان و همینطور کمک به مشتریان برای خرید ارزان تر خودرو است اما متاسفانه بدقولی خودرو سازان در تحویل به موقع خودرو وعده داده شده کام مشتریان را تلخ می کند.شهروند خبرنگاری در همین باره پیامی ارسال کرده اند.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:

در سال گذشته تعداد زیادی از مردم برای خودرو در سامانه یکپارچه ثبت نام کردند و مقرر بوده ایران خودرو در زمستان ۱۴۰۲ خودرو را تحویل دهد لکن این اقدام در سال ۱۴۰۲ انجام نشده و ایران خودرو به تعهد خود عمل نکرده است و حالا قیمت خودرو پژوپارس را ۱۵۰ گران کرده است در حالی که باید این خودرو ها به قیمت زمان مقرر تحویل بایستی تحویل مشتری میشد و بابت دیرکرد هم به مشتری خسارت پرداخت میشد اما این گران فروشی و افزایش قیمت چه معنایی دارد.

دیگر خبرها

  • گران فروشی و افزایش قیمت خلاف عدالت خودرو پژو پارس
  • جنجال‌ها بر سر افزایش قیمت پژو پارس؛ حق با چه کسی است؟
  • بازار داغ فروش حواله خودرو؛ پژو پارس ۲۹۰ میلیون تومان!
  • پژو پارس ۹۰۰ میلیون تومانی در راه است؟
  • جنجالی ترین خودروی ۱۴۰۳؛ حواله پارس ۲۹۰ میلیون تومان!
  • گشتی در اقتصاد ایران ؛ دو سوم تهرانی‌ها کالابرگی شدند
  • پژو پارس گران شد/ افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو کلید خورد؟
  • قیمت جدید ۴ مدل پژو پارس اعلام شد + سند
  • فراخوان ایران خودرو برای ثبت نامی های سورن پلاس و پژوپارس
  • قیمت جدید 4 عضو خانواده پژو پارس اعلام شد (+سند)