Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس به دنبال آن است تا بتواند مقدمات حضور آل کثیر در دربی را فراهم کند. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پرسپولیسی‌ها همچنان امیدوارند حکم رفع محرومیت آل کثیر از سوی دادگاه جهانی ورزش (CAS) اعلام شود. طبق حکم کمیته انضباطی AFC عیسی آل کثیر تا روز ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۰ از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم بوده و نمی‌تواند در میادین حضور پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اگرچه این حکم اجرا شده و آل کثیر در حال گذراندن این مرحرومیت است، اما باشگاه پرسپولیس با ارائه مستندات خود در CAS به دنبال نقض حکم کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا بود تا آل کثیر بتواند در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل اولسان حضور پیدا کند.

تلاش‌هایی که به ثمر ننشست و دادگاه عالی ورزش، هیچ دستوری را حتی به صورت موقت برای منع اجرای حکم این مهاجم صادر نکرد. خبر‌های دریافتی حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس اگرچه حکم دلخواه و مورد نظر خود را برای رفع محرومیت از سوی CAS دریافت نکرده، اما ناامید نبوده و بسیار امیدوار است تا هرچه سریع‌تر حکم رفع محرومیت آل کثیر از سوی دادگاه عالی ورزش صادر شود تا این مهاجم بتواند پس از مدت‌ها غیبت در بازی بزرگ و حساس دربی حاضر شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس باشگاه پرسپولیس آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۲۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از شایعه تا واقعیت بمب خبری فوتبال ایران

به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که تلاش‌ها برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال با اولویت واگذاری پرسپولیس به یک نهاد  بانکی اوج گرفته بود، حالا خبر می‌رسد هیچ یک از دو بانک ملت و تجارت، علاقه‌ای به در اختیار گرفتن سهام پرسپولیس و استقلال ندارند و آن را زیان‌ده و برخلاف نظر سهامداران و مجامع خود می‌دانند.

در صورت قطعی‌شدن این شایعه، این چندمین تلاش سازمان خصوصی‌سازی برای واگذاری این دو باشگاه به یک نهاد مطمئن مالی است که به شکست منجر می‌شود. نکته جالب اینکه بعد از اخبار اولیه، فضای مجازی در نقد این تصمیم فرابخشی به نوعی برای این انتقال‌ها مزاحمت ایجاد می‌کند و از انجایی که شرکت‌های بزرگ علاقه دارند در فضای دور از هیاهو به کار خود ادامه بدهند، از اقدام برای خرید دو باشگاه  منصرف می‌شوند.

این خبر هنوز تایید نشده و ظاهرا مذاکرات بین طرفین در جریان است اما آنچه مشخص است کاهش تمایل اولیه این دو بانک برای نقش آفرینی در حوزه فوتبال ایران است.

اهمیت این موضوع به این دلیل است که مالکیت پرسپولیس و استقلال باید تا روز یازدهم فروردین  از یکدیگر تفکیک شود و گفته می‌شد که بانک ملت در این روز رسما مالکیت پرسپولیس را برعهده خواهد گرفت.

به همین دلیل عدم تمایل آنها در فاصله ۷۲ ساعت تا پایان مهلت ای اف سی، کابوس جدید هواداران این دو تیم برای حذف آنها از لیگ نخبگان و قهرمانان آسیا خواهد بود.

دیگر خبرها

  • اوسمار: هنوز معلوم نیست فصل آینده در پرسپولیس باشم/ تلاش می‌کنیم قهرمانی را تکرار کنیم
  • افشین پیروانی: هر کسی پرسپولیس را بگیرد باعث افتخارش است؛ تلاش می‌کنیم بدهی رضا اسدی را بدهیم / فیلم
  • پیروانی: تلاش می‌کنیم بازیکنان بزرگ را از دست ندهیم
  • پیروانی: نمی گذاریم بازیکنان بزرگ از پرسپولیس بروند
  • عکس| هاشمی‌نسب به یاد روزهای تاریخی دربی
  • پشیمانی بانک‌ها از گرفتن پرسپولیس و استقلال
  • از شایعه تا واقعیت بمب خبری فوتبال ایران
  • مهاجم جوان پرسپولیس مخالف استخدام خارجی!
  • اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند
  • معاون توسعه ورزش بانوان : تمام قد از بانوان ورزشکار حمایت می‌کنیم