Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از نامزدهای ریاست باشگاه بارسلونا وعده داد که در صورت پیروزی در انتخابات، ورزشگاه جدیدی خواهد ساخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در انتخابات پیش‌روی ریاست باشگاه بارسلونا که قرار است در تاریخ 24 ژانویه 2021 (5 بهمن) برگزار شود، کاندیداهایی همچون خوان لاپورتا، جوردی فاره، تونی فریکسا، لوئیس فرناندس آلا، آگوستی بندیتو، پره ریرا و ویکتور فونت برای احراز این پست با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر یک از این کاندیداها برای جلب آرای بیشتر وعده‌هایی داده‌اند که تمدید قرارداد لیونل مسی یکی از این وعده‌هاست، اما حالا یکی از این کاندیداها وعده داده در صورت پیروزی در انتخابات، ورزشگاه جدیدی برای بارسا خواهد ساخت.

پیش از این پروژه‌ای به نام «اسپای بارسا» به تأیید رسیده بود که طبق آن قرار است ظرفیت ورزشگاه نوکمپ به 105 هزار نفر برسد، اما اجرای این پروژه پس از تأیید در سال 2018 به دلیل شیوع ویروس کرونا، به تعویق افتاده است. آگوستی بندیتو، کاندیدای انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا اما می‌گوید پروژه او نسبت به پروژه‌ «اسپای بارسا» ارزانتر درخواهد آمد.

فاره: اگر در انتخابات پیروز شوم مسی در بارسلونا می‌ماند/ جذب نیمار هزنیه زیادی در بر نخواهد داشتلاپورتا: مسی دنبال پول نیست، بلکه خواهان شکل گرفتن تیمی رقابت‌طلب است

بندیتو در کمپین انتخاباتی‌اش گفت: اگر در انتخابات پیش‌رو برنده شوم، ورزشگاهی جدید خواهیم ساخت. ما برای این کار دو گزینه پیش‌روی خود داریم، گزینه اول این است که ورزشگاه نوکمپ را خراب کنیم و در همان محل ورزشگاه جدید را بسازیم. تا تکمیل شدن ورزشگاه جدید هم می‌توانیم به مدت سه سال در ورزشگاه مونتجویک (ورزشگاه سابق اسپانیول که برای بازی‌های المپیک 1992 ساخته شده بود) بازی کنیم.

وی افزود: گزینه دوم هم این است که ورزشگاهی جدید در سنت‌خوان دسپی (محل زمین تمرینی بارسلونا) بنا کنیم. اگر در انتخابات پیروز شویم، این موضوع را در همان سال اول حضورمان در باشگاه به همه‌پرسی می‌گذاریم. اگر خیلی سریع برای ساخت ورزشگاه دست به کار شویم و پروژه را به پیش ببریم، بیش از 900 میلیون یورو هزینه برای‌مان در برنخواهد داشت. بودجه این کار هم با فروش حق نامگذاری این ورزشگاه برای یک دوره 25 ساله تأمین خواهد شد.

اخیراً خوسپ ماریا بارتومئو پس از برگزاری جلسه‌ای اضطراری با حضور اعضای هیئت مدیره باشگاه بارسلونا از سمت ریاست این باشگاه استعفا کرد و کارلس توسکتس به‌ عنوان رئیس موقت باشگاه بارسلونا معرفی شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا بارسلونا ریاست باشگاه بارسلونا ورزشگاه جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۲۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید

نظرسنجی جدید شبکه آمریکایی «ان‌بی‌سی نیوز» نشان می‌دهد که علاقه مردم آمریکا به انتخابات ریاست‌جمهوری آتی به کمترین میزان خود در نزدیک به دو دهه گذشته رسیده است، به طوری که تنها ۶۴ درصد از رای‌دهندگان ثبت‌نام شده علاقه خود را به رای دادن در انتخابات نوامبر آینده اعلام کرده‌اند.

براساس گزارش الیوم السابع، این شبکه در وب سایت خود توضیح داد که نتایج نظرسنجی در مقایسه با نظرسنجی‌های قبلی انجام شده توسط این شبکه در همان دوره قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال‌های ۲۰۰۸ (۷۴%)، ۲۰۱۲ (۶۷%)، ۲۰۱۶ (۶۹%) و ۲۰۲۰ (۷۷%) بوده است.

با توجه به روند رای دهندگان بین انتخاب مجدد جو بایدن، رئیس جمهور فعلی یا دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، نتایج نظرسنجی حاکی از برتری ترامپ با اختلاف اندک، ۴۶ درصد در مقایسه با ۴۴ درصد است که نسبت به برتری ۵ امتیازی ترامپ در ژانویه گذشته کاهش یافته است. 

در همین راستا نشریه آمریکایی هیل در تحلیلی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که آبان امسال برگزار می‌شود، نوشت که این انتخابات مانند سال ۲۰۲۰ مجددا جو بایدن و دونالد ترامپ را مقابل یکدیگر قرار می‌دهد، با این تفاوت که این بار شرایط متفاوت است و این انتخابات برای مردم آمریکا نتیجه باخت-باخت خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • شرایط عجیب در پورتو؛ سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید