Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، حسن خیریانپور در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اظهارداشت: در سالجاری مبلغ ۲۷۳ میلیارد تومان از محل بند ب تبصره ۱۶  قانون بودجه، سهیمه استان است که باید از طریق کمیته امداد و بهزیستی برای ایجاد اشتغال مددجویان این دو نهاد پرداخت گردد.

وی با اشاره به پرداخت حدود ۱۷۵ میلیارد تومان به مددجویان استان از محل این تبصره افزود: تا کنون با تلاش های انجام شده ۱۱۵ میلیارد تومان توسط کمیته امداد و ۶۰ میلیارد تومان توسط بهزیستی به مددجویان پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی این رقم را معادل ۷۰ درصد اعتبار تخصیص یافته در این حوزه به استان برشمرد و افزود: ضرورت ایجاب می نماید دستگاه های اجرایی مربوطه و فرمانداران و بانکهای عامل اهتمام مجدانه تری را مصروف داشته تا ۱۰۰ درصد سهمیه استان به پرداخت منتهی گردد. ‎

بهزیستی مازندران بیش از ۲۵۰ هزار مددجو و کمیته امداد امام خمینی این استان ۷۶ هزار خانوار را با ۱۳۰ هزار نفر جمعیت زیر پوشش دارد.

برچسب‌ها مازندران کمیته امداد امام خمینی سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مازندران کمیته امداد امام خمینی سازمان بهزیستی کشور مازندران کمیته امداد امام خمینی سازمان بهزیستی کشور اخبار کنکور میلیارد تومان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۳۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارآفرین اردبیلی مهمان برنامه «کار خونه»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این قسمت روایت داستان زندگی پرفراز و نشیب ربابه صدقی ساکن روستای ازمار از توابع شهرستان گرمی استان اردبیل است، که توانسته با توجه به ظرفیت‌ها و فضا‌های موجود در زادگاهش و راه اندازی کسب کار، باعث ایجاد اشتغالزایی برای خود و همه اعضای خانواده‌اش در حیطه پرورش بوقلمون شود.

در این قسمت از برنامه «کار خونه»علیرضا حسین نژاد (مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل) ضمن بازدید از طرح اشتغالزایی این کارآفرین، درباره بررسی راهکار‌های ساماندهی و حمایتی از مشاغل خانگی کمیته امداد گفتگو می‌کند.

هدف از ساخت مستند «کار خونه» حمایت از مشاغل خانگیست که به عنوان کسب و کاردر جهت ایجاد درآمد در خانواده، نقش مهمی ایفا می‌کنند.

این مستند به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر کریمی و کارگردانی رضا داستانی ساعت ۱۹:۴۵ از شبکه دو سیما پخش می شود.

 

دیگر خبرها

  • تکلیف مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با افزایش تعرفه‌های درمانی چه می شود؟
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • تخصیص ۵۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در اردستان
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • پرداخت ۹۹۲ میلیارد کمک معیشت به مددجویان گلستانی
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌ و بختیاری
  • کارآفرین اردبیلی مهمان برنامه «کار خونه»
  • ۷۳۸ واحد مسکن مددجویی به ولی نعمتان کمیته امداد در کردستان واگذار شد