Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، شاخص کل بورس تهران امروز چهارشنبه 3 دی ماه در ادامه رشد روز گذشته با تقاضا نسبی همراه بود و در مدار مثبت آغاز به کار کرد و هر دو شاخص بورس تهران برخلاف روزهای قبل، سبزپوش بودند و در پایان معاملات آخرین روز معاملاتی بورس در هفته جاری با رشد 2885 واحدی به یک میلیون و 447 هزار واحد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌زمان با رشد 0.20 درصدی شاخص کل بازار سهام، شاخص کل بورس با معیار هم وزن نیز امروز 8106 واحد رشد کرد و به رقم 468 هزار و 511 واحد رسید.

نمادهای فارس، فولاد، شستا، شپنا و فملی با معاملات منفی خود رشد شاخص را پس گرفتند، در حالی که نماد کگل و فولاژ امروز بیشترین تاثیر رشدی را بر شاخص بورس گذاشتند.

ارزش واقعی سهام عدالت تحت تاثیر نوسانات بازار سرمایه افزایشی یا کاهشی می شود  اما امروز برخلاف رشد شاخص، ارزش آن کاهش یافت.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

بر این اساس ارزش واقعی سهام عدالت به ارزش اولیه 532 هزار  تومانی دیروز 9 میلیون و 918 هزار تومان بوده که امروز به 9 میلیون و 858 هزار و 796 تومان کاهش یافته است.

 قیمت پورتفوی بورسی  سهام عدالت 532 هزار تومانی امروز 59 هزار و 302 تومان معادل 0.5 درصد کاهش یافت.

بر این اساس، ارزش 60 درصد از سهام عدالت آزاد شده به  5 میلیون و 915 هزار و 277 تومان رسید.

 

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با  کاهش 0.19 درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته 17 هزار و 589 تومان معامله شد تا ارزش 200 واحد از اولین ETF دولتی به 3 میلیون و 517  هزار و 800 تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش 1.27 درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل 17 هزار و 399 تومان معامله شد. 

   

ارزش پالایش یکم چقدر است؟

قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم  با افت 0.53 درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته 8 هزار و 862 تومان معامله شد تا ارزش 500 واحد از دومین ETF دولتی به 4 میلیون و 431 هزار تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش 2.12 درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته 8 هزار و 720 تومان معامله شد.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: کارت اعتباری سهام عدالت کنت مک کنزی سنتکام واکسن فایزر کرونای انگلیسی سهام عدالت دارایکم شاخص کل بورس پالایشی یکم کارت اعتباری سهام عدالت کنت مک کنزی سنتکام واکسن فایزر کرونای انگلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۳۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت؛اصلاح بیش‌از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز سه‌شنبه (۴ اردیبهشت) با اصلاح ۱۳۴۲۰.۲۸ واحدی به ۲,۳۰۳,۳۸۲.۸۳ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۳۲۱.۵ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۸.۹۶۲ میلیارد سهم بود که طی ۳۸۶,۵۶۶ معامله داد و ستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۵۰,۳۶۸.۶۷۶ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۵۸۲,۶۰۱.۸۷۴ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6086456 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت؛اصلاح بیش‌از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت؛ شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد