Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان در این باره روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: معدن سرمک از معادن فعال در شهرستان ملایر است که مشکلاتی با محیط زیست داشت که با نظر مساعدت اعضای کارگروه برطرف شد.

حمیدرضا متین اضافه کرد: شرکت شوکت تولیدکننده بخاری های هوشمند است و با گمرک استان درباره ترخیص محموله خود مسائلی داشت که دستورات لازم در این زمینه صادر شد و همچنین پرداخت تسهیلات به مبلغ سه میلیارد تومان به یک واحد گلخانه در نهاوند نیز تسهیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: سه واحد تولیدی سیلیس آذرخش، فولاد راد و یک واحد فروسیلیس درباره واردات دستگاه های مورد نیاز دچار گرفتاری هایی بودند که مقرر شد در نشستی با دستگاه های نظارتی استان اجازه خرید و نصب نیازمندی های این صنایع اخذ شود.

به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان برخی از ماشین آلات و دستگاه های مورد نیاز صنایع در داخل کشور با هزینه های بسیار ساخته می شود که کیفیت مورد نظر را هم ندارند و به ناچار باید از طریق واردات تامین شود که نیازمند مساعدت مسئولان هستیم. 

متین خاطرنشان کرد: بیشترین مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی مربوط به معوقات بانکی است که با رویکرد حمایتی آنها تصمیماتی برای تقسیط مجدد و بخشودگی جرائم آنها گرفته می‌شود تا چراغ تولیدشان روشن بماند.

از ابتدای سال‌جاری ۵۲ بار اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گرد هم آمده و ۲۱۹ مصوبه باهدف رفع موانع پیش روی فعالان اقتصادی به ویژه تولیدکنندگان در این جلسات صادر شده است.

برچسب‌ها تولید داخلی همدان جهش تولید سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تولید داخلی همدان جهش تولید سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان تولید داخلی همدان جهش تولید سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۴۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان

درویشعلی حسن زاده گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

او افزود: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • تسهیل امور مردم در پنجره واحد زمین با استفاده از هوش مصنوعی
  • نقش هوش مصنوعی در تسهیل امور مردم در پنجره واحد مدیریت زمین
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم
  • ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به دنبال اثرگذاری در تولید است
  • بخش معدن آذربایجان شرقی بیشترین ارزش افزوده را دارد