Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهیل معمار باشی مدیرکل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت پیرامون بازدید از کارخانه بهمن موتور گفت: گروه بهمن در آینده ای نزدیک با بهره برداری از پروژه های در حال اجرا و اقدامات انجام شده، به ضلع سوم بازار خودرو تبدیل خواهد شد. امیدوارم با سرعت بیشتر بتواند سرمایه گذاری های لازم را تکمیل و نقش پررنگ تر از قبل در صنعت خودروسازی کشور ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل صنایع حمل و نقل وزارت صمت اظهار کرد: خودروهای تجاری گروه بهمن از کیفیت بالایی برخوردارند و سهم بسزایی در حمل و نقل درون شهری و برون شهری دارند. در ارزیابی های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) نیز شاهد رضایت مشتریان بودیم و امیدواریم این روند نه تنها ادامه داشته باشد بلکه بهبودهایی هم فراهم شود.
معمار باشی با تاکید بر اینکه بازار کشور نیاز به خودروهایی همچون دیگنیتی به عنوان یک SUV داخلی سازی شده دارد، گفت: مجوزهای لازم از وزارت صمت کسب شده و دیگنیتی ضمن برخورداری از ظاهری زیبا، قوای محرکه توانمند و امکانات رفاهی بالا، به دلیل استفاده از تکنولوژی های جدید، مصرف سوخت بسیار پایینی را داراست. گروه بهمن فعالیت بسیار خوبی در زمینه ی عرضه ی خودروهای جدید انجام داده و قطعا با ورود دیگنیتی به بازار کشور، استقبال بالایی از آن می شود.
وی بیان کرد: بسترهای جهش تولید در حال آماده سازی است و طبق تهیه و تدوین بسته ای برای صنعت خودرو، تولید 280 هزار دستگاه برای چند شرکت خصوصی با فراهم شدن الزامات لازم دیده شده است. به دنبال آن هستیم تا بتوانیم در زیرساخت ها، تامین منابع مالی و ارزی و رفع مسائل و مشکلات گمرک کمک های لازم را انجام دهیم تا رقبای جدیدی در حوزه خودروسازی وارد شوند و بتوانند همپای خودروسازان بزرگ دیگر در بازار خودروی داخلی نقش آفرینی کنند.

منبع: فارس

کلیدواژه: خودرو وزارت صنعت حمل و نقل صنعت گروه بهمن حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۴۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح «خانه روزنامه‌نگاران» در آینده نزدیک

رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران از افتتاح خانه روزنامه‌نگاران در خرداد امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عبدالمطهر محمدخانی درباره راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های شهرداری تهران در دوره مدیریت جدید در حوزه ارتباطات، تأسیس خانه روزنامه‌نگاران بود.

وی با بیان اینکه با همراهی و موافقت اعضای شورای شهر تهران در قانون بودجه سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ این مهم در بودجه در نظر گرفته شد و در بودجه سال جاری نیز تأسیس خانه روزنامه‌نگاران جزو تکالیف قانونی مرکز ارتباطات شهرداری تهران گذاشته شد، افزود: با همراهی و کمک شهردار منطقه هفت تهران یکی از خانه‌های به نسبت تاریخی منطقه در سه راه طالقانی برای این خانه اختصاص داده شد.

رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران خاطرنشان کرد: بازطراحی مفهومی این خانه انجام شده است و قرار بود بیستم فروردین سال جاری افتتاح شود، اما تصمیم گرفتیم که فاز توسعه‌ای این خانه که قرار بود پس از افتتاح تکمیل شود را قبل از افتتاح نهایی کنیم تا مجموعه کامل‌تر و بزرگ‌تری در اختیار روزنامه‌نگاران قرار گیرد.

محمدخانی اضافه کرد: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده خانه روزنامه‌نگاران در خرداد ماه امسال افتتاح خواهد شد.

وی در مورد جزئیات فعالیت این خانه تصریح کرد: تلاش می‌کنیم خانه روزنامه‌نگاران محور فعالیت‌های روزنامه‌نگاران قرار گیرد و فضایی برای دورهمی، برگزاری رویدادها و نشست‌ها، مراسم و فعالیت خبرنگاران آزاد خواهد بود و در نظر داریم فضاهایی برای گفت‌وگو و مصاحبه ایجاد کنیم تا خبرنگاران و روزنامه‌نگاران بتوانند به فعالیت خود بپردازند.

کد خبر 746502

دیگر خبرها

  • راه اندازی هنرستانهای جوار صنعت برای تامین نیروی کار ماهر در آذربایجان غربی
  • ایجاد هنرستان در همسایگی صنایع آذربایجان غربی
  • تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن در اهواز
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک
  • بخش ترکمانچای آذربایجان شرقی شهرستان شد
  • صنایع برنامه‌محور خراسان رضوی حمایت ویژه می‌شوند
  • ۲۲۰ فروند هواپیمای تفریحی-آموزشی داریم
  • حمایت وزارت صمت از تولیدکنندگان هواپیما‌های تفریحی آموزشی
  • ۳۰ هزار میلیارد تومان بدهی صنعت برق تسویه شد
  • افتتاح «خانه روزنامه‌نگاران» در آینده نزدیک