Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس نظام پزشکی استان قم گفت: برای پیشگیری از ازدحام جمعیت در مطب‌های پزشکان سامانه اینترنتی و تلفن گویا برای نوبت‌دهی بیماران راه‌اندازی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید حسن عادلی ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری؛هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در محل سالن کرامت استانداری برگزار شد اظهار داشت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مطب‌های پزشکان از اولویت‌های ما است ولی نمی‌توان به‌طور کامل این پروتکل‌ها را رعایت کرد چراکه به خاطر این‌که محوریت و ماهیت مطب‌ها خانواده محور است هر بیماری با یک یا چند همراه می‌آید لذا مطب‌ها با شلوغی همراه است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس نظام پزشکی استان قم افزود: مریض‌های بدحال مراجعه می‌کنند مطب‌ها و بیمارستان‌های ما به شهرهای مجاور هم خدمات می‌دهند و از کاشان و مرکزی مراجعه داریم و مراجعات اورژانسی خارج از نوبت باعث شده کار را سخت شود.

به گفته وی، برای راحتی بیماران و پیشگیری از تجمعات بیشتر ما سامانه اینترنتی راه‌اندازی کردیم هم‌چنین برای بیمارانی که دسترسی به اینترنت برای آن‌ها راحت نیست تلفن گویای 59801 راه‌اندازی شده است تا راحت‌تر از متخصصان استان وقت بگیرند.

همکاری مشترک ایران و چین برای مقابله با کروناداوطلبان مبتلا به کرونا برای شرکت در آزمون استخدامی فرم خوداظهاری تکمیل کنندنمکی: تا امروز ردپای "کرونای انگلیسی" را در ایران پیدا نکرده‌‌ایم/ از مطمئن‌‌ترین منابع واکسن کرونا می‌‌خریم

رئیس نظام پزشکی استان قم با اشاره به درگیری پزشکان و متخصصان با ویروس کرونا گفت: پزشکان و متخصصان ما از همان ابتدای 30 بهمن‌ماه که بیماری اعلام شد درزمینهٔ بحران وارد عمل شدند حتی در تعطیلات نوروزی به مردم خدمت‌رسانی می‌کردند، 80 درصد بیماران کرونا باید به‌طور سرپایی درمان شوند و این بار مسئولیت پزشکان ما را دوچندان کرده بود.

عادلی اظهار داشت: در تعطیلات نوروز درمانگاه و مطب‌ها فعال بودند و برای کم شدن حضور بیماران در مطب‌ها و مراکز درمانی برای نخستین بار در کشور طرح مطب در خانه را تأسیس کردیم که در این طرح 60 خط تلفن با 60 متخصص درزمینه های مختلف همکاری کردند وبه طور آنلاین از طریق واتساپ به حل مشکلات و بیماران و مراجعه‌کنندگان می‌پرداختند.

به گفته وی، این طرح برای همه کشور اجرا شد و حتی بیمارانی از عراق و ترکیه و افغانستان هم از این طریق با متخصصان هم در ارتباط بودند، طرح تا اواخر اردیبهشت‌ماه اجرا و جزو طرح‌های موفق بود.

رئیس نظام پزشکی استان قم افزود: شرایط بهتر و طرح متوقف شد، با توجه به درگیری 43 نفر از متخصصان به بیماری کرونا 3 متخصص و پزشک ارزشمند استان به جمع شهدای مدافع حرم پیوستند.

انتهای پیام/454/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نظام پزشکی استان قم راه اندازی مطب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۴۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در شهر تهران

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران گفت:با راه اندازی سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در ۱۵ استان کشور و پیگیری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران شاهد کاهش ۲۳.۱ درصدی ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در شهر تهران بوده‌ایم.

وی افزود: پیرو دغدغه‌های مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۳ پیرامون پدیده زمین خواری و لزوم ساماندهی و حفاظت از اراضی حساس و آسیب پذیر کشور، در اواخر سال ۱۴۰۱ سامانه پنجره واحد مدیریت زمین به عنوان یکی از ۲۳ پروژه اولویت دار دولت الکترونیک در استان تهران رونمایی شد.

نیکوکار اشاره کرد:کاهش پرونده‌های قضایی، پیشگیری از وقوع مفاسد در حوزه اراضی و املاک کشور، مدیریت یکپارچه اراضی کشوراز طریق نظارت ماهواره ای، حل معضلات نظام الکترونیکی اراضی و املاک در حوزه مجوزات، جلوگیری از جعل استعلامات و مجوز‌ها از مزیت‌های این سامانه محسوب شده و با بهره برداری کامل از آن می‌توان به این نتایج رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • کاهش پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در شهر تهران
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • سندرم انگشت آیفون چیست و پزشکان در موردش چه می‌گویند؟
  • راه اندازی سایت جدید تلفن همراه اول درروستای رمکان
  • افزایش قیمت برخی گوشی‌ها با وجود تخصیص ارز نیمایی
  • جهش قیمتی برخی مدلهای تلفن همراه با وجود تخصیص ارز نیمایی
  • سندرم انگشت آیفون چیست و پزشکان در مورد آن چه می گویند؟