Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال در تلاش است تا با مذاکرات فشرده خود و توافق با ماشین سازی تبریز حکم محرومیت بابک مرادی را به پایان برساند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دو باشگاه استقلال و ماشین‌سازی تبریز همچنان در حال مذاکره برای حل مشکل محرومیت بابک مرادی هافبک فعلی آبی‌پوشان هستند.

پس از اینکه بابک مرادی هافبک تیم فوتبال استقلال به دلیل فسخ یک طرفه قراردادش با باشگاه ماشین‌سازی از سوی کمیته وضعیت فدراسیون چهار ماه محروم شد، این بازیکن لایحه دفاعی خود را به کمیته استیناف ارسال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه استقلال اما جدا از اعتراض مرادی با مسئولان ماشین‌سازی وارد مذاکره شد. مدیران فعلی استقلال اعلام کردند که قرارداد مرادی در زمان مدیریت قبلی بسته شده است و ارتباطی به آنها ندارد، به همین دلیل بهتر است با مذاکره این مشکل برطرف شود. مدیران ماشین‌سازی نیز از این طرح استقبال کردند و مبلغی را به‌عنوان رضایت‌نامه پیشنهاد کردند که با رقم پیشنهادی استقلال تفاوت داشت.

با این حال، مذاکرات ادامه دارد و دو طرف دوست ندارند این پرونده مشمول مرور زمان شده و مرادی از حضور در ترکیب استقلال محروم شود. در این بین، تنها مسئله باقیمانده حکم محرومیت مرادی است که باید دید در صورت رضایت باشگاه ماشین‌سازی چقدر از محرومیت این بازیکن کاسته خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال بابک مرادی استقلال استقلال تهران بابک مرادی باشگاه استقلال ماشین سازی تبریز ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۴۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور مشهور ایرانی و نظارت بر بازی عربستان

به گزارش "ورزش سه"، دیدار حساس تیمهای تاجیکستان و عربستان در حالی به میزبانی استادیوم مرکزی شهر دوشنبه برگزار خواهد شد که مسعود مرادی، به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور خواهد داشت.

مرادی که چند ماه پیش هم نظارت یک بازی از عربستان را برعهده داشت، بار دیگر از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای نظارت بازی شاگردان مانچینی انتخاب شده است.

مسعود مرادی یکی از مدرسان و ناظران مهم داوری فوتبال ایران است که بعد از پایان دوران قضاوت در این عرصه عملکرد کاملا موفقی را از خود نشان داده است.

دیگر خبرها

  • آبشک به استقلال خوزستان پیوست
  • رای انضباطی دیدار تیم‌های فوتبال فرا ایساتیس فارس و کانی کردستان
  • تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی آبسال در تهران و حومه
  • هافبک فولاد آبی‌پوش شد
  • اعلام حکم پرونده جنجالی: ستاره اینتر محروم نشد!
  • رویا یا واقعیت؛ استقلال و پرسپولیس در سال جدید عاقبت به خیر می‌شوند؟
  • حماس : مشکل مذاکرات آتش‌ بس مربوط به اسیران نیست
  • حماس: مشکل مذاکرات آتش‌بس مربوط به اسیران نیست
  • داور مشهور ایرانی و نظارت بر بازی عربستان
  • نگاهی به بازیکنان همنام معروف در تاریخ فوتبال ایران