Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان گفت: با نگاهی عمیق می توان به این مهم پی برد که وجود ثبت احوال برای سیستم مدیریتی کشور لازم و حیاتی است و هرچه ثبت و ضبط در این اداره دقیق، بی نقص و واقعی تر باشد، عملکرد نظام برنامه ریزی و تصمیم گیری و سیاست گذاری کشور دقیق تر و بهتر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی امروز چهارشنبه، سوم دی ماه با حضور در اداره کل ثبت احوال استان به مناسبت روز ملی ثبت احوال با تبریک و تقدیر از کارکنان این اداره به دلیل تلاش های مستمر آن ها در رویداد ها و وقایع مختلف و مهم کشور از جمله انتخابات و حتی شرایط کنونی شیوع بیماری کرونا با عنوان اینکه فعالیت های اداره ثبت احوال کشور از جمله کارهای زیرساختی و اساسی کشور است، اظهار کرد: با توسعه سازمان ثبت احوال کشور و به روز شدن و هماهنگی با نظام های روز دنیا، شاهد عملکرد بهتر دولت در برنامه ریزی ها و سیاست گذاری ها هستیم و هر چه ثبت و ضبط در این اداره دقیق، بی نقص و واقعی تر باشد، عملکرد نظام برنامه ریزی و تصمیم گیری و سیاست گذاری کشور دقیق تر و بهتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: برنامه ریزی برای آینده و اداره جامعه صرفا بر اساس آمار ها و اطلاعات ارایه شده از جانب اداره ثبت احوال امکان پذیر است و از طریق تحلیل آمار و اطلاعات ارایه شده این سازمان می توان بهترین برنامه را برای دهه های آینده یک جامعه مشخص و تنظیم کرد.

استاندار خوزستان با تاکید بر اهمیت انکار ناپذیر ثبت احوال در جامعه افزود: ممکن است تمامی جوانب و ابعاد مهم و اساسی سازمان ثبت احوال برای عموم مردم قابل لمس و روشن نباشد اما با نگاهی عمیق می توان به این مهم پی برد که وجود ثبت احوال برای سیستم مدیریتی کشور لازم و حیاتی است.

شریعتی در پایان همچنین با اشاره به آمار رو به کاهش طلاق در استان طی چند سال اخیر بیان کرد: ازدواج و طلاق از موضوعات مهم جامعه است، که با توجه به آمار ثبت احوال طی سه سال اخیر با ورود به آن و تبیین برنامه ها و طرح هایی برای جوانان در استان توانستیم به میزان چشمگیر شاهد کاهش میزان طلاق در جامعه باشیم.

تقدیر استاندار خوزستان از پرسنل ثبت احوال خوزستان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ثبت احوال استانداری خوزستان برنا خوزستان ازدواج وطلاق تولد و مرگ سیاست گذاری برنامه ریزی ثبت احوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۶۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم هدفگذاری و تدوین برنامه جامع اشتغال در دشت آزادگان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سعید عوده زاده در اولین جلسه شورای اشتغال و توسعه سرمایه گذاری دشت آزادگان هدفگذاری و تدوین برنامه جامع اشتغال را الزامی دانست و گفت: نظارت، پایش و رصد تسهیلات پرداختی و اشتغال پایدار ایجاد شده و جلوگیری از انحراف اعتبار‌ها از  اداره  کار اهمیت زیادی دارد و نهاد‌های  نظارتی باید برنامه ریزی  برای جذب  اعتبارات بیشتر داشته باشند.

وی با بیان اینکه  به ۸ دستگاه اجرایی اعتبار‌هایی برای اشتغال واگذار شده است، افزود: باید به جامعه هدف در خصوص  جذب  این  اعتبار‌ها اطلاع رسانی و جهت تسریع در معرفی متقاضیان برای جذب این اعتبارات برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد.

عوده زاده در ادامه با تقدیر  و تشکر  از  پیگیری‌های  اداره  تعاون،  کار  و رفاه اجتماعی خوزستان بر لزوم حضور فعال و مستمر اعضا در کمیته نظارت و بازرسی از طرح‌های مستفید از تسهیلات تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در کردستان
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق کردستان در سال گذشته  
  • کاهش آمار طلاق در کردستان
  • کاهش آمار سرقت در اسفند سال گذشته
  • اعلام آخرین آمار فوتی های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز / ۱۰۶۵ نفر جان باختند
  • طنز نقشی حیاتی در ترویج دموکراسی و عدالت اجتماعی دارد
  • کمبود تولیدات هنری در زمینه کاهش طلاق ملموس است
  • سلیمی نمین : ۹۹ درصد زنان با هر نوع الزام در حجاب حساسیت ویژه دارند/ جامعه را به سمت لجبازی نبریم
  • لزوم هدفگذاری و تدوین برنامه جامع اشتغال در دشت آزادگان