Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از فارس، شرکت هواپیمایی امارات پرواز‌های خود با مبدأ یا مقصد عربستان، کویت و عمان را به خاطر شناسایی نوع جهش‌یافته کرونا، و بسته شدن مرز‌های این سه کشور متوقف کرد.

این شرکت هواپیمایی در وبسایتی خود اعلام کرد: به خاطر بسته شدن مرز‌های عربستان، کویت و عمان این شرکت تا ۲۸ دسامبر پرواز‌های خود به کویت و عمان و تا ۲۷ دسامبر به عربستان را به حالت تعلیق درآورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شرکت هواپیمایی اتحاد امارات هم روز دوشنبه پرواز‌های خود به این سه کشور را متوقف کرده بود، دلیل این مسئله شیوع نوع جهش‌یافته ویروس کرونا در انگلیس و اروپاست که گفته می‌شود قدرت سرایت بیشتری دارد.

دیگر کشور‌های خاورمیانه نظیر اردن هم پرواز‌های خود با انگلیس را متوقف کرده‌اند. شرکت هواپیمایی امارات اعلام کرده که نمی‌تواند به مسافرانی که برای سه مقصد ذکر شده و تا ۲۷ یا ۲۸ دسامبر بلیت رزرو کرده‌اند، خدمات ارائه کرده و به خاطر این مسئله متاسف است.

بسیاری دیگری از کشور‌های اروپایی و کشور‌های جهان هم پرواز‌های به انگلیس را متوقف کرده و منتظر روشن‌تر شدن جزئیات نوع جهش‌یافته ویروس کرونا در انگلیس هستند، البته عمان هم اعلام کرده که چند مورد ابتلا به این ویروس را شناسایی کرده‌اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کارت اعتباری سهام عدالت کنت مک کنزی سنتکام واکسن فایزر کرونای انگلیسی امارات متحده عربی عربستان کویت توقف پروازها کارت اعتباری سهام عدالت کنت مک کنزی سنتکام واکسن فایزر کرونای انگلیسی شرکت هواپیمایی پرواز های خود کویت و عمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۶۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان از دست امارات به سازمان ملل شکایت کرد (+سند)

عربستان با ارسال یادداشتی اعتراضی خود به دبیرخانه سازمان ملل متحد نسبت به اقدام اخیر دولت امارات متحده عربی در اعلام منطقه الیاسات به عنوان منطقه حفاظت شده دریایی شکایت کرد.   به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، عربستان سعودی یادداشت اعتراضی را علیه دولت امارات متحده عربی به سازمان ملل متحد ارسال کرد.   ریاض در یادداشت اعتراضی خود اقدام دولت ابوظبی در اعلام منطقه الیاسات به عنوان منطقه حفاظت شده دریایی را غیرقانونی خوانده است.   عربستان سعودی , کشور امارات متحده عربی , خلیج فارس , سازمان ملل متحد ,    عربستان در متن یادداشت خود اظهار داشته است که اعلامیه امارات در مورد منطقه الیاسات را به رسمیت نمی شناسد و خواستار پایبندی دولت امارات به توافقنامه منعقد شده مرزی میان دو کشور در سال 1974 است.   مقامات سعودی مدعی هستند اقدام دولت امارات در اعلام منطقه الیاسات در خلیج فارس به عنوان منطقه حفاظت شده دریایی حقوق قانونی دولت ریاض از جمله محدوده دریای سرزمینی و منطقه دارای حاکمیت مشترک دو کشور را نقض می کند.   دو جزیره «مکاسب» و «القفای» از جمله نقاطی است که در زمره مناطق تحت حاکمیت مشترک دو کشور جای دارد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پرواز‌ها به تهران و بیروت را تمدید کرد
  • امکان پرواز به کشور‌های حاشیه خلیج فارس تا اطلاع ثانوی وجود ندارد
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • لغو پرواز تیم ملی جودو به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام تیم ملی جودو به هنگ‌کنگ لغو شد
  • ترکش‏ جنگ بر تن شرکت‌های گردشگری
  • سازمان هواپیمایی: شرکت‌ها باید به امور مسافران خود رسیدگی کنند
  • عربستان از دست امارات به سازمان ملل شکایت کرد (+سند)
  • هواپیمایی قطر پرواز هایش را به ایران از سر گرفت
  • از سرگیری پرواز‌های خطوط هوایی قطر به ایران