Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: قبل از شیوع ویروس کرونا بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد تنها یک دستگاه اکسیژن ساز و ۲۵ کپسول اکسیژن داشت و خطر کمبود اکسیژن بیماران را تهدید می‌کرد.

بهزاد افزود: اکنون سه دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان مهاباد نصب شده و ۱۳۵ کپسول ۴۰ لیتری و ۷۲ کپسول ۳۰ لیتری اکسیژن با کمک خیرین برای آن تهیه شده، اما نبود کارخانه اکسیژن در مهاباد یکی از نیاز‌های این شهرستان است و باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: اگر پیک چهارم شیوع کرونا اتفاق بیافتد با وجود دستگاه‌های اکسیژن ساز باز هم کمبود اکسیژن خواهیم داشت، بنابراین نیاز است که کارخانه اکسیژن ساز در شهرستان احداث شود.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس کارخانه تولید اکسیژن بهداشت و درمان اکسیژن ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۶۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی دستگاه‌های امنیتی تل آویو از اظهارات بن گویر و عضو کنست درباره حادثه اصفهان

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: توییت‌های ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی اسرائیل و تالی گوتلیب، عضو کنست (پارلمان اسرائیل) که به مسئولیت اسرائیل اشاره کرده‌اند موجب نگرانی دستگاه‌های امنیتی شده است.

این کانال همچنین گزارش داد: پیش‌بینی‌های ارتش و دستگاه‌های امنیتی این است که «حمله» به پایان رسیده است اما اسرائیل همچنان آماده‌باش خود را حفظ می‌کند.

این کانال گزارش داد: به رغم اینکه اسرائیل از قبل به واشنگتن گفته بود حمله‌ای را به ایران انجام خواهد داد اما آمریکا موضع مشخصی اتخاذ نکرد.

پیش از این ایتامار بن گویر در توییتی به حادثه امروز اشاره کرده و نوشته بود این حمله «مسخره و ضعیف» بود.

تالی گوتلیب نیز که از حزب لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو است، به این رویداد اشاره کرده بود و این درحالی است که تل آویو رسما مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.

گوتلیب که عضو کمیته خارجه و امنیت کنست است امروز در توییتی نوشت: صبح به خیر مردم عزیز اسرائیل. صبحی سربلند با افتخار! امیدواریم قدرت بازدارندگی را بازیابیم!

مقامات رسمی رژیم صهیونیستی درباره گزارشات مربوط به حوادث امروز در ایران، سوریه و عراق تاکنون سکوت کرده‌اند.

از سوی دیگر کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد وزارت خارجه این رژیم از سفارتخانه‌هایش در جهان خواست از هرگونه اظهارنظر درباره گزارشات مربوط به این رویداد خودداری کنند.

بامداد امروز جمعه برخی منابع از مقابله با چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور در برخی از شهرها از جمله اصفهان خبر دادند.

همچنین وزارت دفاع سوریه اعلام کرد رژیم صهیونیستی امروز حملاتی را به جنوب این کشور انجام داد. گزارشاتی نیز از حملاتی در شهر بابل عراق منتشر شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • نگرانی دستگاه‌های امنیتی تل آویو از اظهارات بن گویر و عضو کنست درباره حادثه اصفهان
  • بررسی مشکلات سرمایه‌گذاری در کمپینگ غار سهولان مهاباد
  • نگرانی دستگاه‌های امنیتی تل آویو از اظهارات بن گویر درباره حادثه اصفهان
  • ساخت دستگاهی که میزان اکسیژن بیمارستان‌ها را مدیریت می‌کند
  • ساخت کمپینگ گردشگری غارسهولان مهاباد
  • پزشک قلابی ترک اعتیاد در شهرستان خاتم شناسایی و دستگیر شد + عکس
  • پزشک قلابی ترک اعتیاد در شهرستان خاتم شناسایی و دستگیر شد
  • ساخت کمپینگ گردشگری غار سهولان مهاباد در دستور کار
  • کمبود آب شرب ۳ روستای تایباد برطرف شد
  • کمبود آب شرب سه روستای تایباد خراسان رضوی برطرف شد