Web Analytics Made Easy - Statcounter

شفق نیوز به نقل از منابع محلی گزارش داد، کاوران کمک‌های نظامی و لجستیکی ارائه شده از ائتلاف بین‌المللی امروز، چهارشنبه از گذرگاه الولید از مناطق اقلیم به مناطق خودمختاری در شمال و شمال شرقی سوریه وارد شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از این خبرگزاری، این کاروان به سمت شهر قامشلی در شمال سوریه رفته و از آنجا به جاده بین‌المللی منتقل شد تا به پایگاه نیروهای آمریکایی در منطقه حسکه برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع محلی گزارش دادند، کاروان شامل ۲۰ کامیون حامل خودروهای نظامی و تانکرهای انتقال سوخت به اضافه محموله‌های بسته بندی شده است که محتوایشان مشخص نیست.

دیده بان حقوق بشر سوریه وابسته به مخالفان این کشور نیز گزارش داد، این پنجمین کاروان ائتلاف بین‌المللی و نیروهای آمریکایی است که از ابتدای دسامبر جاری وارد پایگاه‌های نظامی در شمال شرقی سوریه می‌شود. به طوری‌که تعداد کامیون‌ها و خودروها به ۱۷۰ مورد می‌رسد که تجهیزات نظامی و لجستیکی و نیز سوخت به این پایگاه‌ها منتقل می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ارتش آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۷۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازسرگیری صادرات نفت کردستان

به گزارش خبرگزاری مهر یک منبع مطلع در وزارت نفت دولت مرکزی عراق به رسانه‌های عراقی اعلام کرده است که سازمان کشورهای صادرکننده (اوپک) به‌طور ویژه از حیان عبدالغنی، وزیر نفت عراق، خواسته است که با هدف کاهش نگرانی‌های اقتصادی، به روند ازسرگیری صادرات نفت میدان‌های نفتی منطقه کردنشین با خط لوله کرکوک-جیهان به ترکیه شتاب بخشد.

به‌گفته این منبع، اوپک به دولت عراق مجوز داده است که روزانه تا ۲۰۰ هزار بشکه نفت از منطقه کردنشین این کشور با خط لوله کرکوک-جیهان به ترکیه انتقال دهد و از طریق پایانه نفتی جیهان ترکیه روانه بازارهای جهانی کند.

براساس این گزارش، در پاسخ به درخواست اوپک، عبدالغنی این درخواست را به محمد شیاع السودانی، نخست‌وزیر عراق، ارسال کرده و منتظر پاسخ است.

کد خبر 6087605 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد
  • پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه
  • پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی
  • ازسرگیری صادرات نفت کردستان
  • ترکیه اس-۴۰۰ را در مرز عراق مستقر می‌کند
  • حمله پهپادی حزب الله به ۲ پایگاه نظامی ارتش اسرائیل
  • بازبینی گزارش میدانی خبرنگار بی‌بی‌سی!
  • مذاکرات بغداد و اربیل برای از سرگیری صادرات نفت شمال
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ حزب الله لبنان پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد