Web Analytics Made Easy - Statcounter

مومنی از واریزهزینه اقلام بهداشتی برای ۱۱ هزار و ۳۸۴ مددجو استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «مجید مومنی» امروز(3 دی) در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت دستگیری از نیازمندان به ویژه در این شرایط که با بیماری کرونا روبرو هستیم و این ویروس مشکلات فراوانی را برای افراد جامعه به ویژه نیازمندان به وجود آورده است، گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) همواره یار و یاور نیازمندان و محرومین است و در این راستا فعالیت های گسترده ای را انجام می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با اشاره به اینکه کمک هزینه تهیه اقلام بهداشتی طی سه مرحله با اعتبار یک میلیارد تومان به حساب ۱۱ هزار و ۳۸۴ مددجو واریز شده است، افزود: امید است این کمک ها بتواند گره گشای مشکلات نیازمندان و حفافظ سلامت این عزیزان باشد.

 

وی در ادامه به ارائه گزارشی از اقدامات این نهاد از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون پرداخت و بیان کرد: این کمک ها از  ابتدای شیوع  این بیماری آغاز شده و همچنان نیز ادامه دارد.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه  کمک هزینه واریز شده برای مددجویان کمیته امداد که بیماران خاص وصعب العلاج  دارند و مادران بارداروشیرده و سالمندان بوده است، اظهار کرد: این کمک ها از محل اعتبارات امدادی و بخشی نیز کمک های مردمی بوده است.

 

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تقدیر از تلاش های مراکز نیکوکاری در استان، ادامه داد: مراکز نیکوکاری همواره یار و یاور این نهاد در حمایت از نیازمندان و محرومین جامعه هستند ومراکز نیکوکاری در تعامل با کمیته امداد، نقش بسزایی در خدمت‌رسانی به محرومان دارند.

 

مومنی تهیه ماسک، مواد ضد عفونی و بهداشتی و ... برای نیازمندان را از جمله فعالیت های امداد دانست و بیان کرد: کمیته امداد استان مرکزی از ابتدای شیوع بیماری کرونا با همکاری خیران و نیکوکاران، مردم استان و مراکز نیکوکاری اقدام به تهیه ماسک، مواد بهداشتی، ضدعفونی کننده، دستکش و بسته‌های غذایی کرده و این اقلام را در مراحل مختلف دربین نیازمندان توزیع کرده است.

 

وی همچنین به فعالیت ها و خدمات کمیته امداد برای مددجویان در این شرایط کرونایی اشاره کرد و گفت: توجه به توصیه‌های بهداشتی در خصوص جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و همکاری با کادر بهداشت و درمان و همچنین سلامت مددجویان از اهمیت ویژه ای برخوردار است که این نهاد در این راستا با ارائه خدمات الکترونیکی به یاری مددجویان شتافته است.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه کمیته امداد استان مرکزی آماده ارائه ۲۶ خدمت به‌صورت الکترونیکی به مددجویان مورد حمایت استف اضافه کرد: مددجویان می‌توانند درخواست خود را از طریق سایت e.emdad.ir  ثبت و از خدمات این نهاد بهره‌مند شوند.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان مرکزی کمیته امداد نشست خبری استان مرکزی کمیته امداد کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۷۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر مرادی پویانی ظهر دوشنبه در دیدار با منتخب مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد و حمایت کمیته امداد از ۲۷ هزار خانواده‌ی مددجو در استان گفت: پیشتاز بودن کمیته امداد استان نیز در حوزه‌ی مسکن با ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی در سال گذشته، اختصاص ۷۵۲ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال نیازمندان، پرداخت ۱۹ و نیم میلیارد تومان ودیعه‌ی مسکن و پرداخت جهیزیه به ۲ هزار و ۵۰۰ زوج در استان در سال گذشته بخشی از عملکرد این نهاد در خدمت به مردم استان بوده است.

وی گفت: قطعاً حمایت مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های کمیته امداد منجر به تحولات عظیم در این نهاد به خصوص در حوزه خودکفایی می‌شود.

کد خبر 6085628

دیگر خبرها

  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی
  • پرداخت ۱۳ میلیارد تومان صدقات توسط مردم خراسان جنوبی
  • سورپرایز بزرگ دولت برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی / واریز عیدی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در این ماه