Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-23@21:26:33 GMT

آزار شیطانی دختر ۹ ساله+ عکس

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۳۷۳۶۲

آزار شیطانی دختر ۹ ساله+ عکس

رویداد۲۴  پلیس کالیفرنیا پس از ۳۲ سال موفق شد قاتل یک دختر ۹ ساله را شناسایی و دستگیر کند.
بر اساس گزارش پلیس، قربانی در سال ۱۹۸۸ در پارکینگ خانه اش ربوده شد و هرگز پیدا نشد که اکنون پلیس با توجه به شواهد جدید پس از ۳۲ سال موفق شد که مظنون پرونده را که مرد سابقه داری بوده شناسایی و دستگیر کند.
سخنگوی پلیس بیان کرد که مظنون فردی ۵۹ ساله است که در سال ۱۹۸۶ نیز مرتکب یک جنایت شده و در اداره پلیس دارای سوابق زیادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجرم در بازجویی اعتراف کرد که پس از آدم ربایی قربانی را مورد تجاوز قرار داده و به قتل رسانده است.
گفتنی است خانواده قربانی پس از سال‌ها توانستند قاتل فرزندشان را پیدا کنند و خواهان اجرای عدالت شدند. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، تجاوز جنسی ، آزار جنسی سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 تجاوز جنسی آزار جنسی ویروس کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۷۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد

عبدالوهاب بخشنده دادستان ایلام اظهار کرد: هشتم آذرماه سال گذشته این فرد در یکی از مراکز خرید شهر ایلام، شهروند ایلامی را در پی بروز درگیری و اختلاف به قتل رسانده و متواری شده بود.

وی افزود: با رصدهای پلیسی، پیگیری های ویژه دادسرا، بازپرس مسئول پرونده و پلیس آگاهی استان، محل اختفای این قاتل فراری که قصد خروج از مرز را داشت، در شهرستان بوکان از توابع استان آذربایجان غربی ردگیری شد.

بخشنده یادآور شد: با دستور دادستان و بازپرس پرونده، شامگاه گذشته این قاتل فراری در یکی از غذاخوری های این شهر دستگیر شد.

دادستان ایلام تاکید کرد: خشونت و رفتارهای مجرمانه ای که امنیت جامعه را هدف قرار دهد خط قرمز دستگاه قضایی و پلیس است و در این خصوص کمترین مماشاتی با هیچ شخصی نخواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • رابطه سیاه با دختر ۱۵ ساله در اتاق پشتی سوپر مارکت جنجال به پا کرد + فیلم دوربین مدار بسته