Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رضا زارع زاده مهریزی چهارشنبه شب در نشست با مسوول و کارکنان اداره ثبت احوال این شهرستان افزود: تصمیم‌گیری برای مدیریت امور و اجرای طرح‌های فرهنگی و اجتماعی همگی وابسته به آمار دقیق جمعیت است بنا بر این ثبت احوال باید در ثبت وقایع چهارگانه تولد، فوت، ازدواج و طلاق که محور بسیاری از برنامه‌ریزی هاست با حساسیت آمارهای مورد نیاز را تهیه و در اختیار تصمیم سازان قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با تاکید بر راه‌اندازی غسالخانه متمرکز در شهرستان مهر از شورای اسلامی شهر و شهرداری خواست در این خصوص برای ساخت آن در فضای مناسب برای مشخص شدن دقیق آمار فوتی‌ها اقدام کنند.

در این نشست مهدی مصدق رییس اداره ثبت احوال مهریز گزارشی از اقدامات و برنامه‌های این اداره ارایه کرد.

ثبت احوال در ایران همزمان با صدور اولین شناسنامه برای دختری به نام «فاطمه ایرانی» در سوم دی سال ۱۲۹۷ در تهران فعالیت خود را آغاز کرد.

شهرستان مهریز با ۵۵ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها مهریز سازمان ثبت احوال كشور یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز سازمان ثبت احوال كشور یزد مهریز سازمان ثبت احوال كشور یزد اخبار کنکور ثبت احوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۷۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با توجه به مسائل متعدد در شهرستان اصفهان بازدیدهای مختلفی برنامه‌ریزی شده است

استاندار اصفهان گفت: با توجه به کثرت مسائل متعدد در شهرستان اصفهان قرار شده بازدیدهای مختلفی از مناطق شهرستان اصفهان انجام شود و در این راستا امروز از منطقه شرق استان اصفهان بازدیدی صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید رضا مرتضوی عصر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست مشترک شورای اداری شهرستان و استان اصفهان اظهار کرد: با توجه به کثرت مسائل متعدد در شهرستان اصفهان قرار شده است بازدیدهای مختلفی از مناطق شهرستان اصفهان انجام شود و در این راستا امروز از منطقه شرق استان اصفهان بازدیدی صورت گرفت.

وی افزود: در ایام سالروز شکست آمریکا در حمله طبس قرار داریم که در این اتفاق به تعبیر امام خمینی (ره) خداوند شن‌ها را مأموران خود قرار داد که آمریکای جنایتکار که قصد حمله به تهران داشت را گرفتار کند، از خدا می‌خواهیم باز با امدادهای غیبی انقلاب اسلامی را در راستای جهانی شدن یاری کند.

این خبر تکمیل می‌شود…

کد خبر 747943

دیگر خبرها

  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • با توجه به مسائل متعدد در شهرستان اصفهان بازدیدهای مختلفی برنامه‌ریزی شده است
  • نخاله‌های ساختمانی مهمترین عامل آسیب زا به طبیعت مهریز
  • مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • تجزیه و تحلیل نظام برنامه‌ریزی کشور و تبیین نقشه‌راه برنامه هفتم توسعه
  • استفاده از هوش مصنوعی در برنامه‌ریزی‌های بخش کشاورزی
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • نشست مدیرکل اتباع البرز با اعضای بخشداری آسارا
  • ۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است