Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - غلامرضا فروغی‌ نیا مدیر روابط عمومی، با اعلام این مطلب افزود: در پی شیوع ویروس جدید کرونا در جهان و شروع فصل سرما، هئیت مدیره شرکت فولاد خوزستان تصمیم گرفت تا این رویداد در موعد دیگری در آینده نزدیک، برگزار گردد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، غلامرضا فروغی‌ نیا مدیر روابط عمومی، با اعلام این مطلب افزود: در پی شیوع ویروس جدید کرونا در جهان و شروع فصل سرما، هئیت مدیره شرکت فولاد خوزستان تصمیم گرفت تا این رویداد در موعد دیگری در آینده نزدیک، برگزار گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه افزود: در شرایطی که مقدمات برگزاری این نمایشگاه با حضور بیش از 70 شرکت فراهم شده بود، این تصمیم از سوی هیئت مدیره صرفا برای رعایت ایمنی غرفه داران و بازدیدکنندگان اتخاذ گردید.
شایان ذکر است، این نمایشگاه بر طبق برنامه قرار بود از تاریخ 17 تا 19 دی ماه 1399 در نمایشگاه بین‌المللی اهواز برپا ‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۷۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور خوزستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴

به گزارش خبرنگار مهر، محمد راضی جلالی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴، اردیبهشت ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه هیأت‌های اقتصادی و سرمایه گذاری بین‌المللی از سراسر جهان حضور خواهند یافت و شرکت‌های بزرگ نسبت به ارائه محصولات و توانمندیهای خود اقدام خواهند کرد.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان افزود: حضور در این نمایشگاه فرصت مناسبی برای ارائه ظرفیت‌ها و توانمندیهای شرکت‌های استان خواهد بود.

وی از اختصاص غرفه‌هایی با نام استان‌ها در این نمایشگاه خبر داد و بیان کرد: با حضور مدیران استانی، امکان مذاکره، تبادل نظر، ارائه فرصت‌های سرمایه گذاری و ظرفیت‌های استان به منظور جذب سرمایه گذار و همچنین ارتباط با فعالان اقتصادی داخل و خارج کشور ایجاد خواهد شد.

وی در ادامه عنوان کرد: بر اساس اعلام وزارت کشور در نمایشگاه سال جاری تعداد زیادی از وزرای صنعت، معدن و تجارت کشورهای دیگر نیز حضور پیدا خواهند کرد و به همین دلیل این نمایشگاه از اهمیت ویژه‌ای نسبت به نمایشگاه‌های سال‌های گذشته برخوردار خواهد بود.

کد خبر 6063703

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی و مواد غذایی در اشنویه
  • تمرکز بر فرهنگ سازمانی و تقویت خرده‌فرهنگ‌ها در فولاد مبارکه
  • غلامی ۲۲ بازیکن را به دومین اردوی آماده‌سازی نوجوانان دعوت کرد
  • حضور خوزستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • اهدای بیش از ۱۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو ملایر
  • تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی آبسال در تهران و حومه
  • شمار زیادی از تجهیزات صنایع نفت و گاز در ۱۴۰۲ بومی‌سازی شد
  • معدوم سازی ۱۲۲ کیلو گرم مواد غذایی در سنندج
  • توصیه‌هایی برای جلوگیری از مسمومیت کودکان در سفر
  • بخش بزرگی از تجهیزات صنایع نفت و گاز در ۱۴۰۲ بومی‌سازی شد