Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، فرزاد قلندری در جلسه شورای معادن استان با تاکید بر لزوم  قیمت گذاری کارشناسی شن و ماسه اظهار کرد: قیمت گذاری نباید با واقعیت تفاوت داشته باشد و باید منطقی و عالمانه تعیین شود.

وی افزود: در کارشناسی برای تعیین قیمت واقعی باید نظر فعالان این بخش، مردم و اداره کل صمت جمع‌بندی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار اردبیل بیان کرد: مولفه‌هایی که در افزایش هزینه استخراج شن و ماسه از قبیل سوخت، لاستیک و سایر منابع انرژی تاثیرگذار بوده، باید لحاظ شده و بر اساس آن قیمت مشخص شود.

قلندری اظهار کرد: بعد از تعیین قیمت با کارشناسی انجام گرفته براساس توافق همه ملزم به رعایت قیمت تعیین شده هستند.

وی در ادامه با اشاره به تعیین تکلیف معدن موییل در شهرستان مشگین شهر از سوی سرمایه گذار مربوطه، خواستار عمل سرمایه گذار به تعهد خود مبنی بر ایجاد واحد تولیدی در محدوده این معدن شد.

قلندری گفت: این سرمایه گذار باید نسبت به ارائه طرح تولیدی اقدام و محصول برداشتی را به کارخانه سیمان اردبیل ارائه کند.

معاون استاندار اردبیل با اشاره به ۱۰۹ معدن غیرفعال خواستار همکاری دستگاه‌های مرتبط در رفع معارض این معادن شد و اظهار داشت: با توجه به اینکه به حد کافی معدن غیرفعال در استان داریم مجوز جدید معدن صادر نمی‌شود.

وی افزود: لازم است دستگاه‌های مرتبط برای ابطال معادن غیرفعال اقدام و کارشناسی‌های لازم در این خصوص صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به قیمت گذاری شن و ماسه گفت: قیمت کارشناسی در جلسه تنظیم بازار استان بررسی و قیمت منطقی مصوب می‌شود.

ارژنگ عزیزی افزود: قیمت کنونی شن و ماسه از سوی فعالان این بخش پذیرفته نشده و موجب نارضایتی شده است.

وی به غیر فعال ماندن معدن موییل از سوی سرمایه گذار مربوطه اشاره کرد و خواستار همکاری این سرمایه گذار در بهره برداری از معدن مربوطه و اشتغالزایی در منطقه شد.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون عمرانی استاندار اردبیل قیمت شن و ماسه سرمایه گذار قیمت گذاری شن و ماسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۷۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل

مسعود ایرانی اظهار کرد: نوروز ۱۴۰۳ با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان و از سوی دیگر اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی فجرانه نسبت به سال‌های گذشته متفاوت بود و بر همین اساس اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت نیز برنامه‌هایی در راستای تنظیم بازار با کنترل قیمت‌ها در کنار توزیع کالا‌های اساسی به نرخ مصوب در دستور کار قرار داد.

او با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه از ۱۵ اسفند تا ۲۵ فروردین افزود: کارشناسان مربوطه در کنار تامین و توزیع یک هزار و ۵۲۵ تن گوشت و مرغ منجمد، برنج، شکر، سیب و پرتقال به منظور تامین کالا و تنظیم بازار، نسبت به انجام سه هزار و ۱۶۳ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی تولیدی، توزیعی و عرضه‌کننده خدمات رفاهی در استان اردبیل اقدام کردند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: همچنین یک هزار و ۱۶۶ مورد گشت مشترک با حضور نمایندگان سایر دستگاه‌های مربوطه مانند فرمانداری، تعزیرات حکومتی، میراث فرهنگی، بهداشت، اماکن عمومی، پلیس امنیت اقتصادی، اتاق اصناف، اتحادیه‌های صنفی، غذا و دارو در این مدت به اجرا درآمد.

ایرانی تشکیل ۹۸۲ فقره پرونده با ارزش حدود ۷۰ میلیارد ریال برای تخلف‌های شناسایی شده از واحد‌های صنفی را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: این بازرسی‌ها در قالب طرح عید تا عید وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام شد که بر اساس ارزیابی صورت گرفته، اردبیل در بین ۳۱ استان رتبه دوم را کسب کرد.

او با اشاره به استمرار نظارت‌های ۲ ماه گذشته، اضافه کرد: مردم در صورت مشاهده مواردی مانند گران‌فروشی، درج نکردن قیمت، صادر ننمودن فاکتور، احتکار و فروش اجباری کالا یا سایر تخلف‌های اقتصادی می‌توانند موضوع را با سامانه ارتباطی ۱۲۴ درمیان بگذارند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • لزوم حرکت به سمت سرمایه‌گذاری تخصصی/ قوانین سرمایه‌گذاری در حوزه شهری تسهیل شود
  • مشارکت بنیاد مسکن اردبیل در ساخت ۵۸۰۰ واحد نهضت ملی مسکن
  • اجرای ۲۴۰ پروژه بنیاد مسکن در روستاهای اردبیل
  • مسائل معادن شن و ماسه دوکوهک فارس بررسی می‌شوند