Web Analytics Made Easy - Statcounter

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر از کاهش شدت بارش برف در جاده قدیم بومهن- تهران خبر داد و افزود: در حال حاضر تردد در این محور پر حجم است.

وی گفت: عوامل راهداری با دستگاه‌های مکانیزه نمک پاش و برف روب در حال انجام فعالیت هستند.

معاون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از هموطنان خواست، از تردد غیرضرور در محورهای مواصلاتی کوهستانی پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از آماده باش و حضور عوامل راهداری در تمام محورهای مواصلاتی استان تهران خبر داد.

کد خبر 5103572

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران بارش برف ویروس کرونا شیراز روز پرستار شب یلدا آمار کرونا پرستار گرگان کرمانشاه شهرستان کرج بوشهر شیوع کرونا عکس استانها شهرکرد قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۸۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد ۵ قرارداد روکش آسفالت جاده‌های شهرستان درمیان

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان درمیان از انعقاد ۵ قرارداد روکش آسفالت جاده‌های این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، رضا نوری‌مقدم در جمع خبرنگاران برخی از پروژه‌های در دست اقدام  اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان درمیان را در حوزه نگهداری و رفع نقاط حادثه‌ خیز راه‌های این شهرستان تشریح کرد. 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان درمیان از انعقاد 5 قرارداد روکش آسفالت جاده‌های شهرستان درمیان خبر داد و گفت: بر اساس این قراردادها، روکش آسفالت در محورهای بیرجند - اسدیه، اسدیه - گزیک، اسدیه - گزیک - میل 73، کارخانه سیمان باقران - طبس مسینا و اسدیه - طبس مسینا - پهواز در دستور کار قرار گرفته است. 

وی با اشاره به اینکه رفع نقطه حادثه خیز مصوب ورودی روستای محمد آباد طبس و تعمیر ابنیه فنی محور اسدیه - گزیک - میل 73 از محل اعتبارات ملی در دستور کار است بیان کرد: اجرای روشنایی محور بیرجند - اسدیه محدوده روستای گسک و ترانشه برداری و اصلاح میدان دید قوس کیلومتر 4 محور قهستان - زهان معروف به قوس وک از محل اعتبارات استانی از دیگر پروژه‌های در دستور کار این اداره است.

نوری‌مقدم تصریح کرد: قرارداد پروژ‌های مذکور منعقد شده و پس از تعطیلات عید سید فطر عملیات اجرایی آنها آغاز شده است. ترانشه‌برداری و اصلاح قوس کیلومتر 11 محور قهستان زهان نیز از محل اعتبارات استانی در حال انجام است. 

به گفته وی، در سال گذشته نیز تعریض و شانه‌سازی دو سمت محور طبس مسینا دستگرد به طول 8 کیلومتر با همکاری و مشارکت کارخانه سیمان باقران انجام شده است.

آغاز روکش آسفالت محور سربیشه- نهبندان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی نیز از آغاز عملیات ترمیم روکش آسفالت محور سربیشه- نهبندان به طول 17 کیلومتر خبر داد. 

محمد فدوی اظهار داشت: بعداز بارش‌های زمستانی و آسیب‌های زیادی که بر اثر بارش نزولات جوی و یخ زدگی به رویه راه وارد شده و همچنین تردد بالای این محور اداره کل راهداری جهت تامین عبور و مرور ایمن و هموار و در جهت نگهداری رویه راه اقدام به اجرای یک لایه روکش آسفالت گرم کرده است. 

وی ادامه داد: در محور سربیشه- نهبندان حدفاصل تقاطع چاچاخو به سمت نهبندان به طول 17کیلومتر روکش آسفالت شروع شده است. 

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی، اعتبار این پروژه را 270 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی عنوان کرد و افزود: این عملیات به صورت پیمانی انجام میی‌شود.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • انعقاد ۵ قرارداد روکش آسفالت جاده‌های شهرستان درمیان
  • هشدار هواشناسی در سیستان و بلوچستان/ آماده باش نیروهای راهداری
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران
  • ایمن‌سازی محور‌های مواصلاتی بروجن
  • تردد بیش از ۵۰۱ هزار و ۷۰۰ خودرو در جاده‌های زنجان
  • بارش برف در گردنه تیوان/نیروهای راهداری در حالت آماده‌باش
  • کاهش ۵۰ درصدی تصادفات در طرح نوروزی خراسان جنوبی
  • ثبت بیش از ۲۰۸ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد وسایل نقلیه از راه های استان قزوین
  • تردد ۳ میلیون خودرو در راه‌های قزوین در تعطیلات عید فطر