Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از جدایی بشار رسن ، حالا امید عالیشاه فرصت بیشتری برای بازی در ترکیب پرسپولیس را به دست آورده است و نمی خواهد که این شانس را از دست بدهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وینگر قرمزها این فرصت را دارد تا بعد از جدایی هافبک عراقی این تیم مقابل نساجی در ترکیب ثابت پرسپولیس به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امید عالیشاه حالا کاپیتان دوم و یکی از نفرات ثابت پرسپولیس است اما هنوز مدت زیادی از کنار گذاشته‌ شدن او توسط کادر فنی نمی‌گذرد. یک بار کالدرون و یک بار یحیی، روی نام او قلم قرمز کشیدند اما سرنوشت، دوباره امید را در چنین موقعیتی قرار داد.
حالا با توجه به جدایی بشار رسن به نظر می رسد یحیی بیشتر به عالیشاه بازی بدهد و وقتش رسیده که عالیشاه هم درون زمین ثابت کند که شایستگی این فرصت را داشته است. امید عالیشاه در جریان بازی برابر اولسان هیوندای در فینال لیگ قهرمانان آسیا ، بارها پا به توپ شد اما به جای نزدیک کردن توپ به دروازه، مدام به طرف نقطه کرنر رفت. انتظار می رودکه عالیشاه برای بازی برابر نساجی، کوهی از انگیزه باشد و بتواند  روی ارسال‌ها و حرکات زمینی، در محوطه جریمه برای مهاجمین این تیم موقعیت سازی کند.
بعد از اینکه بشار هافبک عراقی قرمزها از این تیم جدا شد حالا به نوعی می شود گفت بخت به عالیشاه رو کرده و همه چیز برای حضور او در ترکیب ثابت تیم مهیا به نظر می‌رسد. امید در آخرین بازی لیگ برتری پرسپولیس، انگیزه‌هایش را به خوبی به نمایش گذاشت و نشان داد که به هیچ قیمتی نمی‌خواهد شانس حضور در ترکیب ثابت قرمزها را در ادامه لیگ برتر از دست بدهد. 
تیم فوتبال پرسپولیس روز جمعه ۵ دی ماه بعد از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا برای اولین بار از زمان بازگشت به لیگ برتر، نساجی مازندران روز جمعه در دیدار معوقه هفته پنجم از شاگردان یحیی گل محمدی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر پذیرایی خواهد کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس امید عالیشاه بشار رسن لیگ برتر اخبار پرسپولیس امید عالیشاه بشار رسن پرسپولیس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۸۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیررضا رفیعی با سه کلین شیت در سه بازی خودنمایی کرد؛ حسینی همچنان در صدر

سیدحسین حسینی با 14 کلین شیت در لیگ برتر ایران عالی کار کرده است و بعد از او، حسین پورحمیدی از تراکتور با 13 کلین شیت در رده دوم قرار دارد. 

به گزارش طرفداری، علیرضا بیرانوند، دروازه بان اول تیم ملی ایران و پرسپولیس 10 بار کلین شیت کرده و پیام نیازمند، دیگر ملی پوش گلرها تنها 4 بار کلین شیت کرده است.

در این میان دروازه بان جوان تیم پرسپولیس یعنی امیررضا رفیعی در 3 بازی برای پرسپولیس به میدان رفته و 3 بار کلین شیت کرده است. یعنی عملکرد رفیعی در کلین شیت تنها یک بار با پیام نیازمندی فاصله دارد که در مسابقات لیگ امسال برای تیمش بازیهای زیادی انجام داده است.

رفیعی یک رکورد بسیار خوب در فوتبال ما دارد. احتمالا اگر بیرانوند مصدوم نمی شد، در سه دیداری که رفیعی گل نخورد، او هم گلی دریافت نمی کرد و امروز با 13 کلین شیت بعد از سیدحسین حسینی در رده دوم قرار می گرفت. به هر حال رفیعی تنها گلر لیگ برتر است که حداقل سه بازی در لیگ انجام داده و حتی یک گل هم دریافت نکرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • کابوس آلومینیوم دوباره برای عالیشاه و پرسپولیس
  • امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • توضیح امید عالیشاه در مورد شدت مصدومیتش
  • امید عالیشاه مصدوم شد
  • شوک دوباره به پرسپولیس؛ یک ستاره دیگر مصدوم شد
  • شوک به پرسپولیس: کاپیتان مصدوم شد
  • شوک بزرگ به پرسپولیس در روزهای حساس لیگ
  • فوری: کاپیتان پرسپولیس رباط صلیبی پاره کرد؟
  • فوری: عالیشاه رباط صلیبی پاره کرد؟
  • امیررضا رفیعی با سه کلین شیت در سه بازی خودنمایی کرد؛ حسینی همچنان در صدر