Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@11:43:09 GMT

پروازهای گیلان با ۶۰ درصد ظرفیت انجام می شود

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۳۸۷۱۳

پروازهای گیلان با ۶۰ درصد ظرفیت انجام می شود

سید محسن میرحسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین سامانه فروش بلیت به سامانه مرکز بهداشت متصل شده و مبتلایان به کرونا تنها با ارائه مدارک صحت و گذراندن پروسه بیماری می توانند از پروازهای فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت بهره مند شوند.
وی اظهار داشت : در زمان حاضر ۸۲ پرواز در هفته از فرودگاه گیلان به مقاصد تهران، عسلویه، اصفهان، بندرعباس، تبریز، کیش، مشهد، اهواز، بوشهر و شیراز انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: پس از اعلام محدودیت های کرونا کادر بهداشتی هلال احمر و مرکز فوریت های پزشکی با استقرار در فرودگاه بر شدت کنترل و نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی افزوده اند.   
میرحسینی ضمن تشریح اقدامات پیشگیرانه در خصوص شیوع ویروس کرونا گفت : فرودگاه گیلان در راستای اهتمام به سلامت مسافران علاوه بر تجهیز به دوربین حرارتی، استفاده از ماسک را اجباری اعلام کرده است.   
وی، تشکیل کمیته بهداشت و سلامت در فرودگاه سردار جنگل رشت، نصب بنرهای اطلاع رسانی و نمایش پیام های بهداشتی، الزام به پوشش ماسک در ورود به ساختمان اداری، غربالگری و تب سنجی مسافران ورودی و خروجی توسط نیروهای هلال احمر و اورژانس فرودگاه، ضدعفونی و میکروب زدایی ترمینال ها و اماکن و تجهیزات مستقر در ترمینال ها قبل و بعد از هر پرواز، ضد عفونی ناوگان تاکسیرانی فرودگاه را از جمله اقدامات مقابله ای و پیشگیرانه در موضوع شیوع کرونا عنوان کرد.
مدیرکل فرودگاه گیلان تاکید کرد:فرودگاه گیلان به لحاظ زیرساختی آمادگی افزایش تعداد پرواز به دیگر مقاصد داخلی را دارد اما این موضوع نیازمند هم افزایی از سوی دستگاه های اجرایی استان و دفاتر خدمات مسافرتی است.
فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت با علامت اختصاری ( OIGG) در کتاب هوانوردی دنیا به ثبت رسیده؛ تأسیس فرودگاه رشت به سال ۱۳۴۷ خورشیدی باز می‌گردد؛ این فرودگاه از لحاظ دسترسی شهری در رشت بعنوان یکی از برترین فرودگاه‌های ایران و در رتبه ۱۲ از نظر آمار پروازی به شمار می آید.
فرودگاه رشت دارای موقعیت ارتباطی ممتاز حاشیه دریای کاسپین و در مسیر کریدور شمال - جنوب و در سومین شهر گردشگرپذیر ایران (رشت) واقع شده؛ این فرودگاه در هفت کیلومتری جاده رشت به انزلی و ۱۵ کیلومتری منطقه آزاد انزلی قرار دارد و با مساحت کل ۲۲۰ هکتار در  ارتفاع آن ۴۰ پا پایین تر از آب های آزاد است.  

برچسب‌ها شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گیلان محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گیلان محدودیت های کرونا شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گیلان محدودیت های کرونا اخبار کنکور فرودگاه گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۸۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در روز پنجشنبه ۹ فروردین براساس این جدول انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • استقبال مسافران از برقرار شدن پرواز اراک به مشهد در فرودگاه اراک
  • صرفه جویی ۳۰ هزار یورویی برای دریافت ممیزهای مجازی در پروازهای بین المللی
  • افزایش پرواز‌های فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه
  • تغییر زمان پرواز‌های فرودگاه سهند از ۱۳ فروردین
  • رکورد پروازهای مسافری فرودگاه خارگ شکسته شد
  • افزایش ۲ برابری پرواز‌ها از فرودگاه آیت الله آیت الهی لارستان
  • پرواز فوق العاده هما به فرودگاه رامسر
  • تأمین امنیت مطلوب در نوروز ۱۴۰۳ / افزایش ۲۳ درصدی پروازهای خارجی