Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمد پنبه چی معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: با مشارکت خیران سلامت قائمشهر و پیگیری دانشگاه علوم پزشکی مازندران یک مخزن تانک اکسیژن مایع ۲۰ تنی به مرکز آموزشی درمانی رازی شهرستان قائمشهر تحویل شد.
او افزود: تکنولوژی به کار رفته در این تانک اکسیژن مایع از جدیدترین سیستم‌های تامین اکسیژن بوده و بدون نیاز به برق و تجهیزات مکانیکی می‌تواند اکسیژن بیمارستانی را با کیفیت ۹۹ درصد اکسیژن خالص تامین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پنبه چی ادامه داد: با اضافه شدن این مخزن اکسیژن، بیمارستان رازی قائمشهر از ۳ نوع سیستم تامین اکسیژن شامل سه دستگاه اکسیژن ساز بهره خواهد برد.
معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از دکتر مظفر شعبانی رییس سابق مرکز آموزشی درمانی رازی قائمشهر برای تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمری که برای تامین این مخزن انجام دادند، قدردانی کرد.
انتهای پیام/ س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی مازندران خیران سلامت دستگاه اکسیژن ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۹۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت دستگاهی که میزان اکسیژن بیمارستان‌ها را مدیریت می‌کند

به گزارش خبرنگار علم و فناوری آنا، یکی از امکانات حیاتی و بنیادین هر بیمارستان برای حفظ جان و کمک به روند بهبود بیماران گاز اکسیژن است. پایش مداوم کیفیت این گاز در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

خلوص و فشار از مهمترین پارامتر‌های اکسیژن در مراکز درمانی‌اند که باید تحت نظارت باشند. در همین راستا محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به ساخت دستگاهی شدند که میزان اکسیژن محیط را اندازه گیری می کند.

این دستگاه یک سیستم کنترل، نظارت، مدیریت و آنالایزر اکسیژن است و به منظور توزیع گاز اکسیژن سالم و بدون افت پارامتر‌ها در بیمارستان و مراکز درمانی تولید شده است.

نمونه‌های مشابه داخلی و خارجی این دستگاه، هرکدام یک شاخص و پارامتر را مدیریت یا کنترل می‌کنند. به عنوان مثال یک دستگاه، خلوص و دستگاه دیگر فشار را مدیریت می‌کند. دستگاه تولیدی این شرکت علاوه بر اندازه‌گیری مصرف( فلو) گاز اکسیژن، میزان خلوص و فشار اکسیژن را نیز نظارت و مدیریت می‌کند.

کیفیت، صحت، دقت و اندازه‌گیری این محصول نسبت به نمونه‌های مشابه داخلی و خارجی بالاتر است و بنابر نیازسنجی تیمی مجرب از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ساخته شده است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساخت دستگاهی که میزان اکسیژن بیمارستان‌ها را مدیریت می‌کند
  • برنامه های هفته ملی سلامت در مازندران اعلام شد
  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • راه‌اندازی ٨ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کردستان
  • بازدید وزیر بهداشت از ساخت بیمارستان موقوفه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • اعضای کودک خردسال مشهدی جان ۵ نفر را نجات داد
  • برپایی بیمارستان صحرایی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان