Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: تأمین و توزیع کالاهای اساسی در شهرستانهای استان براساس سرانه جمعیتی شهرستانها در حال انجام است.

به گزارش ایسنا  داود شهرکی در جلسه ای که در محل فرمانداری شهرستان سرباز برگزار گردید اظهارکرد: اولویت کاری ما در سطح شهرستان سرباز ساماندهی اصناف و تشکیل اتحادیه های صنفی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با تشکیل اتحادیه های صنفی در این شهرستان اتاق اصناف شهرستان تاسیس خواهد شد که با این اتفاق مشکلات اصناف شهرستان رفع می گردد .

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان افزود: با پیگیری های که از طریق مسئولین مرتبط صورت پذیرفت، سهیمه آرد استان افزایش پیدا کرد که برای استان به طور کامل جذب و در سطح استان در حال توزیع می باشد.

وی ادامه داد: امر توزیع آرد در سطح شهرستانهای استان در اختیار فرمانداران می باشد که این امر نیز در شهرستان سرباز، اجرایی شده است .

شهرکی گفت: با توجه به شرایط شهرستان سرباز به دنبال تخصیص سهیمه جدید روغن ، برنج و شکر تنظیم بازار و قیمت یارانه ای هستیم .

گفتنی است در این جلسه موضوعاتی از جمله بررسی توسعه معدن و صنعت ، رفع مشکل سوخت ماشین های سنگین ، ساماندهی صنوف و ...با حضور فرماندار شهرستان ، بخشداران ، رییس اداره بازرگانی خارجی سازمان صمت استان، رئیس اداره طرح ها و برنامه ریزی سازمان صمت استان ، رئیس اداره بازرگانی داخلی سازمان صمت استان و مسئول نمایندگی صمت شهرستان سرباز و سایر اعضا، مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيستان و بلوچستان سازمان صمت کالاهی اساسی استانی اقتصادی شهرستان سرباز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۹۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسماند و پساب مشکل اصلی شهرهای ساحلی

ایسنا/مازندران رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نور چالش اصلی این شهرستان را مانند دیگر استان‌های شمالی، پسماند دانست و گفت: متاسفانه به دلیل بالا بودن سطح آب در شهرهای ساحلی در حوزه پساب‌ها دچار چالش هستیم، البته پایش‌ها توسط همکاران به صورت مستمر انجام می‌شود و برای مکان‌هایی که دچار مشکل هستند جهت مدیریت پساب اخطار صادر می‌شود تا نسبت به سیستم تصفیه فاضلاب اقدام کنند.

یاسر سالار در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: شعار امسال هفته‌ی زمین پاک «مشارکت مردم ایران در برابر پلاستیک و نجات زمین» نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه هر ساله در هفته‌ی زمین پاک برای ایجاد فرهنگ‌سازی هر چه بیشتر در بین آحاد جامعه و خصوصا کودکان و نوجوانان برنامه‌های متنوعی انجام می‌شود، افزود: در روز جهانی زمین با مشارکت جوامع محلی و همکاران محیطبان به صورت‌ نمادین پاکسازی سواحل با هدف فرهنگ سازی انجام می‌شود تا محیط پیرامونی عاری از هرگونه زباله باشد.

رئیس اداره‌ حفاظت محیط زیست شهرستان نور به طرح یک ساعت با محیطبان در مدارس جهت آشنایی دانش‌ آموزان با محیط زیست و پیرامون آن به صورت مستمر را از برنامه‌های فرهنگی دانست و گفت: باید آینده‌ای به دور از زباله داشته باشیم.

سالار افزود: محیط زیست مختص یک اداره و یا نهاد خاصی نیست، بلکه بر اساس اصل ۵۰ قانون اساسی حفظ و حراست از محیط زیست وظیفه همگانی است و در همین راستا دوستداران محیط زیست و رسانه‌ها هم می‌توانند جهت تنویر افکار عمومی بین جوامع محلی برای داشتن زمینی پاک اطلاع رسانی و فرهنگ سازی‌لازم را انجام دهند.

رئیس اداره‌ حفاظت محیط زیست شهرستان نور یادآور شد: مردم می‌توانند با انجام کارهای کوچکی چون رها نکردن زباله در داخل رودخانه‌ها، جوی آب‌، جنگل، دریا و یا جایگزین کردم کیسه پارچه‌ای به جای کیسه نایلونی و خیلی از کارهای دیگر به داشتن محیط زیستی سالم کمک کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان
  • روستاییان وعشایر جنوب سیستان وبلوچستان خوشحال از باران‌ها اخیر
  • پسماند و پساب مشکل اصلی شهرهای ساحلی
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • معارفه رئیس کل دادگستری سیستان وبلوچستان باحضوررییس دیوان عالی کشور
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده شش شهرستان سیستان وبلوچستان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • سدسازی در جنوب سیستان وبلوچستان در اولویت کاری منطقه
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان