Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: به منظور اجرای طرح مسکن ملی در استان مرکزی برای یک ‌هزار و ۸۵۰ نفر در اراک و برای یک‌ هزار و ۶۳۶ نفر در ساوه زمین مربوطه تخصیص یافته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، احمد مرزبان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان مرکزی با اشاره به طرح اقدام ملی مسکن در استان مرکزی اظهار داشت: این طرح چند سال است در سطح کشور به منظور خانه‌دار کردن و رفع نیاز مسکن مردم به راه افتاده و سهم استان مرکزی از این ظرفیت 21 هزار و 290 واحد است که 40 هزار و 741 نفر در این طرح ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در استان مرکزی شهرهایی که جمعیت آنها بیشتر از 100 هزار نفر است مشمول طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان‌های اراک و ساوه می‌شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی با بیان گزارش طرح اقدام ملی مسکن شهرستان اراک گفت: برای طرح اقدام ملی مسکن شهر اراک 9 هزار و 864 نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد 5 هزار و 200 نفر تایید صلاحیت شده و برای یک‌هزار و 850 نفر زمین تخصیص یافته و در حال حاضر یک‌هزار و 700  نفر مبالغ خود را پرداخت کرده‌اند.

انتقاد رئیس شورای اسلامی شهر قم از اختصاص 560 هکتاری برای مسکن ملی/ کاسه کوزه‌های کوتاهی‌ دولت بر سر مدیریت شهری شکسته می‌شودمهلت تکمیل آورده نقدی مسکن ملی تا 5 دی تمدید شدساخت 138 هزار واحد مسکن ملی در گرو تامین زمین و واریز وجه اولیه است

مرزبان با اشاره به طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان ساوه خاطرنشان کرد: برای طرح اقدام ملی مسکن شهرستان ساوه هم 5 هزار و 228 نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد صلاحیت 2 هزار و 600 نفر تایید شده و برای یک ‌هزار و 636 نفر زمین تخصیص یافته و در حال حاضر یک‌ هزار و 230  نفر مبالغ خود را واریز کرده‌اند.

وی عنوان کرد: در زمینه طرح اقدام ملی مسکن 16 هزار و 392 نفر در قالب 166 پروژه برای مسکن ثبت نام کرده‌اند.

انتهای پیام/712/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن استان مرکزی مسکن ملی ثبت نام برای یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۰۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک جدید در حاشیه شهر بوشهر ایجاد می‌شود

به گزارش خبرنگار مهرهر، احمد محمدی زاده دوشنبه‌شب در آئین آغاز عملیات اجرایی ۳۵۰۰ واحد مسکونی در بوشهر که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران انجام شد اظهار داشت: استان بوشهر در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور پیشگام است و اقدامات ارزشمندی در شهرستان‌های مختلف استان انجام شده است.

وی افزود: شهر بوشهر با وجود محدودیت زمین، در سایه ظرفیت‌های جدید اضافه شده، در اجرای طرح‌های مسکن، رشد محسوسی داشته است.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در بوشهر با وجود کمبود زمین، اقدامات خوبی صورت گرفت و علاوه بر منطقه نیایش، در جوار محله‌های تنگک، نسبت به توسعه شهر بوشهر اقدام شد تا پاسخگوی رشد تساعدی جمعیت شهر بوشهر باشد.

وی با اشاره به افزایش جمعیت از ساخت شهرک جدید در حاشیه مرکز شهر بوشهر خبر داد و بیان کرد: با توجه به کمبود زمین مسکونی در مرکز استان، ساخت شهرک جدید در بوشهر در قالب نهضت ملی مسکن آغاز شده است.

محمدی زاده تصریح کرد: امروز عملیات اجرایی احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان سازمان انرژی اتمی آغاز شد که با حمایت رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، شاهد تسریع در عملیات اجرایی طرح خواهیم بود.

وی گفت: امروز با وجود همه تلاش‌های دشمنان و بویژه آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی برای ارائه جلوه ناکارآمدی از انقلاب اسلامی ایران، پیشرفت‌های روزافزون و چشمگیری در کشور در حال انجام است.

کد خبر 6085901

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت
  • شهرک جدید در حاشیه شهر بوشهر ایجاد می‌شود
  • سایت بزرگ نهضت ملی مسکن در بوشهر کلنگ‌زنی می‌شود
  • اقدامات خوبی در اجرای نهضت ملی مسکن در استان بوشهر انجام شده است
  • هزار و ۴۱۵ متقاضی در نهضت ملی مسکن گرمه تایید شدند
  • اختصاص زمین به ۱۰۱ متقاضی حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن
  • عملکرد بانکهای استان در حوزه مسکن روستایی خوب است و در حوزه مسکن شهری قابل قبول نیست
  • وزیر راه‌ و رئیس بانک مرکزی مسئول اجرای تعهدات دولت در عرضه زمین و تسهیلات مسکن هستند
  • کم‌کاری بانک‌های خراسان شمالی در پرداخت تسهیلات مسکن
  • هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی بهره برداری شده است