Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل عباسچیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در سال ۱۳۹۵، با درخواست رییس جمهوری و موافقت رهبر معظم انقلاب طرح آزادسازی سهام عدالت از اردیبهشت سال ۱۳۹۹ توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی (سازمان خصوصی‌سازی) آغاز شد، افزود: در این مرحله به مشمولان فرصت داده شده بود که روش مدیریت سهام خود را که شامل روش مستقیم و روش غیرمستقیم بود، انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در روش مستقیم مدیریت سهام به خود فرد منتقل شد ولی در روش غیرمستقیم مدیریت سهام به شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی منتقل شده و مشمولینی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند سهامدار شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی خواهند بود و مدیریت سهام این افراد توسط هیات مدیره منتخب که توسط سهامداران و به روش الکترونیکی طی ۲ ماه آینده انتخاب خواهند شد، انجام می‌شود.

عباسچیان با بیان اینکه با تلاش مسوولان، شرکت سرمایه‌گذاری استان زنجان به عنوان یکی از اولین شرکت‌های سرمایه‌گذاری در کشور، در بورس اوراق بهادار پذیرفته شده و سهام آن درحال معامله است، گفت: در مجموع از تعداد ۷۹۲ هزار و ۵۵۹ نفر مشمولان نهایی سهام عدالت استان ۴۱۱ هزار و۶۱۷ نفر معادل ۵۲ درصد روش مستقیم و ۳۸۰ هزار و ۹۴۲ نفر روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند.  

وی یادآور شد: کسانی‌که در موعد مقرر نسبت به انتخاب روش مدیریت سهام خود اقدام نکردند به صورت پیش‌فرض روش غیرمستقیم برای آن‌ها انتخاب شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: کسانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند علاوه بر نقل و انتقال سهام و دریافت سود و همچنین در انتخاب هیأت مدیره یا عضویت در هیات مدیره باید در سامانه سجام ثبت نام کنند زیرا از این پس مدیریت سهام این مشمولان توسط شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی انجام خواهد شد.

عباسچیان افزود: باتوجه به اینکه انتخابات اعضای هیأت مدیره شرکت‌های سرمایه‌گذاری استان زنجان طی ۲ ماه آتی انجام خواهد شد، از کلیه مشمولانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند درخواست می‌شود که هرچه سریع‌تر و در صورت امکان از بسترهای فضای مجازی و اینترنتی در سامانه سجام ثبت‌نام کنند زیرا شرط اول رأی دادن ثبت‌نام در سامانه سجام است.

برچسب‌ها سجام سهام عدالت سامانه سجام زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سجام سهام عدالت سامانه سجام زنجان سجام سهام عدالت سامانه سجام زنجان اخبار کنکور روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند شرکت های سرمایه گذاری استان سامانه سجام مدیریت سهام سهام عدالت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۰۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری سهام باشگاه پرخرج به هلدینگ خلیج فارس غیرقانونی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به واگذاری یکی از تیم‌های مطرح فوتبال کشور به هلدینگ خلیج فارس اظهار کرد: بخش عمده شرکت‌ها و سرمایه‌های هلدینگ خلیج فارس در استان بوشهر قرار دارد.

 وی اضافه کرد: این یک بی‌عدالتی بزرگ است که آلودگی‌ها، تخریب محیط زیست، ترافیک و دیگر مضرات این صنعت نصیب مردم استان بوشهر شود ولی حمایت مالی و پول و سودش برای دیگران باشد.

نماینده دشتستان افزود: این ظلم آشکار است که برخی مدارس و مراکز درمانی استان بوشهر در گرمای تابستان کولر ندارند و تیم‌های ورزشی ما از امکانات حداقلی محرومند ولی قرار است سرمایه هلدینگ خلیج فارس که متعلق به بازنشستگان است خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر اقدام هلدینگ خلیج فارس در خرید باشگاه پایتخت را غیرقانونی خواند و گفت: اگر قرار است تیم‌داری کنند چرا باید با پول مستضعفان و بازنشستگان باشد؟ از رییس جمهور و دیگران درخواست داریم جلوی این کار را بگیرند.

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • اینجا از هر ۱۰ سرمایه، ۹ تا بر باد می‌رود
  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • واگذاری سهام باشگاه پرخرج به هلدینگ خلیج فارس غیرقانونی است
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • آشنایی با مالکان تمامی باشگاه‌های لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها