Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد پارسا روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سکونت‌گاه‌های غیر رسمی بروجرد در قالب ۱۲ محله ساماندهی شده که حدود ۶ درصد مساحت شهر است و در این شهرستان بافت فرسوده و ناکارآمد میانی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه در بروجرد ۲ محله دره غریب و اسلام‌آباد به عنوان محله هدف در سکونتگاه‌های غیررسمی برای بازآفرینی شهری در نظر گرفته شده است، بیان کرد: در دره غریب سرای محله را در دست ساخت داریم که در حال حاضر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و دلیل طولانی شدن این پروژه تغییر کاربری بوده که انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: همچنین یک سالن ورزشی چند منظوره در این محله احداث و هفت ماه پیش به شهرداری تحویل داده شد.

رییس اداره راه و شهرسازی بروجرد اضافه کرد: در سکونت گاههای غیر رسمی بروجرد در سه سال اخیر ۷۰میلیون ریال اعتبار هزینه شده و ۳۰۰تن قیر رایگان نیز به شهرداری برای آسفالت این محلات تحویل داده شده است.

پارسا افزود: این اعتبار برای اجرای طرح‌های بهداشتی، احداث کانال آب‌های سطحی محله، اجرای طرح فاضلاب، بهسازی و آسفالت در راستای طرح بازآفرینی شهری هزینه شده است.

وی ادامه داد: برای محله اسلام‌آباد و علی آباد شهرستان بروجرد نیز۲ پروژه شامل احداث خانه‌محله و فضای ورزشی روباز در دستور کار قرار گفته است.

وی افزود: سکونت گاه های غیر رسمی آسیبی جدی برای جامعه هستند و با توجه به این که قشر عظیمی از جمعیت ۲۳۰ هزار نفری بروجرد در حاشیه شهر ساکن هستند باید با عزم و همت همگانی در این راستا وارد شد.

وی با اشاره به آسیب های اجتماعی حاشیه نشینی، فقر فرهنگی و اجتماعی، ناهنجاریهای اجتماعی و خطراتی که کودکان در این محلات با آن مواجه هستند، افزود: عمده ترین علت حاشیه نشینی مهاجرت به شهر است که این موضوع باید به صورت ریشه ای حل شود.
پارسا بر ارتقای سلامت و بهداشت درحاشیه شهر تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه دولت تکلیف بسیار مهمی در زمینه سلامت جامعه دارد بر این اساس انتظار می رود با عزم ملی و مدیریت جهادی در این عرصه وارد شد.

بروجرد با بیش از ۳۵۰ هزارتن جمعیت و بیش از یک هزار و ۶۰۶ کیلومتر مربع وسعت دومین شهرستان پرجمعیت لرستان است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد لرستان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد لرستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۰۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت دلار که با شروع سال جاری روند صعودی به خود گرفته بود و متناسب با حوادث بین‌المللی از ۷۰ هزار تومان هم عبور کرد، اما طی روزهای اخیر روند کاهشی به خود گرفته و هم‌اکنون و به ۶۳ هزار و ۲۰۰ تومان رسید؛ البته ناگفته نماند با توجه به ثبات و آرامشی که در بازار دلار غیررسمی حاکم است، خریداری نیست.

همچنین پاسخ نظامی کشورمان در مقابل رژیم صهیونیستی موجب موجب بازگشت آرامش و ثبات به بازار ارز شد و طبق مشاهدات میدانی از بازار غیررسمی نشان می‌دهد که خرید و فروش نیز در بازار انجام نمی‌شود.

بر اساس این گزارش، با وجود آرامش و عدم وجود خریدار در بازار موجب تداوم روند نزولی قیمت‌ها شده تا جایی که دلار به کانال ۶۳ هزار تومان حتی نرخ پایین‌تر بازگشت خواهد داشت.

بنابراین بسیاری از کارشناسان بازارهای مالی معتقد هستند که طبق سنوات گذشته بعد از اردیبهشت‌ماه افت تقاضای ارزی در بازار رخ خواهد داد؛ بنابراین شاهد ایجاد یک ثبات در بازار و کاهش قیمت دلار در کانال ۵۰ هزار تومانی خواهیم بود.

کد خبر 6087613 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • واردات گوشت گرم از آفریقا
  • ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست
  • وزارت راه : ۴٩ درصد از جمعیت ایران بر روی فرونشست و مجاور آن سکونت دارد
  • اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان
  • رئیسی: تجارت غیررسمی بین ایران و پاکستان رسمی شود
  • پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • وزیر خارجه مصر: باید از تشکیل کشور فلسطین حمایت شود
  • هوشیاری پلیس فسا مانع از فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • طنز رسمی در حال عقب افتادن از طنز غیررسمی است/هزار و ۱۲۹ اثر به طنز پهلو رسید