Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، علیزاده نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی گفت: با دستور معاون اول رئیس جمهور به‌زودی بخشی از محصول سیب باغداران کشور صادر می شود.

او گفت: توقف صادرات سیب موجب کاهش قیمت این محصول و متضرر شدن باغداران شده است.

علیزاده افزود: با افزایش هزینه‌های تولید، سردخانه، سبد، کارگر، سموم و نهاده‌های کشاورزی لازم زمینه صادرات برای متعادل شدن بازار این محصول فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی افزود: پایین آمدن قیمت سیب به خاطر نبود صادرات موجب متضرر شدن باغداران و تولیدکننده‌های سیب در شرایط فعلی شده است.

او گفت: با برنامه‌ریزی وزارت جهادکشاورزی بخشی از سیب تولید شده برای شب عید ذخیره و مابقی نیز به کشور‌های خارجی صادر می‌شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صادرات سیب وزارت جهادکشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۰۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد

به گزارش خبرنگار مهر، «سید امیر حسین اضی زاده هاشمی»، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با استقبال استاندار بوشهر وارد استان بوشهر شد.

حضور در گلزار شهدای بوشهر و تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا، حضور در صدا و سیمای استان بوشهر، شرکت در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان بوشهر، حضور در مراسم روز ارتش، دیدار تجمیعی با خانواده شهدا و ایثارگران و دیدار با ۲ خانواده شهید و جانباز در دشتی، حضور در شورای اداری استان، و نشست با تشکل‌های شاهد و ایثارگر استان بوشهر از جمله برنامه‌های سفر ۲ روزه معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان بوشهر است.

کد خبر 6081436

دیگر خبرها

  • واکنش بانک مرکزی به چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی/ مدیرعامل اسبق بانک صادرات: ارز باید تک نرخی شود/ معاون رئیس جمهور: تلاش دولت این است که شاهد کاهش بیشتر در نرخ تورم باشیم
  • دستور مخبر برای امدادرسانی همه‌جانبه در مناطق سیل‌زده
  • هشدار قاطع معاون اول رئیس جمهور به اسرائیل
  • پیام معاون اول رئیس‌جمهور درپی درگذشت پرویز داوودی
  • معاون اول رئیس‌جمهور: دنبال تنش نیستیم ولی اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطایی شود، به شدت پاسخ می‌دهیم
  • تسلیت معاون اول رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • بازارچه خاص بانوان در سمنان احداث می‌شود
  • معاون رئیس‌جمهور پست ۶۳ کیلوولت دامغان را بهره‌برداری کرد
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • دلیل توقیف کشتی اسرائیلی از زبان معاون حقوقی رئیس جمهور