Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامسونگ خود را برای اندازی تلفن های ارزان قیمت ۵G آماده می‌کند، اما آیا می تواند با برند های چینی رقابت کند؟

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، طبق اطلاعات آژانس خبری Yonhap ، سامسونگ پس از عرضه مدل‌های سری Galaxy S۲۱ در ژانویه سال آینده ، گوشی های ۵G میان رده و ارزان قیمت را به بازار عرضه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حرکت غول فناوری کره‌ای، بازار ۵G گسترش پیدا خواهد کرد. همانطور که حدس می‌زنید ، این مدل ها از سری A شروع خواهند شد و آن ها احتمالا Galaxy A۳۲ ، Galaxy A۵۲ و Galaxy A۷۲ باشند.

امسال سامسونگ گوشی مشابهی را روانه بازار کرد. همانطور که به یاد دارید ، گوشی Galaxy A۵۱ بسیار جنجالی و شایعات و صحبت اطراف این دستگاه بود. گوشی های دیگر نیز ، مانند Galaxy A۴۲ در حال ساخت بوده است. اما انتظار می‌رود علاوه بر گلکسی A۴۲ ، سامسونگ انواع گوشی‌های جدید ۵G مانند گلکسی A۳۲ را نیز روانه بازار کند. برخلاف جدیدترین مدل‌های سطح بالا (پرچمداران) ، این مدل‌های میان رده و پایین رده هنوز جک هدفون ۳.۵ میلی متری را حفظ می‌کنند.



تلفن‌های جدید ۵G سامسونگ در راه است

علاوه بر این ، سامسونگ گلکسی A۳۲ اخیراً گواهینامه کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) را دریافت کرده و انتظار می‌رود سال آینده منتشر شود و قیمت آن حدود ۳۶۴ دلار است. بنابراین ارزان ترین گوشی هوشمند ۵G سامسونگ خواهد شد. این گوشی هوشمند پیش بینی می شود از نمایشگر ۶.۵ اینچی ، سه دوربین عقب و تشخیص اثر انگشت جانبی استفاده کند. با این حال ، ارزانترین گوشی هوشمند ۵G موجود در بازار ، Realme V۳ است که قیمت آن ۱۴۷ دلار است و اختلاف قابل توجهی نسبتا دارد.



سامسونگ گلکسی A۵۲ میان رده باید از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی با چهار دوربین در عقب و تشخیص اثر انگشت داخل صفحه نمایش استفاده کند. گلکسی A۷۲ سامسونگ میان رده، پیشرفته تر و از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی با ماژول دوربین چهارگانه عقب یا دوربین پنتا استفاده خواهد کرد. پیش بینی می‌شود که گلکسی A۵۲ حدود ۴۵۵ دلار و گلکسی A۷۲ نیز ۵۴۶ دلار قیمت داشته باشند.



تحلیلگران این صنعت پیش بینی می‌کنند که سامسونگ با راه اندازی Galaxy S۲۱ در ژانویه سال آینده ، یک دستگاه ۵G با قیمت پایین و میان رده ​​مجهز به دوربین چند منظوره را روانه بازار خواهد کرد. این کار عمدتا به منظور جلب شکاف بازار ناشی از تحریم های آمریکا علیه هوآوی و گرفتن سهم بیشتری از بازار انجام می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گوشي سامسونگ گوشی هوشمند صفحه نمایش شبکه اینترنت ۵G گوشی 5G ارزان قیمت هوآوی تحریم های امریکا میان رده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۱۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • خودروهای برقی چینی ارزان شد
  • آیا حاضرید آیفون را ارزان‌تر بخرید، ولی با بدنه پلاستیکی؟
  • رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران : بی‌کیفیتی مودم های تولید داخل بهانه است؛ به دنبال خرید مودم های ارزان‌قیمت و بنجل چینی اند
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی+ دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۳ اردیبهشت)