Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@16:59:27 GMT

بی ثباتی قیمت تخم مرغ تا کی؟

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۴۱۲۸۷

بی ثباتی قیمت تخم مرغ تا کی؟

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،عطایی نژاد معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران گفت: هر کیلو تخم مرغ با شرایط و نرخ مصوب فعلی باید در درب مرغداری ۱۲هزار تومان و میادین عرضه برای مصرف کننده ۲۹هزار تومان بفروش برسد که متاسفانه از هفته گذشته با قیمت ۳۹هزار تومان در بازار استان خرید و فروش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: افزایش قیمت نهاده‌ها، هزینه حمل و نقل و حضور واسطه‌ها و دلالان در توزیع تخم مرغ سبب نوسانات قیمت این محصول شده است.

عطایی نژاد گفت: وزیر جهاد کشاورزی برای تنظیم بازار داخلی دستور لغو صادرات تخم مرغ بصورت مقطعی را داده است. بیشتر بخوانید: کاهش ۴۷ درصدی تولید تخم مرغ در مازندران معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران افزود: برای تنظیم بازار قرار شد واحد‌های تولیدی کشور تخم مرغ‌ها را در میدان بهمن تهران عرضه کنند تا مصرف کننده با قیمت مناسب این کالا را خریداری کند.

عطایی نژاد با بیان اینکه مازندران در تولید تخم مرغ خودکفا نیست، گفت: برای تثبیت قیمت تخم مرغ در بازار استان قرار شد دو استان گلستان و سمنان تخم مرغ مورد نیاز استان تامین کنند.

او افزود: مرغداران استان و کشور با افزایش قیمت نهاده ها، تقاضای افزایش قیمت تخم مرغ کرده اند که قرار است هفته آینده چهارشنبه در کارگروه تنظیم بازار این موضوع بررسی و قیمت جدید اعلام شود.   معاون جهاد کشاورزی مازندران گفت: قیمت تخم مرغ در بازار استان از چهارشنبه هفته آینده به ثبات می‌رسد.
عطایی نژاد افزود: امیدواریم شرایط عرضه گسترده تخم مرغ به بازار با اصلاح نرخ تخم مرغ فراهم شود تا به این ترتیب هم تولیدکنندگان متضرر نشوند و هم مصرف کنندگان با قیمت پایین‌تر این محصول را خریداری کنند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی مازندران تخم مرغ بازار مازندران صادرات تخم مرغ جهاد کشاورزی قیمت تخم مرغ عطایی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۱۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به اینکه  اولین برداشت نوبرانه گوجه سبز کشور در روستای گردشگری پیران در شهرستان سرپل ذهاب انجام می‌شود افزود: شرایط آب و هوایی، استفاده از ارقام مناسب و جایگزینی کود بیولوژیک به جای شیمیایی از عواملی است که موجب شده است محصول گوجه سبز این شهرستان از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار باشد.
بهرامی با اشاره به اینکه سطح باغات گوجه سبز این شهرستان ۲۰۰ هکتار است گفت: پیش بینی می‌شود امسال یک هزار تن گوجه سبز روانه بازار شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرپل ذهاب گفت: برداشت نوبرانه گوجه سبز در فصل بهار باعث اشتغال زایی خوبی در شهرستان سرپل ذهاب شده است.

وی اظهار داشت: امسال به علت بارش تگرگ و باران محصول گوجه سبز غداران دچار خسارت‌های زیادی شد که از دست‌اندرکاران انتظار داریم در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده و باغداران را یاری کنند.

دیگر خبرها

  • آفت واردات بر بار برنج مازندران
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • آماده همکاری با دولت برای بازگشت آرامش به بازار برنج هستیم
  • بررسی ۴۳ پرونده تغییر کاربری اراضی در مازندران
  • دغدغه بی ثباتی قیمت‌ها به ایستگاه سوئیس رسید
  • یک نفر بر اثر ریزش ساختمان در کلوان جان باخت
  • ادامه توزیع گوشت قرمز منجمد گوساله و گوسفند در مشهد
  • تصمیمی برای استرداد اراضی پتروشیمی میانکاله گرفته نشده است
  • واکنش وزارت جهاد کشاورزی به احتکار کالاهای اساسی | قیمت هیچ کالایی تغییر نکرده است
  • تشکیل ۹۰۰ پرونده تخلفاتی در حوزه بازار کالاهای اساسی لرستان