Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی مدیرکل راه و ‌شهرسازی استان مرکزی گفت: براساس برنامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی ۲۱ هزار و ۲۹۰ واحد در طرح اقدام ملی مسکن سهم استان مرکزی بود که تاکنون از مجموع ۴۰ هزار و ۷۴۱ نفر ثبت نام شده 16 هزار و 392 نفر حائز شرایط بوده و توسط ۱۰هزار و ۸۵۶ افتتاح حساب و ۵۲۴۷ فقره واریز وجه صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدمرزبان روز پنجشنبه ۴ دی ماه در شورای مسکن استان مرکزی اظهار کرد: زمین برای ۱۶ هزار و ۴۴ واحد طرح اقدام ملی مسکن در استان مرکزی در قالب ۱۶۶ پروژه تعریف شده است.

وی در خصوص مسکن ملی شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر در استان افزود: در شهرستان اراک ۹ هزار و ۸۶۴ نفر ثبت نام کرده و ۵ هزار و ۲۰۰ نفر دارای شرایط شناخته شدند که تاکنون برای هزار و ۸۵۰ نفر زمین تخصیص داده شده و هزار و ۷۰۰ نفر واریز وجه داشته اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی تصریح کرد: همچنین در شهرستان ساوه از ۵ هزار و ۲۲۸ نفر ثبت نامی دو هزار و ۶۰۰ نفر واجد شرایط شناخته شده و تا به امروز هزار و ۲۳۰ نفر وجه مورد نظر را واریز کرده‌اند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی نیز در این نشست ضمن اشاره به سالروز شهادت سردار سلیمانی گفت: طرح اقدام ملی مسکن یا هر طرحی دیگر در راستای صاحب خانه شدن اقشار نیازمند و ‌کم درآمد جامعه یک حرکت خوب است که باید با اقدام جهادی صورت گیرد و می طلبد که در این راستا همه ظرفیت ها به کار گرفته شود.

سردار محسن کریمی با بیان اینکه در جهت کمک به محرومان نباید انتظارات از بخش خاصی باشد اضافه کرد: مسکن محرومان باید به دست نیازمند واقعی برسد و نباید اجازه داد تا افرادی سودجو از امتیاز افراد محروم سوءاستفاده کنند.

وی ادامه داد: بسیاری از افراد که ماه‌های طولانی در جبهه حضور داشته و به عنوان قهرمانان ملی جان خود در  راه انقلاب گذاشتند امروز سقفی بالای سر ندارند که این امر به هیچ عنوان زیبنده نیست که در این خصوص زمینه‌هایی جهت شناسایی این افراد به کار گرفته شده و منابعی نیز برای تامین مسکن آنها در قالب بسیج سازندگی تعریف شده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی به توجه جدی بر معماری اسلامی در بحث اجرای طرح‌های مسکن نیز تاکید کرد.

مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی نیز گفت: دو هزار واحد مسکونی ویژه محرومان در این استان با اجرای زمان محدود در نظر گرفته شده که اجرای این طرح با موانع و مشکلاتی همراه است که امیدواریم برای تحقق به موقع این طرح تلاش‌های بیشتری صورت گیرد.

محمدرضا رضافرح افزود: دفاتر بسیج در شهرها و روستاهای استان مرکزی جهت شناسایی افراد واجد شرایط بسیج شده‌ و بسیاری از افراد پس از پالایش صورت گرفته شرایط لازم را نداشتند.

وی اضافع کرد:  تاکنون ‌هزار و ۱۸۸ نفر در این راستا به بانک‌های عامل معرفی شده اند که تنها ۴۸۶ واحد منجر به عقد قرارداد شده و انتظار داریم بانک‌ها جهت عقد قرارداد مسکن محرومان تلاش مضاعفی کنند چراکه اسفندماه اوج کار بانک‌ها است و این طرح باید در مردادماه آماده سازی شود. زمانبندی این طرح کوتاه است و اگر بانک‌های عامل همکاری خوبی نداشته باشند، طرح در مهلت تعیین شده محقق نخواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی طرح مسکن ملی استان مرکزی استان مرکزی ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۱۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کلاهبرداری میلیاردی به شیوه خرید ارز دیجیتال در کازرون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، فرمانده انتظامی کازرون گفت: با مراجعه یکی از شهروندان به این پلیس مبنی بر کلاهبرداری تحت عنوان خرید ارز دیجیتال از وی، موضوع در دستور کار پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ اسماعیل زراعتیان افزود: شاکی در اظهارات خود اعلام کرد که مدتی قبل در شبکه‌های اجتماعی با یک سایت که مدعی بود در زمینه ارز‌های دیجیتال فعالیت می‌کند آشنا شدم و پس از اینکه اعتمادم را جلب کرد؛ چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای سرمایه گذاری در زمینه ارز‌های دیجیتال به آدرس فردی در تهران واریز کردم که بعد از واریز وجه دیگر پاسخی از وی دریافت نکرده و متوجه کلاهبرداری شدم.
وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا شهرستان کازرون پس از بررسی‌های همه جانبه و تلاش بی وقفه برای شناسایی مجرم با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی، اطلاعاتی از مجرم در استان تهران به دست آورده و وی را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون اظهار داشت: با به دست آمدن هویت متهم و پس از تشریفات قضایی، وجه کلاهبرداری شده به حساب مالباخته برگشت داده شد و تلاش برای شناسایی محل اختفا و دستگیری متهم در دستور کار است.
زراعتیان به شهروندان توصیه کرد: توصیه‌های پلیس فتا را جدی بگیرند و همواره مراقب ترفند کلاهبرداران و سودجویان باشند.

دیگر خبرها

  • تایید ثبت‌نام ۸۸ هنرمند و خبرنگار مرکزی متقاضی مسکن
  • ۱۶ مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در استان سمنان شناسایی شد
  • کشف کلاهبرداری میلیاردی به شیوه خرید ارز دیجیتال در کازرون
  • شناسایی انبار لباس‌های قاچاق در رشت
  • تعهد ساخت ۶۱ هزار واحد مسکونی در استان مرکزی
  • معرفی ۴۰۲۴ متقاضی مسکن روستایی به بانک در استان مرکزی
  • تعهد استان مرکزی برای ساخت واحد مسکونی محقق می شود
  • استاندار مرکزی: عقب افتادگی‌ حوزه مسکن باید در سال ۱۴۰۳ جبران شود
  • برخورد با ۴۰ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی
  • شناسایی ۵ هزار هنرمند واجد شرایط دریافت طرح‌های حمایتی مسکن