Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمالی گفت: طبق آمار ثبت احوال، ازدواج در استان کهگیلویه و بویراحمد افزایش داشته و شاهد کاهش آمار طلاق هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «احد جمالی» امروز(۴ دی ماه) در نشست شورای راهبردی جمعیت، مقام برتر ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد در صدور کارت ملی هوشمند را تبریک گفت و اظهار کرد: روز گذشته استارت ستاد انتخابات در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها زده شد، ضمن اینکه در حوزه انتخابیه گچساران و باشت انتخابات میان دوره‌ ای مجلس را خواهیم داشت، بنابراین نقش ثبت‌ احوال پر رنگ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مسائل سیاسی در این استان خاکریز پنجم و ششم است، گفت: بیشتر مباحث قومی، قبیله‌ای، ایلی و طایفه‌ای و گرمسیری و سردسیری و سایر فاکتورهای دیگر در اولویت بوده و استان از یک اکوسیستم خاصی برخوردار است.
 

وی ضمن تاکید بر ارتباط بیشتر ثبت‌ احوال با مجموعه استانداری، یادآور شد: ۶ ماه تا زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده و ۵۰ هزار کهگیلویه و بویراحمدی کارت هوشمند ملی ندارند که رسما اعلام می‌ کنیم ثبت‌ احوال همه تلاش خود را برای به حداقل رساندن افراد در انتظار دریافت کارت هوشمندی ملی انجام دهد.
 

جمالی با بیان این درخواست که ثبت احوال هر ماه آمار وقایع حیاتی را در اختیار مجموعه استانداری قرار دهد، ادامه داد: طبق آمار ثبت احوال، ازدواج در کهگیلویه و بویراحمد افزایش و طلاق کاهش داشته است که خبر خوبی برای استان محسوب می شود.
 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وضعیت جمعیتی گفت: جمعیت جوان نیاز کشور بوده، بنابراین آسیب‌ شناسی در حوزه جمعیت باید انجام شود.
 

وی با اشاره به وجود ۵۰ قبرستان محلی، گفت: مسائل سنتی که با بهداشت و سلامت مردم مغایرت دارند باید جمع شوند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد آسیب شناسی ثبت احوال جمعیت طلاق ازدواج بهداشت انتخابات کهگیلویه و بویراحمد ثبت احوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۱۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید حدود ۱۶۰ هزار نفر از اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد

طالب پور گفت: از این تعداد ۳۸ هزار و ۳۹۲ نفر در اماکن اقامتی رسمی استان اسکان یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • ورود بیش از ۴۸۷ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی
  • آمار بازدیدکنندگان از اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد به ۱۵۹ هزار نفر رسید
  • بازدید حدود ۱۶۰ هزار نفر از اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیش از ۴۰۰ هزار تردد در ورودی‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت سیل به ۳ هزار کیلومتر راه عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • عکس | ازدواج دوم بهنوش طباطبایی بعد طلاق مهدی پاکدل!
  • کاهش ۱۱۵ میلی متری باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • سامانه «تصمیم»؛ مشاوره تخصصی برای کاهش طلاق‌های توافقی
  • آماده باش ۷٠٠ تیم در کهگیلویه و بویراحمد/ ثبت بارش ۲٠٠ میلیمتری
  • کهگیلویه و بویراحمد مقصد بیش از ۱۴۵ هزار گردشگر