Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@10:52:53 GMT

اوزیل: خیلی از آرسنالی ها دلتنگ آرسن ونگر هستند

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۴۱۹۲۱

اوزیل: خیلی از آرسنالی ها دلتنگ آرسن ونگر هستند

مسوت اوزیل، ستاره آلمانی آرسنال ابراز امیدواری کرد که این تیم طی هفته آینده نتایج بهتری کسب کند.

به گزارش "ورزش سه"، آخرین حضور مسوت اوزیل در ترکیب آرسنال به تاریخ 7 مارس بر می گردد. جایی که او در دیدار برابر وستهام برای توپچی ها به میدان رفت.

 

همین وضعیت ناامیدکننده اوزیل در آرسنال و خط خوردن او از لیست این تیم باعث شده شایعاتی درباره جدایی احتمالی او در ژانویه به گوش برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال اگر این اتفاق رخ ندهد، او احتمالاً در تابستان آینده به شکل رایگان از جمع توپچی ها جدا خواهد شد.

 

 

 

 

مسوت اوزیل حالا در یک پرسش و پاسخ توئیتری به وضعیت بد این روزهای آرسنال و نتایج ضعیف این تیم واکنش نشان داده است. او در این باره نوشت: " نه فقط برای من بلکه زمان بسیار دشواری برای همه افراد حاضر در باشگاه محسوب می‌شود. وضعیت برای همه ناامید کننده است.

 

البته من آرزو می کنم که بتوانم به ویژه در حال حاضر به تیم کمک کنم اما تا زمانی که فرصتی پیدا نکنم امیدوارم که خیلی زود دوباره نتایج بهتری بگیریم."

 

 

 

 

اوزیل در بخشی دیگر در مورد سرمربی سابق آرسنال یعنی آرسن ونگر نوشت: " او واقعاً یک سرمربی خارق العاده بود. و همچنین مانند یک پدر برای من و همه بازیکنان دیگر. من فکر می کنم خیلی از افراد حاضر در اطراف باشگاه آرسنال دلتنگ او هستند."

مسوت اوزیل آرسن ونگر (سرمربی) آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مسوت اوزیل آرسن ونگر سرمربی آرسنال مسوت اوزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۱۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت هرمزگان پس از بارندگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان با اشاره به اینکه در بارندگی دو روز گذشته در استان پنج راه اصلی شهرستان‌های بشاگرد، جاسک، بندرلنگه و بندرخمیر با مشکل واجه شده بود گفت: در حال حاضر راه ارتباطی شهرستان بندرلنگه به بندرخمیر در پل کنخ و بشاگرد به جاسک در رودخانه شریفی یک به علت طغیان رودخانه همچنان بسته است.

شرفی افزود: راه ارتباطی ۷۰ روستا هم در شهرستان‌های میناب، جاسک، بشاگرد و بندرعباس همچنان بسته است که نیرو‌های راهداری در تلاش برای بازگشایی مسیر هستند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هم گفت: بر اثر بارندگی برق ۲۵۰ روستا در استان قطع شد که در حال حاضر برق ۲۴۰ روستا وصل شده است.

بیشتر بخوانید: پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۳۰ فروردین

کریمی افزود: ده روستای باقی مانده نیز با فروکش کردن آب رودخانه‌ها برقشان وصل می‌شود.

وی علت قطع برق در بارندگی دو روز گذشته را سوختن ترانس و افتادن پایه‌های کابل برق عنوان کرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان نیز گفت: در این بارندگی آب آشامیدنی ۵ شهر و ۱۰۰ روستا در شهرستان‌های جاسک، سردشت بشاگرد، بستک، بندرعباس و درگهان قشم قطع شد.

حمزه پور افزود: ۱۵ تیم به سراسر استان اعزام شدند و در حال حاضر فقط دو چاه در روستای زرآباد جاسک به علت بالا آمدن سطح آب از مدار خارج است.

دیگر خبرها

  • رکورد ابدی مصطفی پاشا در تراکتور!
  • آخرین وضعیت هرمزگان پس از بارندگی
  • سرمربی سردار آزمون قراردادش را تمدید کرد
  • خوشحالی مسوت اوزیل از پیروزی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی / عکس
  • پیش‌بینی ونگر از تقابل امشب بایرن مونیخ و آرسنال
  • آرسنالی‌ها از سفر به مونیخ می‌ترسند!
  • مذاکره پرسپولیس با اوسمار برای قرارداد جدید
  • عکس | منوچهر هادی دلتنگ دخترش شد
  • پایان اختلافات؛ نصرالله خواجه‌ گیری در تمرین استقلال حاضر شد
  • وضعیت ترافیک هوایی منطقه در حال حاضر (تصویر)