Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@00:44:56 GMT

فردوس قم «غول‌کش» لیگ برتر فوتسال

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۴۲۳۱۷

فردوس قم «غول‌کش» لیگ برتر فوتسال

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نماینده فوتسال قم بعد از تغییر حامی مالی خود در فصل 1399 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران با نام فردوس به مصاف حریفان می‌رود، تیمی که هم کادر فنی و هم بازیکنان آن نسبت به دوره قبل لیگ برتر تغییر کرده‌اند و حالا یک تیم جوان با میانگین سنی 23 سال شده است.

البته چند با تجربه از تیم فصل گذشته نظیر سعید قاسمی، روح‌الله ایثاری و ناصر اطمینان به عنوان بزرگترهای فوتسال قم به این تیم وفادار مانده‌اند اما محدودیت‌های مالی نماینده فوتسال قم موجب شد تا سایر نفرات مطرح همچون هاشم فرج‌زاده، علیرضا وفایی، محمدحسین کوهستانی و سعید قلندری به دیگر تیم‌های لیگ برتری نقل مکان کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال فوتسال قم آنقدر از نظر فوتسالیست با استعداد غنی است که فردوس راه ارم‌کیش دهه 1380 را در پیش گرفت و با اعتماد به جوانان آینده‌دار این رشته اکنون یک تیم کاملا ناشناخته تشکیل داده‌، تیمی که به تصور بسیاری از رقبای لیگ برتری یک حریف ساده به نظر می‌رسید اما حالا همه از این تیم حساب می‌برند.

نکته ویژه دیگر در تیم فردوس قم این است که مربیان جوان و دوست‌داشتنی قمی‌ها یعنی حسین صبوری و سیدوحید غیاثی در این تیم سکان‌دار امور فنی هستند و حالا شاگردان صبوری با توصیف قمی‌های طرفدار این تیم به «غول‌کش» لیگ برتر مطرح شده‌اند، لقبی که دست‌کم گیتی‌پسند اصفهان و کراپ الوند و تیم ثروتمند و مدعی قهرمانی این دوره به خوبی آن را درک می‌کنند.

پیش از شروع هفته نخست رقابت‌ها تصور بسیاری از فوتسالی‌ها این بود که فردوس قم زنگ تفریح رقبای لیگ 99 خواهد بود اما فردوس در هفته نخست برابر کراپ الوند و در هفته دوم در میهمانی گیتی‌پسند پرستاره کاری کرد که این تصور از ذهن‌ها خارج شود و همه فوتسالی‌ها یک بار دیگر به فوتسال قم و جوانان با استعداد آن تعظیم کنند.

روی کاغذ به نظر می‌رسید دو شکست احتمالی فردوس قم در نیم‌فصل نخست بازی‌ها برابر کراپ و گیتی‌پسند باشد اما نماینده قم هر دو رقیب خود را با تساوی مشابه 3 بر 3 متوقف کرد، اگر چه تیم حسین صبوری در هر دو مسابقه حتی می‌توانست برنده بازی باشد اما گرفتن دو امتیاز از دو تیم مدعی این گروه شروع خوبی بود تا نماینده قم در هفته سوم روز هفتم دی به دنبال نخستین برد این فصل به مصاف اهورا بهبهان برود.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم فوتسال ليگ برتر فردوس گيتي پسند كراپ الوند فوتسال قم لیگ برتر فردوس قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۲۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده اردبیل: معلوم نیست بانک مرکزی چه کار می‌کند!

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از تسنیم؛ صدیف بدری نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی در جلسه دیروز صحن مجلس در جریان بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس درباره رسیدگی به طرح نظام قانونگذاری، تعیین حدود اختیارت و صلاحیت مراجع وضع قوانین و مقررات طبق اصل ۸۵ قانون اساسی در تذکری با تاکید بر عدم ضرورت رسیدگی به این موضوع در ایام پایانی دوره فعلی مجلس گفت: این اقدام در شأن و اقتدار مجلس نیست و طرح مذکور باید در فرصتی مقتضی بررسی شود.

وی در تذکری به هیئت رییسه مجلس تاکید کرد: قرار بود که موضوع مباحث ارزی و وضعیت بازار ارز را در مجلس بررسی کنیم؛ الان وضعیت بازار ارز کاملا آشفته است. همچنین برای موضوع واردات مواد اولیه، بانک مرکزی به تولید کنندگان می‌گوید [ارز]ندارد؛ معلوم نیست که بانک مرکزی چه کار می‌کند؛ بانک مرکزی باید به مردم جواب دهد.

بدری خاطرنشان کرد: کمیسیون تخصصی ما به بانک مرکزی نظر تخصصی داده است، اما بانک مرکزی اصلاً آن را قبول ندارد و کنار گذاشته است. بانک مرکزی بگوید سیاست ثباتی که گفتند چیست؟ باید به این موضوعات اساسی بپردازیم نه اینکه یک موضوع اساسی قانونگذاری را طی دو هفته آینده تعیین تکلیف کنیم.

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده اردبیل تاکید کرد: پیرو مسائل مربوط به ارز در روز یکشنبه با دوستان‌مان در دولت، بانک مرکزی، وزیر اقتصاد، رئیس کمیسیون‌های اقتصاد، صنعت، جهش تولید و بودجه جلسه گذاشتیم و ادامه بحث‌مان به چهارشنبه موکول شد و حتماً گزارش جمع بندی مربوط به ارز را هفته بعد در صحن مجلس ارائه می‌دهیم.

دیگر خبرها

  • باغ بدشگون به سینمای ایران رسید
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • جنجال جدید کریمی قدوسی درباره موشک های با برد ۱۲ هزار کیلومتر
  • برنامه «باغ فردوس» از رادیو تهران
  • نماینده اردبیل: معلوم نیست بانک مرکزی چه کار می‌کند!
  • روکش آسفالت محور روستایی اسلامیه سرند
  • کمبود اسپانسر به‌ضرر لیگ‌ برتر تمام می‌شود
  • کمبود اسپانسر در نهایت به‌ضرر لیگ‌برتر تمام می‌شود